Haha, Silas!Janet: Succes als je Ziggy weer eens voor de wagen gaat zetten. Zal wel goed gaan toch?
De buren vroegen aan ons of we mee gingen naar de schaapskooi, met de wagen, daar even ijsjes halen, en dan weer terug. Terug regende het iets, maar 't was superleuk.
Mirthe is voor het eerst van haar leven dwars door een drukke winkelstraat gestapt, bij ons in het dorp, en deed het perfect. Ik kneep hem stiekum wel een beetje, maar Mirthe is een bikkel!
Hier wat leuke foto's van bij de schaapskooi, hele mooie plek!

... Bleek hij op zoek naar een tinker en blablabla, hij toonde erg veel interesse en wilde vanalles weten (incl. vraagprijzen van Snow, Chay EN Santa...). Toen zij hij toch maar eerlijk dat hij altijd op zoek was naar goedkope paardjes die wel van kwaliteit zijn en braaf, om door te kunnen verkopen. (Goh, had ik nou echt niet bij stilgestaan, duhhh). Mja, uiteindelijk wel kletspraatje gehouden over vanalles en nog wat van tinkers, omgeving, buren, etc.
En ook nog eens enkel van onze eigen speltak. Dus we hebben alleen ons lokaal opgeruimd en een beetje aangeklooid, ff later zouden we nl BBQ met de kids hebben. Nou pff wat een zooitje ongeregeld, mij was dus ook niet verteld dat wijzelf pas na de kids gingen bbq-en en dus niet om 7 u klaar waren als de kids werden opgehaald. Heel mijn dagplanning dus lekker in de war geschopt en dan ben ik ook zo gezellig he
Ik ben er echt helemaal klaar mee, ik heb het nu een half jaartje geprobeerd omdat het wel leuk zou zijn als Arjan en ik samen ook iets anders deden als alleen de paarden (wat in eerste instantie mijn hobby is)... maar ik heb echt helemaal niets met die lui. Heb elke keer het gevoel alsof ik daar voor Jan Joker zit. Nu was de eerste keer zonder Arjan en dan wordt dat toch wel even extra duidelijk, zeker als ze je gewoonweg niets vertellen vantevoren... *zucht* Nu hebben ze ws wel leiding te kort volgend jaar, maar hadden ze maar zuiniger op mij moeten zijn 
Weer wat meer bevestiging gekregen dat mijn semi-vriendje mij toch wel ziet zitten, dus mijn avond kon niet meer stuk

Is ze erover heen gekropen, gesaltood oid?
Hilarische videos zijn daarvan gemaakt
Stomme mensen daarzo. Dus ik mocht niet mee over de weg. En toen ging me vader zichzelf er eens flink mee bemoeien; tegen dat Trudy mens (bazin van de manege) dat er niks van klopte want dat we niet eens fatsoenlijk de kans hebben gekregen om te oefenen, en niet duidelijk is gezegt wat we allemaal moesten doen. Nou dan ging Gert-Jan (de vent van trudy) zich er mee bemoeien, dat hij het heel onredelijk vond van m'n pa dat hij zo tegen trudy begon want dat ze er al 2 jaar mee bezig is alles te regelen fsoo, nou daar was anders niet veel van te merken. En hij had nog een hoop gezeur. Dus wij Amy snel geladen en zo snel mogelijk weg daarzo. Terug op stal belde m'n moeder die was dus ook flink kwaad, en heeft gert jan om gebeld, over dat ik niet meer kwam rijden enz. Ook weer een hoop geruzie enz. en had die vent de hoorn er op gegooid, me moeder had hem gwoon uitgelult. (H) Nou ik ben dus gezakt & ga dus ook noooóóit maar dan ook noooóóit meer 1 stap op de manege zetten.