[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:52

:wave: Goedemorgen

Ik heb het eigenlijk te druk om te bokken, maar oké moest toch ff berichtje plaatsen :P ... helemaal geen verslaving of zo O:)

Bier in pannekoeken dat heb ik nou nog nooit gehoord en hoe komen we van bier ineens bij wiet :o? :+ haha zomaar in "onschuldige" koekjes verstoppen :') maaruh als je het "goed" wilt doen moet je er toch 1st boter van maken :Y)

pff Illian ;( :(:) hopelijk komt t goed!

pff grit ook al is het van ouderdom toch niet leuk :(:)

Stoere Pal en Kasha 8-)

en Puck en Petra ook aan het genieten van hun paarden :z

Leuk uitzicht van Maartje en Syl ziet er idd goed uit voor een zogende merrie zeker als je weet dat ze 1st niet dikker wilde worden :j

Marleen handig zo'n buurman waarmee je samen kan doen en voor leuke prijs trekker gekocht :7

Hier moet ik nog steeds ff de boer vragen :o laatste tijd weinig in de bak gereden dus het begint nu ook nog te begroeien :=

Met Say gaat t goed :z al had ze wel aan der manen geschuurt >;) maar dat komt volgens mij door de dazen ... als er 1 op der nek zit die ze niet wegkrijgt gaat ze schuilen in stal en krabben maar --> alleen jammer dat die muur best scherp is ... moet ik er een bontje om doen :=

Dit weekend is ook alweer NK ijslanders maar ze voorspellen maar slecht weer -O- Het is er altijd óf Bloedje Heet of écht slecht met onweer e.d. (dan trailers met tractor eruitslepen e.d....) dus ben benieuwd ...
Denk dat ik dit jaar alleen zaterdag bij vriendin ga kijken of ze moet door zijn naar grote finale dan moet ik natuurlijk zondag wel :D

Marleen veel plezier aan strand :wave:
maaruh niet te ver de zee in hè :o ze waarschuwen voor sterke stroming :(:) deze week al 2 doden en HEEL vaak uitrukken van strandwacht pff :\

rommulus

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:47

moggel damm jullie gaan hard !!!!!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:01

Marleen stranddagje vandaag :z

Athosjalekker gereden en gewassen :Y)
Jelmer helpt mee met vegen *D
En weer bij de Tinkies geweest :D

Wauw, Petra, echt super :+:

Herder van vriendin van Grit ingeslapen :(:)

Met Sayla alles goed 8-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:01

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:08

hmm als ik moet terug lezen eindig ik met zeker 30 pag terug lezen ofzo iets ;(

heb ik helaas geen tijd voor
moet zo naar de huis arts ;( takke zooi

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:09

Succes daar... :(:)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:11

thanx
heb het idee dat ik daar wel een abbo kan aan vragen
bah

ga helemaal niet graag daar heen

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:22

:oo Wat schattig, die frontriemen :+:

Succes Deborah :(:)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:13

wauw, geweldig zo whis in het water.
dat wil ik echt graag nog een keer met syl doen. vroeger ging ik altijd naar een plasje, grid weet wel welk plasje, bij de meeuwel. en dan zwom ze wel echt. (maar was wel goor water, de eenden zwommen er ook in :P)
ben benieuwt wat syl van golven zou vinden.

ah grit, dat is minder, sterkte vandaag.

suc6 rom! al weer iets van je brommer gehoord?

gaaf die frontriemen grid, alleen beetje klein :P maar dat kan je ook zelf maken. (zeker als je wat je vlecht gewoon vast plakt :P)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:04

:wave:

Hele blije en minder blije berichten gelezen :\ Arme Illian.
Hippe frontriemen, die gaan nooit passen op die dikke koppen van die bollerds van mij :')

IJslander weekend, maar twijfels rondom het weer. Klinkt als typisch NLs :))

En hier GROOT nieuws, letterlijk dan :)) Want mijn nietzokleine pukkie is vandaag TWEE geworden!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Hiep hiep hoera voor Flynnie!
Vanavond ga ik nog even langs stal, zijn verjaardag vastleggen met de camera ( :') ) en hem een wortel brengen.
Time flies....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:09

pff nou heb het voorelkaar

ben volgens de ha allergisch voor dieren !!!!
heb weer druppels gekregen en ik mag een bril gaan halen (I'm not a verry happy debby) bah had andere plannen voor vandaag

brommer heb ik nog niet weer iets van gehoord (moet nog steeds een brief opstellen naar de officier van justitie, een verzoek tot terug gave brommer
pff

zucht

berdien van harte met de verjaardag ven je pukie !!!

edit: bril word niet vergoed dus ik ben voor een weekje zo'n 150 tot 300 euro kwijt
het is weer geweldig geregeld hier in dit takke land !!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:46

Berdien Gefeliciteerd met Flynnie *\o/*

Rom allergisch voor dieren en daar komen ze dan nu pas achter :? misschien een tip: "hooikoorts"pilletjes schijnen erg goed te helpen tegen allergische reacties er staat dan wel meestal Voor hooikoorts, maar is ook voor de allergische reacties door andere oorzaken ;)

en weet niet welke sterkte je hebt, maar ik heb bril voor erbij voor €35 :j ook keer gehaald ivm keer bacterie in mijn oog toen week geen lenzen in en toevallig was er toen een aktie en anders was ie €100 ;) maar dat gaat wel tot max + - 4 geloof ik ...
Krijg je trouwens echt helemaal niks vergoed voor bril ?! vaak is het toch tot 75% of tot bepaald bedrag per jr/ 2 jr of zo?
en hop hop brief schrijven ~~}> Succes met alles !!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:55

heb net de opticiën gebeld ben per glas 45 tot 95 euro kwijt en dan komt het montuur er overheen (ben erg slecht verzekerd) heb idd min 4 (voel me ne een blinde tor)

pillen ben ik niet zo'n fan van maar ik denk ook niet dat het een alergie is meer een infectie oid

brief schrijven ban ik geen ster in
spelling is barre slecht bij me helaas
dus ik moet vwachten tot pa lief thuis is en dan wel 5 min tijd heeft

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:20

Hoi :wave:

Rom: Wat vervelend zeg..... :(:)
Aan de hand van welke gegevens zegt jouw HA dat dan?

Berdien: Gefeli met Flynn......Hij krijgt een echt feessie zo te horen.

Net ff boodschappen voor ons en de diertjes gehaald......en zit nu aan een heerlijk glas ijskoude Spa Citroen met Mintblaadjes :P

Heb trouwens Dinsdag met Max...knetterhard door het weiland (zonder omheining) gegaloppeerd.....heeerlijk! :D
Het weiland is ongeveer een kilometer lang.... :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:20

Je kunt al best veel voorbeeld brieven vinden op internet :) en spellingscontrole haalt niet alles maar toch wel groot deel vd fouten eruit en dan ben je wel misschien al bijna klaar en hoeft je pa er alleen overheen te lezen en evt kleine aanpassing te doen :)

Da's balen dan van bril/ slechte verzekering :(:)
Ik ben toen niet naar een "luxe" opticien geweest voor bril omdat ie zowiezo maar voor tijdelijk was en dus niet super sonisch hoefde te zijn dus ipv opticien waar ik altijd de lenzen haal ben ik toen gewoon naar een Hans Anders/ Specsavers/ Pearl/ t Huis of zoiets gegaan ;) weet niet meer welke :o

Nogmaals Succes !

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:25

Ben gestopt met lezen toen het over wiet en bier pannenkoeken ging :D
Vandaag afscheid genomen van mijn stagegroep. Morgen moet ik ook nog, maar dan zie ik mijn begeleidster niet. Mochten de kinderen mijn onderkliederen met sminck :+ Foto volgt......

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:30

Haha joyce daar moet je idd wel fot van laten zien :+ 8-)

O ja Rom ben ook niet zo van de pillen, maar als ik bij mijn zus het verschil zie :wow: van dikke rode bijna niet kunnen zien ogen en dus idd zeker geen lenzen in kunnen... naar gewoon rustige ogen en lenzen in kunnen :)

Ze gebruikt t alleen als ze er dus echt zoveel last van heeft of bv naar plek gaat met veel dieren/ stof e.d. dus da's soms 1 dagje (1 pilletje) en dan weer héél lang niet en het is dus ook heel snel over als ze pilletje pakt, terwijl ze er eerst dágen/ weken last van kon, dus dan denk ik waarom er heel lang mee rond blijven lopen terwijl het na innemen v pilletje binnen uur gewoon over is voor weer een héle periode! Is dus ook niet zo dat je het dan volgende dag weer moet nemen of zo ;)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:35

Goedemiddag :D

He bah romm, allergisch is bar vervelend weet er alles van. Ik ben zelf allergisch voor de stoffen om en bij de paarden slik daar homopatische pillen voor werkt prima heb weinig tot geen last meer.

Film was erg leuk gisteravond :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:02

grid als het een alergie is dan zal ik er zeker aan moetten geloven
pff ik moet echt even gaan kijken hoe ik dit ga oplossen

(zit te denken aan een hema brilletje oid :o )
thanx ;)

zit even online te zoekken naar voorbeeld brieven
kan alleen niet iets vinden wat in de richting komt :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 14:20

Deborah; :(:) Je brommer niet terug, geld uit moeten geven voor een bril en misschien allergisch :\

Hoe hebben ze jouw allergie beoordeeld, via het bloed ofzo. Ik heb het nog via de oude methode laten testen, heel mijn rug vol met krasjes. Uitkomst; hooikoorts, vogels en huidschilfers (dus oude dieren met droge vacht en veel schilfers moet ik vermijden). Ik slik ook soms tabletjes, scheelt een hoop ellende. En ik heb standaard oogdruppels bij me, van mijn ogen krijg ik het meeste last.
Advies van de dokter; ik zou maar stoppen met je dierenopleiding. Was niet leuk, maar gelukkig valt het mee.

Tja, die frontriemen, ach, tja. Okay op een witte kinderpony kan het wel schattig zijn :D .

Hier ook angst voor de weersvoorspelling ivm met dag Efteling, 12 uur in de regen zie ik niet zitten. En het is ook nog eens koud/harde wind :\

Als Say blijft schuren, kun je misschien een stroomdraadje op de hoeken doen?? De deuren zijn er volgens mij ruim genoeg voor.

Flynn *\o/* =:) *\o/*

Druk ochtendje achter de rug.
Lekker gespeeld met de tweeling. Gisteren zijn mijn vriendin en haar zus geinterviewd door de Vriendin. Inclusief visagiste en foto's. 5 augustus staan ze erin. Foto's zijn gemaakt met de bakfiets en dat vind ik weer leuk, was ons kado voor het kraamfeest en heeft veel uurtjes gekost om het geld bij elkaar te sprokkelen bij de feestgangers 8-) .

En met de andere vriendin mee geweest om haar lieve Kimba naar het crematorium te brengen. Zo verdrietig. Er was een nieuwe medewerker en die was nog niet "gehard" voor alle emoties. Ze moest met ons de formulieren invullen, maar dit lukte niet. Gezellig met z'n allen zitten huilen.

En zometeen komt de VA even bij Tom kijken. Heeft een bult tussen zijn kaken die steeds iets groter lijkt te worden :\

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 15:33

Met Tom valt het mee. Opgezette klieren, twee maal daags smeren met zalf. Hoe, wat, waar en waarom blijft gissen. Dus we gaan smeren en hopen dat het daarmee opgelost is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:42

Toch geen droes he?! Daar was het eerste waar ik aan moest denken, ook met het droesdrama op mijn vorige stal in mijn achterhoofd. Dikke bult tussen de kaken, maar die snotterden ook flink. Of snot, het was puur pus wat eruit droop. Hadden de volwassen paarden ook flink last van.

Maar als de VA is geweest, dan zal het wel geen droes zijn gelukkig :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:50

Droes hebben we even aan gedacht, maar waren we niet zo bang voor. Hij heeft altijd wel wat dikke klieren, mn achter de kaken (maar dat zie ik eigenlijk bij veel paarden). Maar nu waren ze nog groter.
Volgens de VA is er verder niks aan de hand, Tom toont ook erg fit. Maar als de klieren zo blijven, dan willen we wel een keer het bloed testen.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:59

Ik heb zo yoga op het strand, ik zie alleen wel wat bewolking :\

Sterkte voor je vriendin Grit :(:)
Gelukkig valt het mee met Tom.

:(:) Deborah

Gefeliciteerd met Flynn, Berdien!

Gaaf Angela, lekker gegaloppeerd!

Joyce klaar met stage.

M'n moeder had gister een hele zere arm, eigenlijk eergister ook al.
Ze zegt alleen niet zo snel dat ze wat heeft en blijft ook gewoon door gaan met belasten.
Na veel gezeur van mijn kant heeft ze vanmorgen toch de HA gebeld en ja hoor, slijmbeurs ontsteking.
Ik wou soms dat ze wat minder eigenwijs was.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 18:05

Is wel zonde als het bewolkt is, yoga op het strand met ondergaande zon lijkt me een mooie locatie.
Hier schijnt de zon nog, kom gezellig bij ons in de bak yogaen (wel even insprayen met Phaser ipv zonnebrand)

Slijmbeursontsteking :\

Volgens mij hebben we nog een mooie foto van Joyce tegoed *D