[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:57

Citaat:
maar de veearts kwam tog voor Sita_

Hij kwam voor Shania hoor.. Vork Had niet graag die spuit gekregen.. *LOL*

Herkansing gaan we inderdaad niet doen. Misschien eens op een manege elders in Zeeland. En anders laten we het gewoon varen.. Onze tijd komt nog wel..
Martinique gaat dressuurlessen volgen en eerstvolgend concour hippique staan we met onze dressagetinker aan de start daar.. Vork Tong uitsteken

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:04

Owja, domme ik! Ik bedoelde voor Shania van Sita_ Woopss Bloos

Ja zeker we zullen ze allemaal eens een poepje laten ruiken Tong uitsteken Een keer laten zien dat een tinker geen lomp paard ofzo iets is. Maar dat ze ook netjes dresuur kunnen lopen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:57

Wat een verhaal Martininique! Vreemd figuur hoor, die Trudy.

Oef, ik ben dus echt WEG van de band Nightwish, en dit is wat drie bandleden hebben gemaakt voor een Finse film:
http://www.youtube.com/watch?v=OwTtDr5JPz4
Lovers
In het kader, weet wat je mede Tinkerbokkers leuk vinden ROFL Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:00

Ik klik daar even niet op, ben al met zoveel tegelijk bezig en de frietpan staat ook al aan.... en heb zo het idee dat het toch mijn smaak niet is Haha!

Even snel reageren op Martinique, wat sneu van die organisatie daar zeg! Erg zonde dat je het nu niet hebt kunnen halen....

En kom even snel iets melden... ik heb Snowdon's voorsokken erafgeknipt Bloos Bloos Bloos Ik heb er bijna spijt van, het ziet er niet uit! Maar nu hoop ik de chronische rasp goed te kunnen behandelen voor langere tijd... zowel Snowdon als ik werden gek van de reguliere behandeling.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:04

Sokken eraf.. Bloos! Dat is wel heel rigoureus!
Maar opzich wel te snappen, zo kom je nooit bij de rasp met al dat haar ervoor.. En ach, het groeit wel weer aan..

Berdien.. Ik ga straks een kijken naar Nightwish. Ik ken ze wel, sommig liedjes zijn inderdaad heel erg mooi! Ja

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:19

lordj: hij is inderdaad heel erg zielig. Dat familie ook niet tegen hem zegt dat hij voor l*l staat.
sita en martinique: wat een ontzettende naai streek. Niet echt eerlijk gegaan dus. Maar Amy was wel weer heel erg braaf.
Hopen dat het helemaal over gaat bij Collin.
berdien: ga het nightwish even bekijken
leon: klinkt heel erg, sokken eraf. Maar als het met de behandeling helpt, de sokken groeien wel weer aan.

Ziggy vandaag niet voor de kar gehad. het weer is hier niet zo heel erg mooi, en het waaide mij een beetje te hard vanmiddag, dus Ziggy was nogal druk.
Ben met Wilco en hondje naar het bos geweest. Een rondje van 2,5 km gelopen, was een hele mooi route.
Daarna lekker bij mijn schoonouders op de koffie. Sem heeft zich als een voorbeeldige perfect opgevoede hond gedragen Haha! . Ze lag heerlijk rustig te slapen.

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:38

Doei!

Berdien: Trudy is inderdaad beetje een vreemd figuur. Clown Wat nightwish betreft, niet echt mijn smaak. Maar ze hebben wel mooie liedjes Lachen
Snowdon: Je het is wel jammer hoop moeite en gedoe voor niks :S Sokken eraf Bloos! Wel zonde, maar als zo de rasp beter te behandelen is, is dat wel het beste. En trouwens die sokken groeien best snel weer aan. Soms zelfs nog mooier, is me verteld.
Ziggy_Janet: Vind het ook echt wel een naai streek maarja zolang dat ruiterbewijs niet verplicht is maakt het niet zoveel uit. Gelukkig dat Sem zich netjes heeft gedragen Tong uitsteken

Ik heb me voor genomen om vanaf nu, elke dag op bokt te zitten. Zodat ik een beetje bij blijf weetje. Begin het echt leuk te vinden nu Cool En aangezien ik nu tog zo goed als klaar ben met school heb ik daar vast wel tijd voor. Moet alleen morgen nog om m'n cijfers van de examenweek en BBQ met alle derde klassen, hopen dat het beetje mooi weer is. En dinsdag moet ik nog naar school, weet alleen niet meer voor wat Clown En vrijdag boeken inleveren en dan V A K A N T I E Haha!:D Haha!

Nouja, ik ga om een frietje, daarna naar Collin & dan naar allebei m'n opa's voor vaderdag Scheve mond

Toedelssss

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:44

Ik ben best bokt verslaafd. Ik moet elke dag gewoon even op bokt, of soms bijna constant. Bokt is gewoon heel leuk vooral het tinker subforum!
Ik heb ook geen ruiterbewijs en ga hem ook niet halen, tenzij het verplicht wordt.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:45

Ik heb wel een ruiterbewijs.. En dat heb ik 12 jaar geleden gehaald..
Ik moet zeggen dat het toen echt een eitje was.. Alhoewel dat nu ook nog is.. Maar vroeger moest je niet eens naar buiten..

Wat een brave Sem zeg! Heerlijk als ze dan zo liggen slapen terwijl je op visite bent. Kan je hem tenminste vaker meenemen!

Ik ben echt niet boktverslaafd hoor.. Vork Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:49

nee sita jij bent niet verslaafd
maar je zit nog in de ontkenningsfase

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:49

Egnie.. Ik ben niet verslaafd!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:51

Nou ja.. Een beetje dan.. Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:59

dit heb ik net in de stoel gevonden:

Afbeelding

een heel lief slapend vriendje Vork

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:02

Dat zal ie leuk vinden, haha!

Ik ga trouwens ook ff plat Dromen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:06

Wat een lief slapend vriendje *LOL*

Heel begrijpelijk Leon, ik zit in hetzelfde schuitje met Jes. Uiteindelijk doe je Snowdon er alleen maar een plezier mee, en aangezien paarden niet in de spiegel kijken.. Knipoog Het doet ons meer zeer dan hun *LOL*

Ik zit ook elke dag meerdere uren per dag op Bokt, maar goed.. dat hoort bij mijn functie he Knipoog Haha! Al is zolang niet verplicht hoor, maar houd wat topics bij, klets hier mezelf een RSI pols en dan nog wat moderatordingetjes en beleidszaken... jaja!

Oh ja, het NW liedje is allebehalve NW-achtig Huilen van het lachen Het is heel gevoelig, met piano, cleanvoice enzo. I luuuuuv it Lovers

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:16

Vriendje had gisteren een beetje veel te veel drankjes op. Dus hij is heel erg gaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:18

Goh.. komt me totaaaal onbekend voor Clown
Al heb ik me ingehouden, toen we naar de Jazzy Jam gingen ben ik over gegaan op de Spa Rood en als laatste een overheerlijke cappuchino (een mens krijgt diep in de nacht zin in rare dingen ROFL ) Maar semi-vriendje en andere vriend zijn stevig door gegaan aan de Leffe, die zagen de wereld ook niet helemaal helder meer ROFL

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:20

Ik ben om 5 uur het bed ingedoken (hier zat een hele groep in huis te frituren en na te zitten) Wilco heeft gekotst in de wc daarna moest hij plassen, maar dat ging ook niet helemaal meer goed (volgens mijn zusje) en zij heeft wilco bij mij in bed gelegd en uitgekleed.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:22

Ranzig.... Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:23

ja schaam me ook een beetje voor hem, maar heb het hem duidelijk gemaakt dat dit maar niet vaker moet gebeuren. En hij had echt geluk dat ik al lag te slapen, want anders had hij zon probleem.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:25

berdien: wat een kippenvel nummer is dat van nightwish heel erg mooi!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:35

Oh dat is wel hard minder zeg Nagelbijten / Gniffelen
Ja mooi nummer he? Ben er echt helemaal weg van Lovers Binnenkort komt hun nieuwe cd uit met de nieuwe zangeres. Dit is dan wel niet helemaal Nightwish (slechts de toetsenist/brein achter NW, bassist/zanger en drummer) maar toch. Heerlijk nummer vind ik het Lovers Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:57

Grrr.. echt leuke foto's! Krijg er zo'n zomergevoel van Ja Lachen

Leon zegt de scouting adieu... verbaast me eigenlijk niets... Clown vond het al niet zoiets voor jou zeg maar... Bloos

Martinique... wat balen zeg, vind het maar een heel raar verhaal zoals het daar gelopen is. Zo behoort het examen niet te zijn iig. Maar vind het wel rot voor jou Ach gut Naja, voortaan dus niet meer daar lessen, en daar geef ik je groot gelijk in Clown Lachen

ziggy_janet schreef:
Ik ben om 5 uur het bed ingedoken (hier zat een hele groep in huis te frituren en na te zitten) Wilco heeft gekotst in de wc daarna moest hij plassen, maar dat ging ook niet helemaal meer goed (volgens mijn zusje) en zij heeft wilco bij mij in bed gelegd en uitgekleed.

Maar jij bent daar dus wel doorheen geslapen? Clown Dan slaap je ook wel als een blok? Clown Haha! Toch vind ik het wel een schattig vriendje hoor... Op de foto Clown

Leon, foto's! Clown Het groeit echt heel snel weer terug aan hoor... Maar het is zo fijn voor de paarden Ja Bij Dewi heeft het echt onwijs geholpen Ja

Nightwish, ni mijn smaak... Clown

Komende week tentamenweek... Zij zijn groot en ik is klein! geen zin in.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:02

Ik slaap ook heel erg vast. Heb alleen gemerkt dat hij in bed plofte, half op mij. en hoorde mijn zusje giechelen.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:05

goedenavond...!!
alles goed hier....