TK: misschien weten ze inderdaad niet helemaal wat van hun verwacht wordt. Laat ze gewoon een keertje zelf aan de gang gaan, misschien zijn ze wel bang om iets fout te doen.
Ik ben vandaag thuis gebleven. Er is iets raars met mijn maag. Had gisteren al een opgeblazen gevoel. Maar vandaag doet mijn maag zo zeer, dat ik niet een rechtop kan staan. Heb al wat gegeten, maar gaat maar niet over.
Ik heb slecht geslapen Vanochtend nog even twee kruiwagens uit stal gevist, heb de rest lafhartig laten liggen... ook niet opgestrooid, komt vanmiddag wel.
nou zaterdag heeft filou onder de man gelopen de zoon van de stal eigenaar wilde er wel even op (hij is teminste licht genoeg) dus ik filou uit het land geplukt geborsteld opgezadeld (had dr al een tijdje niet meer in de hand gehad ivm de kou en dat ik dr niet bezweet terug wou zetten ) ik vroeg nog moet ik nog een rondje mee lopen ??? hij neu ik red het zo wel en ze liepen zo weg (klein beetje verzet van mijn draakje wat ze ook voor het karretje doet) het ging echt goed mischien gaan ze van het zomer nog barrel racen lijkt me helemaal super hahahahaha
Lui? Excuseer, maar die opmerking schiet me in het verkeerde keelgat. Ik ben niet lui, ik kan het niet op dit moment.. Ja, ik kán het wel, maar dan overbelast ik mezelf alleen maar weer.
rommulus
vertel (heb alleen deze pagina gelezen gezien ik eingelijk formulieren moet invullen )
edit : heb het even goed gelezen idd best balen dat je dr zo'n last van hebt ik heb het ook wel eens maar niet zo ernstig mijn excuus voor de verkeerde opmerking
Ik ga straks maar even naar de paarden toe, ben gisteren ook al niet geweest omdat ik me toen ook al zo misselijk voelde. Gaat nu wel beter. Schaam me er best wel voor dat ik niet ben geweest, terwijl ze gewoon bij huis staan.
Zo hehe. Eindelijk de foto's. Let niet op Black, maar die heb ik zo in het land gevonden. Had geen tijd om haar nog eens te poetsen want dan werd het een beetje te donker.
Hmm, zijn niet zulke duidelijke foto's. Misschien kan ik nog wat veranderen.
Laatst bijgewerkt door blackstar op 28-01-08 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
pff hoop zieke zo te lezen, hier in de omgevind ook!
Ik heb onwijs last van mijn arm, deze is aantal jaar geleden gebroken gweest maar speelt nu weer aardig op, heb vanochten drie paarden uitgereden met de sulky op me stage, en heb er nu nóg meer last van bah bah bah, heb me eigen paarden niet eens gereden vandaag grrr, word er moe van haha