Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik gaf aan dat ze hard mócht. En dat is het hem, hard maakt niet uit, maar dat maffe geëxplodeer van haar...
En ze is lekker dik, singel moest gewoon aan weerskanten een gat langer
Dus het erf af, slingerdeslinger, treuzeldetreuzel, draaierdedraai. Af en toe zo'n por, van Dewi, doe effe normaal en schiet op. Dan echt die kop van oohja.. kont eronder en gas
Uiteindelijk maar een half uurtje rondgesukkeld, nog een lekker stukje galop gedaan en weer naar stal 
Dewi was destijds ook een dolgedraaide idioot waar ik niet mee overweg kon. Nou zitten we op 75% controle 

lastig is dat he, had het met Girocco ook al, alleen dan 3 gaten in totaal

momentje, dan kan je haar altijd ala minute op de rem trekken. Ook maakt zij zich niet zo druk in een groep, ze kan voorop, middenin, achteraan. Wat je maar wilt. Dat was ik dus gewend. Omdat ik dan die rust van Aman heb, breng ik die rust ook op Dewi over, en als zij gaat stuiteren en spinnen blijf ik ook relaxed. Maar ik weet nou inmiddels wel dat Dewi meestal niet echt link wordt. En daar heb ik ook aan moeten oefenen hoor. Ze heeft me maar een paar keer echt bang gehad omdat ik geen controle had. Toen ook een periode stil gezet, en later weer opgepakt.