Iedereen veel beterschap met hun diertjes..
Even kleine update vanaf hier
Mijn mannetje is erg ziek.. Een paar weken terug zat hij in vlagen helemaal onder de rode jeukende bulten (ongeveer 6 aanvallen per dag van een half uur per keer) en had in een paar weken tijd ook heel veel nieuwe soort pigmentvlekken aangemaakt. Omdat we het niet vertrouwden, zijn we naar de dokter gegaan en we hebben al een aantal uitslagen terug.. Hij is zeer allergisch voor katten, honden en huisstofmijt. Hij slikt nu histamineremmers en dat gaat tot nu toe wel goed.. We zijn net zo gek op onze katten als op onze paarden. De optie ze weg te doen zit er dus niet in..
Maar helaas had de uitslag nog een veel heftiger nieuws.. Cris heeft een behoorlijk ernstige nierfunctiestoornis. Zijn kreatinineklaring was helemaal niet goed. Nu zijn we afgelopen donderdag weer teruggeweest naar het ziekenhuis voor een nieuw bloedonderzoek. Deze week krijgen we uitslag van dit onderzoek en als dat nog steeds zo extreem afwijkt, dan moeten we direct door naar de internist.. Hij is zeer ernstig vermoeid en kan op dit moment bijna niks meer..
Ik zit er helemaal doorheen.. Heb erg weinig energie meer over om elke dag acher de computer te gaan zitten en te bokken.. Er speelt op dit moment gewoon teveel door mijn hoofd om nog rustig te kunnen worden.. Ik slaap bijna niet meer. Ik heb alleen nog energie genoeg om te gaan werken en om voor mijn beestjes en mannetje te zorgen, daarna is het gewoon op..
Op de een of andere manier mogen wij gewoon geen geluk hebben.. Hebben we net het ene overwonnen, rollen we weer in de andere ellende..
Gelukkig gaat het met mijn beestjes verder allemaal wel goed.. Boyan groeit giga, Bonita verhuist komende week naar haar nieuwe (oude) stal en gaat daar weer aan het werk. Boyan verhuist ongeveer 1 november ook naar de nieuwe stal en krijgt gezelschap van een 5-jarige kleine tinkerhengst en misschien een grote 5-jarige Bels hengst, afhankelijk of die al verkocht is of niet...
De zoektocht naar die eigen boerderij of schuur is nog niet ten einde.. Ons huis gaat nu definitief de verkoop in. 30 oktober hebben we vergadering met de Vereniging van Eigenaren. Ze willen dat we bijna 1200 euro per kwartaal gaan bijdragen.. Dat is ongeveer 400 euro per maand.. En dat naast de hypotheek en verzekeringen is gewoon heel erg veel geld. We hebben besloten dat we dat niet meer gaan doen en we gaan nu dus onze badkamer nog opknappen en als dat is gebeurd, gaat het huisje weg. Als het verkocht is, zien we wel waar we gaan zitten.. Waarschijnlijk tijdelijk in de particuliere sector gaan huren..