Ben blij, kreeg net telefoontje van Annique en Annita, ze waren bij Kascha geweest, en 't zag er heel goed uit. Krijg als het goed is zo foto's en filmpje, dus ben heel benieuwd!!!! Superlief dat ze dat even voor me gedaan hebben...
Resi_lover Die merrie lijkt heel veel op die merrie die Josine pas te koop had misschien weet Eevie dat. Ik neem het zadel niet ik breng hem weer terug het gaat niet met mijn heupen ze schoten gelijk op slot. Hij is zeker blij met zijn cadeautjes.
mnkortleve
Geplaatst: 08-11-09 18:08
grrr Ze word wel ingereden, maar weet nog niet door wie.
vroeger dacht ik dat het elke keer hetzelfde paard was in die film, heb nu al drie verschillende kolletjes en 1 zonder kolletje gezien lol
kuzznathalie
Geplaatst: 08-11-09 18:15
Marleen lekker gemend, maar wel koud... Ook benieuwd naar foto's!
Eevee ook foto's maken volgende week!
Dagmar weer bezig geweest in het land en nu Horsewhisperer aan 't kijken Blijft leuk idd..
Mirjam jammer dat het zadel voor jou niet goed zit. Gerjen veel cadeautjes gehad
Nou, er is een mysterie ontstaan... Ik zei wel heel grappig dat Balou en de shetties zichzelf hadden voorzien van hooi... Maar 1 containerdeur zat dicht, en voor de andere helft zat een plaat. Dus Balou kon er wel overheen met haar hoofd en vanaf daar eten, maar ze konden nooit zelf die deur open maken. Want die zit vast met van die klemmen. Dus iemand moet dat gedaan hebben. Maar ik was het niet en verder is er niemand hier geweest voor zover ik weet. Vind het dus een beetje raar. En het stroom was er ook af, terwijl ik dat zelf gisteravond erop heb gezet. En onze varkens zitten in die container achter een andere deur, met 2 emmers water en die emmers stonden nu in elkaar er naast. (Hoop dat jullie het nog snappen.) Vind het toch wel een beetje eng worden, want ik had aldoor al het gevoel dat er iemand was. Ook wel eens 's avonds, dan begint de hond te grommen (beest gromt nooit). En vooral als ik dan alleen thuis ben, vind ik dat maar niks. En dan gebeurt dit ook nog... Grrr...
mnkortleve
Geplaatst: 08-11-09 18:17
kuzznathalie Dat lijkt er toch verdacht veel op dat er iemand is geweest.
Ja dat klopt wel ja.......volgens mij is het ook niet 100% tinker hoor..... Alleen het veulen is wel erg leuk.....die is van Milish Milo Het is een lieve merrie, maar of het echt een tinker is.....