Zie net in de cobstukken dat Gabriel een merrie is
Puchje
Geplaatst: 31-12-09 12:29
Hihi Gabriëlle
De paarden staan er aardig rustig bij. Alert en wakker, maar ze staan nu lekker aan hun hooi te knabbelen. Overal om hun heen is vuurwerk te horen, maar op een grote afstand, ene knal wat harder dan de ander. Kunnen ze er al wat aan wennen
Mooi gezegd Eef
Hier ook gevalletje ADD. Maar dat wisten jullie vast al
Welke hengst zal ik over een paar jaar op Gabriel zetten?
ellieellende
Geplaatst: 31-12-09 12:42
was ik weer echt heel leuk om zo iedereens mooie en minder mooie momenten te lezen! leuk idee trea!
Kom dus net van stal vandaan, ben maar niet naar de bak gegaan, vond dat er al teveel geknald werd en ga geen onnodige risico's nemen. Niamh heeft er geen last van, maar stel dat een of andere debiel iets naar je hoofd gooit....brrrr Dus nu staat ze lekker op de wei, met vers water, schone stal en wat lekkers in haar bakkie als ze straks weer binnenkomt
kom even voorbij waaien snel! Ben oliebollen aan het bakken.. Wil iedereen alvast een heel goed uiteinde wensen, waarschijnlijk spreek ik jullie niet meer, dus bij deze! Voorzichtig met vuurwerk! Hier de beesten niet bang voor vuurwerk, zelfs 't peerd niet..
ja en avelyn een hengst! haha, moest wel even grinniken.
over bijlezen of niet, iedereen moet doen wat ie wil.
hebben ze gister mn afspraak bij de huisarts voor aankomende dinsdag verzet... (allergie test) heb er speciaal vrij voor moeten vragen.. nu pas eind feb weer...
wel bijna een weekje vakantie, eind jan. ga jij nog kijken bij het schaatsen grit?
ellieellende
Geplaatst: 31-12-09 13:10
ow jee.... nog een papparazi in de vorm van maartje! Nathalie ook vast de allerbeste wensen voor 2010!
wat lollig leon van die kontenkletsers op google hihi
petra sterkte!!!
Inge wat sneu van Pip.. hopelijk is het enit zo ernstig jij ook sterkte
Over de dingen van dit jaar: Heb een mooi jaar gehad maar kan zo nu niet echt op speciale hoogtepunten komen, diepte punten wel: Diaz verkocht, geen baan meer op t moment. Maar ja hopelijk komt dat wel weer goed. We gaan gewoon knallend 2010 in!
Ik ga me gauw eens aankleden enzo, vanmiddag culinair bezig in de keuken me vriendinnen en vanavond lekekr verkleedfeest houden hihi
cobfan
Geplaatst: 31-12-09 13:34
_Rhiannon_ schreef:
Zie net in de cobstukken dat Gabriel een merrie is
ik las net ook dat onze Laurenzo 2 hengstveulens heeft vererft, maar onze Jane en Lola zijn toch echt merrieveulens.
Grit
Geplaatst: 31-12-09 13:44
Zo, mijn huis is weer geterroriseerd door twee kabouters, veel discolicht gehad (aan-uit-aan-uit), mijn vaatwasser staat anders ingesteld en waar de sleutel van het kastje is gebleven ??? Ze zijn zo leuk
Veel plezier Joyce, Nathalie en Britta. 10 staatsloten Joyce . Ik gun iedereen een prijs en mezelf ook Britta ook een action fan Er zijn er meer hier, ik ruik een action-meeting
Eva heeft Bowie ook in haar hart gesloten
Gabriella En Avelyn een hengst
Maartje; ik ben een last-minute beslissers. Ligt er helemaal aan hoe de zaterdag loopt, zo rond 3 uur zal ik het wel weten denk ik Kan je dan wel even sms-en als je jouw mob.nr stuurt.
Gezellig Dagmar!!
Ik heb een concentratieprobleem als het gaat om het filteren van geluid, ik hoor alles. Bellen in een ruimte waar mensen praten of er ander geluid is kost me veel moeite, iemand die een heel gesprek aan wil gaan op een drukke verjaardag maakt me chagerijnig (kost me dan zoveel energie om te blijven luisteren, ik hoor ook alle andere gesprekken). Zou geregeld het liefst roepen of iedereen zijn kop wil houden. Ik reageer daarop door zelf heel rustig te worden en me af te zonderen. Leren heb ik ook altijd moeten doen op mijn kamer zonder geluid of iets. En ik slaap dus standaard met oordoppen in , zelfs dan hoor ik nog alles.
Weer een aantal mooie hoogtepunten gelezen en helaas ook wat dieptepunten
Mijn dieptepunt is niet zo moeilijk, kerst zal altijd in het teken van verandering blijven staan en dit zal in 2010 nog een flinke rol gaan spelen.
Mijn hoogtepunt is onder andere mijn vaste contract. Niet alleen voor meer zekerheid, maar ook een soort afsluiting van een periode waarin ik mezelf door mijn vorige baan even kwijt ben geweest. Ik heb nu rust en zit lekker in mijn vel en die had ik niet gehad als ik weer had moeten gaan solliciteren. En verder gelukkig ook nog genoeg andere mooie momenten waarin ik besef hoe ik het heb getroffen met de mensen en beestjes om mij heen
Volgend jaar voor Spoek ook maar relax pilletjes gebruiken, het lijkt elk jaar erger te worden
dan zal ik even mn nummer pben, weet ook niet zeker of ik dan kan, maar lijkt me wel even gezellig.
ellieellende
Geplaatst: 31-12-09 13:57
Ingrid weer genoten van de kleintjes! fijn als ze komen en fijn als ze weer weggaan Wel leuk als jullie zaterdag ff komen!
Ik ga zo ff met dodge de bossen in, kan ie ff op zijn gemak poepen ipv rennend...
Resi_lover
Geplaatst: 31-12-09 14:01
Dekenpraat
Ellen kaartjes voor Rihanna Leuk
Jeetje, schrikken Inge Jammer dat ze maar 1 pupje krijgt... Hopen dat het een sterke pup is
Snow dus naar de keuring?
Whaha, ik lees hetzelfde bij als Grid, Chantal en Denise 2 schermpies open
Eef Halloeew
Ellen 12 februari al 1 jaar een bokker Ik 24 maart 2 jaar
Hier ligt sinds gister weer sneeuw
Discussie over bijlezen... Ik ben het helemaal met Mirjam eens
Arme Bravour
Sandra1984 D'r katten laten enten
Ellen niet lief voor de oppas
Jeetje, gekke paarden Grid en Grit Gelukkig gingen ze naar een weiland
Puchje schreef:
(waar is Grix trouwens ? )
Al de zoveelste die zich voor komt stellen en 3 dagen daarna niets meer van zich laat horen
Schoonouders van Eefje een schoorsteenbrandje Mooi huis trouwens
Lies drukke week... En een tennisarm Mijn vader is aan allebei z'n armen geopereerd, had aan allebei de kanten een tennisarm...
Grit naar vriendin en de tweeling
Petra Sterkte...
Desie en Trea appelflappen bakken Leuk idee trouwens, een wensbriefje aan een pijl hangen
Marleen morgen naar Banbay
Arme Spoek
Joyce 10 loten
Carola 1.5 lot
Britta is wel erg zeker over d'r lot
Gabriel een merrie
Mijn mooiste moment van dit jaar, jeutje Mambo ophalen bij de fokker was natuurlijk geweldig, maar sinds quinten in de zomervakantie een weekje weg is geweest is mijn band met hem sterker geworden, eerst vond ie me niet zo leuk Maar de eerste keer op Pall, en op het strand met Pall was ook super En dat alle veulens dit jaar levend en gezond zijn geboren En de drachtige merrie's En natuurlijk dat ik leaser ben van Pur Ooh en natuurlijk dat ik ondanks mijn dislectie en lage cijfers ik nog op dezelfde school zit als vorigjaar Oooh en Ik heb een nieuwe camera En en en en.... En er zijn zeker mindere dingen gebeurd...
Wilde er niet uit maar om 10u ging iemand ff inluiden dat ze vuurwerk mogen afsteken 5 minuten knallerdeknal gelukkig niet HEEL dichtbij Maarja toen was ik wakker dus om half 11 toch maar opgestaan
Sommigen er al vroeg uit
en lies nog druk staldagje en tennisarm en stukje in knie chirurg neit leuk maar als het helpt dit jaar geen oliebollen bakken
Grit nog naar winkel ik ga me er denk niet aan wagen... alhoewel wat eten we dan morgen ?? O viel mee gelukkig en haha de twins duidelijk aanwezig geweest in huis mooi omschreven ah spoek ieder jaar meer last v vuurwerk zielig
Diversen oliebollen halen dat vind ik altijd zo'n tegenvaller zelfgebakken zoveel lekkerder
Petra sterkte!! dat de dag maar snel voorbij is dan...
Marleen in nieuwe jr eindelijk naar Banbay
Haha Britta overtuigd dat winnend lot heeft
Pff Maartje wat balen HA weer verzet
Trea ontzetten goed nieuws jou mooiste moment en leuk om de andere mooiste momenten van iedereen te lezen en helaas ook weer mindere momenten voor sommigen
Het Mooiste moment hier: Een Heel jaar rondgereden zonder onregelmatigheid Incl leuke Ritjes Drunense Duinen en weekendje Putten en 1ste Outdoor en Indoor Koudbloedenwedstrijd georganiseerd En natuurlijk dat John en ik na bijna 12,5 jr nog steeds gelukkig samen zijn
Helaas ook Say niet dragend, fusietrubbels werk en Hugo ernstig gewond in ziekenhuis...
Iedereen vast De Beste Wensen!! straks naar Hugo dus denk niet meer online voor t nieuwe jr
Saartje
Trea
Geplaatst: 31-12-09 14:39
Wat mooi om iedereen zijn momenten te lezen en wat fijn dat we hier alles kunnen delen en dat als het niet voor zijn ogen is bedoeld(ik bedoel anonieme meelezers of gewoon te privé) gewoon iedereen zijn pb open heeft staan en er met veel meeleven gelezen en gereageerd word.
Helaas geen tijd om langs Hobje te gaan, maar ik denk dat hij zijn eigen in de wei wel vermaakt en zich verder nergens druk om maakt.
De eerste ronde appelflappen zijn de oven al weer uit en wat ruikt het nu lekker in huis, boodschappen zijn gedaan nergens geen stokbrood meer te krijgen (dan maar zelf afbakken) en als de rest van de appelflappen klaar zijn het vlees voor de gourmet klaar maken en dan wachten op John (die zal vandaag ook wel optijd thuis zijn) en op zijn kids en zijn broer en dan zijn wij kompleet voor vandaag. Iedereen die in de buurt is en aan wil komen waaien is welkom
Hobbus was helemaal relaxed hoor Trea! Niks aan het handje! Kweetnognie hoe het allemaal gaat lopen, maar als we in de buurt zijn komen we zeker ff langs!
draaakje
Geplaatst: 31-12-09 14:49
ik ga zo ook naar de oude buren, kruising tussen appelflappen en oliebollen bakken. net via marktplaats een singel van 60 cm besteld.
hier in de staart zijn ze nu ook flink bezig, gwyn vind het maar gek en zit voor het raam te kijken.
Chanel_
Geplaatst: 31-12-09 15:21
Goede middag
Lies, succes met je arm en knie hopelijk kunnen ze het snel verhelpen Vandaag druk dagje met het uitmesten van alle stallen.
Mirjam, dat is vroeg wakker worden om 6 uur Mischien vanmiddag/avond nog even slapen anders is het een lange dag.
Grit, heb je de supermarkt overleefd?
Petra heeel veel sterkte vandaag dat is veels te jong om al te gaan
Leuk Trea samen met Desie appelflappen maken Ik hou niet zo van appelflappen en oliebollen meestal is het maar 1 oliebol en dan heb ik genoeg Heel erg leuk idee dat jullie dat doen Trea met een kaartje aan een vuurpijl
Marleen dat is niet leuk om wakker gebelt te worden Wat leuk zeg morgen naar Banbay wel foto's maken he
Supermarkt overleefd Arme Spoek
Jeutje Joyce 10 staatsloten Maar de prijs kwam hier al
Denise, hihi Gaap een merrie Heb je hem stiekem laten ombouwen
Gelukkig Puck zijn ze nog rustig
Ellen groot gelijk hoor zal maar net iets gebeuren waar ze wel van schrik.
Eva, arme Dirkje
Nathalie, ook een heel mooi uiteinde en doe voorzichtig met vuurwerk En de beste wensen
Maartje, dat is zeker hard dat karbietschieten bahhh
Veel plezier vanavond Dagmar vraagt wel om foto's he
Grit, je neefjes stouterds
Iedereen hele mooie en minder mooie momenten.
Mooiste momenten, dat het zo goed gaat op school,(andere opleiding was verprutst) Erg mooie vakantie gehad ga zo weer terug naar dat eiland.
Mindere momenten, dat we anouska hebben moeten laten inslapen Vriendin van 18 plotseling is overleden Dat ik in het ziekenhuis heb gelegen Dat het met oma heel slecht gaat
ik las net iets over add/adhd, maar kan neit vinden wie er nou over begon.. Ik heb zelfs sindskort de diagnose ADD.. maar wist t eigenlijk al heel lang dat ik add/adhd had.. mn hele familie heeft zo'n beetje adhd..
ik heb 2 grote hoogtepunten in 2009 ! 10 juli heb ik king gekocht(waar ik zo enorm blij mee ben) en 20 juli ben ik getrouwd!
maar er zijn hier nog meer mensen die vuurwerk niet zo leuk vinden.. ik vind het verschrikkelijk!!
Resi_lover
Geplaatst: 31-12-09 15:56
Lies begon erover Sandra
Vuurwerk, hmmm... na 12 uur is het leuk, daarvoor niet Was het even met Mambo lopen, ging heel goed, maar het laatste stuk waren er van die jochies aan het afsteken, dus Mambo blaffen... En dat zien/horen ze, maar 1 minuutje wachten tot ik voorbij ben hoomaar...
M_D_H
Geplaatst: 31-12-09 16:06
kom net van gil vandaan... dat arme dier is nu al helemaal overstuur... begon gisteraaf al een beetje...
mijn mooie momenten zijn er zoveel... maar als ik er dan toch eentje moet kiezen... zou het de versterkte aparte band zijn die ik met Gillian heb gekregen doordat we 5 weken op training/stage in duitsland hebben gezeten
mindere momenten, dat ik door 1 leeraar ben blijven zitten dat maakt me nog steeds pissig