[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 21:41

ROFL Haha, Silas!

Janet: Succes als je Ziggy weer eens voor de wagen gaat zetten. Zal wel goed gaan toch?

De buren vroegen aan ons of we mee gingen naar de schaapskooi, met de wagen, daar even ijsjes halen, en dan weer terug. Terug regende het iets, maar 't was superleuk.
Mirthe is voor het eerst van haar leven dwars door een drukke winkelstraat gestapt, bij ons in het dorp, en deed het perfect. Ik kneep hem stiekum wel een beetje, maar Mirthe is een bikkel! OK dan!
Hier wat leuke foto's van bij de schaapskooi, hele mooie plek!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 21:58

wat een heerlijke foto's grrrrrr

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:04

wat ziet dat er gezellig uit grrr! Heerlijk dat je zo een brave merrie heb!

SIlas heeft weer iedereen aan het lachen gemaakt zie ik, een echte vent! Werken en eten tegelijk hihi

Ik ga lekker dvdtje kijken in me bed, en even rusten me keel gaat helemaal opzetten bahbahbah!

Tot morgen meiden! ( en heer )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:13

wat een leuke foto's grr. Ziet er uit als een gezellig clubje!
Ik verwacht geen problemen als ik Ziggy weer voor de kar zet. Hij zal wel lekker enthausiast zijn als we weer naar buiten gaan.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:55

nou lordj, ik ga dat lekker ding van je eens opzoeken! Ik zal hem de groeten van je doen.

doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:56

Veel plezier Janet!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 06:17

Goedemorgen, Nog steeds geen beeb.
Ben een tijdje niet geweest ivm crematie en heb een autoongeluk gehad, een fietser aangereden. was allemaal een beetje een puinzooi. Fietser maakt het na een nachtje ziekenhuis gelukkig weer goed, is goed ervan af gekomen. Gebroken neus, gescheurde spier en veel blauwe plekken.
het had veel erger kunnen zijn.
Moet nu gaan werken, vanavond ben ik er weer en ga op mijn gemak eens bijlezen want heb veel gemist volgens mij Knipoog

Iedereen een fijne (vaders)dag !

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 08:37

Goedemorgen!

Oei TK.. Het zit je echt niet mee de laatste tijd.. Gelukkig mankeert de fietser niet 'veel'. Maar het is toch weer even een klap! Hoe was de crematie? Heb je een mooi afscheid kunnen nemen?
Werkse vandaag!

Zo.. Ik zit weeral als een brok zenuwen op de bank..
Vandaag is het ruiterbewijsexamen.. De lucht ziet er onheilspellend uit, het waait hard (dus aan zee nog harder, manege is aan het strand) en ik ben gewoon hardstikke benieuwd hoe het allemaal gaat! *Zenuwt verder.. Clown

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:01

hoii mag je hier ook meebabbelen als je een tinker verzorgt?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:47

jump_girl schreef:
hoii mag je hier ook meebabbelen als je een tinker verzorgt?

jahoor!

ai timokyana... het zit je echt niet mee en kyaan laat je ook maar wachten Ach gut

leuk trio met een leuke gezellige rit, marleen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:02

Nou 't was me gisteren het dagje wel Zij zijn groot en ik is klein!

's ochtends eerst naar tuincentrum + vader's graf, toen gehaast om op tijd bij de paarden te zijn. Ik zou om half 3 opgehaald worden om op de scouting te gaan helpen. Kom ik daar bij de paarden aan, zie ik naast Lisa's fiets een onbekende Jeep staan en loopt er een wat oudere vent met haar in de wei Nagelbijten / Gniffelen ... Bleek hij op zoek naar een tinker en blablabla, hij toonde erg veel interesse en wilde vanalles weten (incl. vraagprijzen van Snow, Chay EN Santa...). Toen zij hij toch maar eerlijk dat hij altijd op zoek was naar goedkope paardjes die wel van kwaliteit zijn en braaf, om door te kunnen verkopen. (Goh, had ik nou echt niet bij stilgestaan, duhhh). Mja, uiteindelijk wel kletspraatje gehouden over vanalles en nog wat van tinkers, omgeving, buren, etc.

Toen was het nog droog, dan ga je nog even snel mest uit het land rijden en begint het uiteraard te gieten Zij zijn groot en ik is klein!

Even later op de scouting, zijn we maar met 3 man van de gehele scoutingvereniging op komen dagen op de poets/klusdag Scheve mond En ook nog eens enkel van onze eigen speltak. Dus we hebben alleen ons lokaal opgeruimd en een beetje aangeklooid, ff later zouden we nl BBQ met de kids hebben. Nou pff wat een zooitje ongeregeld, mij was dus ook niet verteld dat wijzelf pas na de kids gingen bbq-en en dus niet om 7 u klaar waren als de kids werden opgehaald. Heel mijn dagplanning dus lekker in de war geschopt en dan ben ik ook zo gezellig he Sigaar Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik heb het nu een half jaartje geprobeerd omdat het wel leuk zou zijn als Arjan en ik samen ook iets anders deden als alleen de paarden (wat in eerste instantie mijn hobby is)... maar ik heb echt helemaal niets met die lui. Heb elke keer het gevoel alsof ik daar voor Jan Joker zit. Nu was de eerste keer zonder Arjan en dan wordt dat toch wel even extra duidelijk, zeker als ze je gewoonweg niets vertellen vantevoren... *zucht* Nu hebben ze ws wel leiding te kort volgend jaar, maar hadden ze maar zuiniger op mij moeten zijn Knipoog Ik heb dan weer lekker meer tijd voor de paardjes en 'uitslaaptijd' op de zaterdagen Haha!

En 's avonds/vannacht was Arjan even tussendoor thuis, terug van de Luchtmachtdagen in Volkel. Vanochtend weer vertrokken richting Berlijn tot vrijdag. Gezellig Zij zijn groot en ik is klein!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:12

Nou, Leon, dat was me dus het dagje wel! En idd, ze mogen blij zijn met leiding bij scouting, maar moeten er wel een beetje zuinig op zijn hoor!

Dus die man zag je paardjes wel zitten?! Geld, geld!

Is Arjan voor zijn werk nog een midweekje weg dan?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 10:23

Volgens Lisa liep hij bijna te kwijlen bij Chayenne hahaha.
Ja Arjan is nog een weekje weg voor zijn werk... dan een weekje thuis en dan een weekje op kamp met scouting (zonder mij!)

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:28

Miste je verhalen op TP Leon dus ben hier maar eens bij gaan lezen.
Rare man in je wei, zou er toch meteen vraagtekens bij hebben gehad als je zo op zoek gaat naar je handelspaarden.
Lees dat je bijrijder je goed bevalt, super!!

Sita, succes vandaag.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:24

He TK, wat naar! Het zit je ook niet mee he.. Ach gut
Sita vol zenuwen, ik ga duimen dat het goed gaat! Ja
Leon rare man in de wei en gedonder met de scouting, ik zou er dan ook klaar mee zijn. Gevalletje graag of niet toch?

Ik kom net m'n bed uit gerold, gisteren uitgeweest. Lag om half 5 in m'n bed Bloos Nagelbijten / Gniffelen Maar heb me onwijs goed vermaakt, eerst naar de Irish Pub geweest en daarna naar een Jazz kroegje waar je zulke fijne banken hebt Lovers Weer wat meer bevestiging gekregen dat mijn semi-vriendje mij toch wel ziet zitten, dus mijn avond kon niet meer stuk ROFL
Beetje jammer was wel dat de cavia's besloten tegelijktertijd met de vogeltjes buiten wakker te worden Scheve mond Daar ging mijn uitslaperij Nagelbijten / Gniffelen
Jessie en de Bels mogen even zichzelf een dagje vermaken, ik ga wat aan school doen en vooral een dagje luieren Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:36

goede middag!

TK: het zit je niet echt mee de laatste tijd. Hoe was de crematie? Heb je voor je gevoel goed afscheid kunnen nemen?
Gelukkig is het goed afgelopen met de fietser.
sita: Heel veel succes vandaag!
leon: hmm rare man die je paardjes wel wilde. De scouting moet inderdaad zuinig zijn op hun leiders. Maar nu heb jij wel lekker meer tijd voor je paardje!
berdien: lag jij ook al zo vroeg op bed. Ik om 5 uur. Wat leuk dat je wat meer bevestiging van je semi-vriendje hebt.

Het was gisteren een gezellig feestje. Herman heeft gelukkig maar 3 liedjes gedaan. Het publiek werd een beetje lastig. Iedereen zat hem uit te joelen en lachen. Er werd bier gegooid, en daar was herman ook niet zo blij mee.
Verder waren er heel veel bekenden, en weer lekker bij gekletst.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:40

Ha, nog zo'n nachtbraker! Doei! Haha!
Arme Herman, hij werd niet echt gewaardeerd dus? Ach gut Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:44

nee niet echt. Wij hadden zo lol om zijn dansen. Het was zo grappig. Maar eigenlijk is het zo zielig.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:07

@TK, Meid het zit je ook niet mee, nu maar hopen op een gezonde babe die je leven komt vergezellen.........

@Sita, Heel erg veel succes vandaag!

@Leon, poeh klink lekker zo een rare vent in je weiland, en nog gezeur bij de scouting ook gaat lekker zo, sterkte verder hihi

@Berdien, Klinkt als een gezellige avond/nacht!

@Ziggi_Janet, herman werd niet gewaardeerd dus, arme kerel snapt hij dan niet dat mensen hem uitlachen? Vind wel zielig hoor af en toe gaat het echt te ver!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:44

Doei!

We zijn weer terug.. Martinique heeft beloofd zelf een groot verslag te doen..
Ik kan iig melden dat ze 'gezakt' is.. Of ja, ze heeft niet eens de kans gehad wat te laten zien eigenlijk want ze mocht niet mee naar buiten omdat Amy niet had gesprongen, terwijl ze er wel 2 keer over is geweest.. Die keer zaten zeker de ogen van die Trudy en de examnator dicht.. Stoom uit je oren
Je snapt het al, vette bonje omdat het echt niet ging zoals het moest.. Maar daar ben ik niet bijgeweest dus ik weet t verder niet.. Nou, paardje weer ingeladen en naar huis..

De zenuwen van mij waren weer nergens voor nodig want Amy was uiteraard weer superbraaf! Haha!

Leon, wat raar die vent in je wei.. Ik zou dan echt de bibbers al krijgen als ik dat moest zien!
Berdien een leuke avond gehad.. Janet ook!
En Coydog die haar neus ook eens laat zien! Doei! Leuk! Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:29

Ze heeft niet gesprongen maar ze is er wel twee keer over gweest? Verward Is ze erover heen gekropen, gesaltood oid? Nagelbijten / Gniffelen
Jammer dat ze gezakt is, is het daar de enige mogelijkheid om het te halen, met telkens die Trudy? Jammer dat sommige mensen zo ontzettend moeilijk kunnen doen Boos!
Gelukkig dat Amy wel braaf was, toffe knol is het ook! Haha!

Net The Prince Of Egypt gezien, zo'n mooie film Lovers

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:31

Ze is een keer over de 40 cm geweest en een keer over de 60..
Ze moesten 2 keer springen, dat is gedaan.. Echt ik kon er met me pet niet bij.. Zo'n vaag soepzooitje!

Er waren meer mensen niet door.. Maar ze waren met 12 en daar waren er 6 van afgevallen. De 6 die doorwaren waren mensen die een pensionpaard op de manege hadden staan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:43

Oh wacht, ik ruik belangenverstrengeling/voortrek gedrag Nagelbijten / Gniffelen
Wat raar joh, als ze gewoon hebben gesprongen en dat hebben overleefd zonder de hindernis te slopen is het toch goed?

Zelfs mijn oom heeft ooit nog eens z'n ruiterbewijs gehaald, zal een jaar of 10 geleden zijn, maar hij was toen ook al 50 *LOL* Hilarische videos zijn daarvan gemaakt ROFL
Anyway, als hij het kan halen, moeten Martinique en Amy het zeker halen. Gaan jullie nog voor een herkansing?

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:49

Goedemiddaggggg ( ofja goed? Scheve mond )

Hier myn verslag zoals Sita_ al zei.

Ik had dus vandaag m'n ruiterbewijs. Het ging allemaal lekker. Alleen het springen ging een beetje fout ofjaa fout, volgens dat mens van het ruiterbewijs. We moesten op de wei springen, dus door de regen was die ook flink glad natuurlijk. Amy sprong er gwoon 2 x hartstikke netjes over & dan is het niet goed Slapen Stomme mensen daarzo. Dus ik mocht niet mee over de weg. En toen ging me vader zichzelf er eens flink mee bemoeien; tegen dat Trudy mens (bazin van de manege) dat er niks van klopte want dat we niet eens fatsoenlijk de kans hebben gekregen om te oefenen, en niet duidelijk is gezegt wat we allemaal moesten doen. Nou dan ging Gert-Jan (de vent van trudy) zich er mee bemoeien, dat hij het heel onredelijk vond van m'n pa dat hij zo tegen trudy begon want dat ze er al 2 jaar mee bezig is alles te regelen fsoo, nou daar was anders niet veel van te merken. En hij had nog een hoop gezeur. Dus wij Amy snel geladen en zo snel mogelijk weg daarzo. Terug op stal belde m'n moeder die was dus ook flink kwaad, en heeft gert jan om gebeld, over dat ik niet meer kwam rijden enz. Ook weer een hoop geruzie enz. en had die vent de hoorn er op gegooid, me moeder had hem gwoon uitgelult. (H) Nou ik ben dus gezakt & ga dus ook noooóóit maar dan ook noooóóit meer 1 stap op de manege zetten.
Ga nu gwoon lekker met Collin bezig zyn en Amy rijden, en dan een paar keer iemand laten komen om les te geven. Daar heb ik meer plezier in als een beetje op de manege te rijden tegen m'n zin.

Naaaja, dat was het wel zo'n beetje.

Vanavond nog even naar Collin, moet nu 2 keer per dag iets op z'n been smeren, vraag me niet hoe het heet. Het is wel een eigen brouwsel van de veearts gloof ik. Omdat hij steeds met z'n benen tegen elkaar sloeg kreeg hij steeds wondjes die niet dicht wilden gaan, dacht eerst dat het mok was, maar de veearts kwam tog voor Sita_ en hebben we hem gelijk er evn naar laten kijken. Omdat hij nog jong is heeft hij nog niet zoveel controle over zijn spieren ofzo iets, en daardoor zet hij soms z'n hoeven gewoon normaal maar soms ook zo dicht bij elkaar dat hij met z'n ene hoef z'n been raakt. Dus heeft de va hem een spuit gegeven dat z'n spieren iets sterker worden zodat hij er meer controle over heeft. En het helpt echt goed! De wondjes zijn nu dicht. Zit alleen nog maar een klein korstje op dus, ben echt blij dat het niks ergs is Tong uitsteken

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 16:51

Herkansing? Daar begin ik niet meer aan! ofja tog zeker niet daarzo op de manege. Denk dat ze me daar niet eens meer willen hebben.

De volgende keer laten we Amy gwoon heel de boel daar afbreken tog Sita_? Tong uitsteken