So zie net allemaal leuke foto's van Jacky van appleby en tom Price
helemaal bij is groot woord, maar ik heb idd mijn best gedaan
pff alweer half 7 ga naar Say
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
So zie net allemaal leuke foto's van Jacky van appleby en tom Price
helemaal bij is groot woord, maar ik heb idd mijn best gedaan

silas schreef:kende je de mensen al?

ik weet alleen neit zo goed wat ik er mee aan moet.. zit nu rustig in een doosje waar de poezen er neit bij kunnen grid schreef:Sita zie het wel tegemoet (beter laat dan nooit
)

we hadden haar voor de huifkar geknupt, staleigenaresse+nichtje wilden graag weer eens weg, en Maya vond dat ook wel oké. Jes ging alleen een paar keer in de paniekstand. Wasnieleuk
daarna liep ze gewoon lekker door, en liet ze zien dat mijn "Jessie loopt gewoon lekker voor de wagen" statements gewoon waar zijn

)
We hadden je nog gefeliciteerd!

maar wel mooi en netjes
en nog super GEFELICITEERD
Jessie darkside aan maya laten zien maar later wel weer "is brave jessie" lekker met de wagen weg
Sita_ schreef:grid schreef:Sita zie het wel tegemoet (beter laat dan nooit
)
Sorry..
Maar ik heb de laatste weken, en nu nog, als in een roes beleefd, alles is blijven liggen.. Begin nu alles weer een beetje op te pakken..
Ze liggen iig klaar om op te sturen..
Je hoeft je niet te verontschuldigen vind het al super leuk dat je ze wilt laten afdrukken en versturen
zo ff douche en dan lekker ff bank hangen
ik had echt een "ik wil niet meer!" moment, maar toen we daar gewoon stonden ging het ook wel gewoon, dan doe je gewoon je verhaal, beantwoord vragen en klaar.

en ho is ho, of anders de leidsels aannemen. Links is links, rechts is rechts
Heb me príma vermaakt

ik hou er ook niet van om met leidsel te moeten kletsen maarja als ze het gewend is
photobucket doet weer normaal --> op computer boven stonden de instellingen nog niet goed
Damn, ik ga nooit meer zeggen dat ik Berdien en Jessie ga pesten, want ze heeft goed wraak genomen