Een keertje mennen met Snowdon.. Lijkt me wel eens gezellig!

Alleen zit iets te ver weg..
Marleen, dat wil ik wel! Moet alleen nog eens een geschikte dag vinden..D
Dag wanneer Hotze er ook is en we vroeg kunnen vertrekken en we dus 2 adressen aan kunnen doen..

Haha Marathon.. Maya hobbelde wel al bijna van de kar af toen ik over een hobbeltje reed..

Lijkt me wel megastoer daarom! Wie weet.. Mennen is iig een nieuwe uitdaging voor me! En ik denk voor Amy ook, hoe veelzijdig kan een paard wel niet zijn! Maybe she is born for it!

Mijn bazin wilde graag eens meerijden zei ze, dus ik ga denk ik tuig aanschaffen.. Karretje kan ik nog wel even mee oefenen totdat ik zelf een kar heb..
Beterschap Joyce!

Och, Marleen kan Hotze een handje geven.. Die wil ook een Schotse Hooglander.. 2 Vaarsjes, voor in hun natuurgebied.. Wel mooi natuurlijk, maar ik vind ze eng met die hoorns..
Blaze, paardje van de staleigenaresse word over 2 jaar met een Bosal ingereden. Zij wil volledig bitloos gaan rijden. Ander stalgenootje rijd met een hackamore, alleen dat paard pakt die scharen wel eens vast..

En verder al die bitloze gevallen.. Niet aan mij besteed, heb dr totaal geen verstand van..
Vanmiddag gewerkt.. Vind dat toch zulke ellendige uren he van 13 tot 18.. Duurt bijna net zo lang als een gewone dag. Twas met vlagen druk, verder wel gezellig..