GoedemorgenIk heb het eigenlijk te druk om te bokken, maar oké moest toch ff berichtje plaatsen
... helemaal geen verslaving of zo
Bier in pannekoeken dat heb ik nou nog nooit gehoord en hoe komen we van bier ineens bij wiet
haha zomaar in "onschuldige" koekjes verstoppen
maaruh als je het "goed" wilt doen moet je er toch 1st boter van maken
pff Illian
hopelijk komt t goed!pff grit ook al is het van ouderdom toch niet leuk
Stoere Pal en Kasha
en Puck en Petra ook aan het genieten van hun paarden
Leuk uitzicht van Maartje en Syl ziet er idd goed uit voor een zogende merrie zeker als je weet dat ze 1st niet dikker wilde worden

Marleen handig zo'n buurman waarmee je samen kan doen en voor leuke prijs trekker gekocht
Hier moet ik nog steeds ff de boer vragen
laatste tijd weinig in de bak gereden dus het begint nu ook nog te begroeien 
Met Say gaat t goed
al had ze wel aan der manen geschuurt
maar dat komt volgens mij door de dazen ... als er 1 op der nek zit die ze niet wegkrijgt gaat ze schuilen in stal en krabben maar --> alleen jammer dat die muur best scherp is ... moet ik er een bontje om doen 
Dit weekend is ook alweer NK ijslanders maar ze voorspellen maar slecht weer
Het is er altijd óf Bloedje Heet of écht slecht met onweer e.d. (dan trailers met tractor eruitslepen e.d....) dus ben benieuwd ...Denk dat ik dit jaar alleen zaterdag bij vriendin ga kijken of ze moet door zijn naar grote finale dan moet ik natuurlijk zondag wel
Marleen veel plezier aan strand
maaruh niet te ver de zee in hè
ze waarschuwen voor sterke stroming
deze week al 2 doden en HEEL vaak uitrukken van strandwacht pff
Wat schattig, die frontriemen
misschien een tip: "hooikoorts"pilletjes schijnen erg goed te helpen tegen allergische reacties er staat dan wel meestal Voor hooikoorts, maar is ook voor de allergische reacties door andere oorzaken
Succes met alles !!
en spellingscontrole haalt niet alles maar toch wel groot deel vd fouten eruit en dan ben je wel misschien al bijna klaar en hoeft je pa er alleen overheen te lezen en evt kleine aanpassing te doen
van dikke rode bijna niet kunnen zien ogen en dus idd zeker geen lenzen in kunnen... naar gewoon rustige ogen en lenzen in kunnen