Denise ze wisten al dat het een moord was, want dat had ik al doorgekregen. Ze waren alleen langer bezig met onderzoek dan verwacht. Ik krijg gelijk al te horen dat het een misdrijf was, dan moet ik namelijk iemand anders inschakelen dan het reguliere vervoer. Er is ook iemand in het vondelpark gevonden in Amsterdam, daar is dus ook iemand opgehaald.
Het was weer behoorlijk druk, hoop dat het vannacht minder is...
Nigel nog steeds niet goed lopen, gelukkig wel iets beter en been iets minder dik. Verbetering gaat wel langzaam.
Grit wat een rot verhaal!
Leon aan het bloggen, heel soms doe ik dat op mijn hyves maar ook niet vaak. Hou dr ook niet zo van.
Marleen naar de hei, veel plezier!
Hier heeft een kat op mijn toetsenbord gelopen duselke keer als ik bepaalde hoofdletters wil doen, dan gaat hij gek doen (krijg ik een schermpje van bestand erbij) Zo maar even opnieuw opstarten. Nou ex is net geweest, Mich is er niet (die heeft finale zomercompetitie darten) en dan loopt hij gelijk over alles te zeiken, blehhh wordt er moe van.
Nou ik ga mn bed weer even in, om 16 uur is de volgende afspraak.... ik slaap in delen vandaag...
Cecile, gefeliciteerd Met je verjaardag en met je cursus!!!!!!!
Veel plezier Marleen en iedereen!! Het is hier ook heerlijk weer.
Puck, maar ietsje beter dus. Er zit ook nog maar een dag tussen, dus in ieder geval fijn dat er vooruitgang in zit.
Angela had nog wat slaap nodig . Hoe gaat het met de veulens??
Dat Bert in shock raakte was echt een nachtmerrie. Je kan niks, je kunt er niet bij, je kan alleen afwachten hoe hij eruit komt. Dan lukt het je nog wel om rustig te blijven, omdat het moet. En maar kalmerend praten. Gelukkig gebeurde het in de loopstal, dus wel ruimte, maar hij kon niet weg. Als het buiten was gebeurd, was het erger geweest. Daarna Bert in de bak gezet, daar ging hij verdwaasd wat rond snuffelen en in de bak liggen. Toen ben ik een potje hysterisch ingestort. Ik liep al op mij tandvlees van de weken van zorgen. Toen hij goed was bijgekomen (en ik) hebben we hem naar de kliniek gebracht, daar zijn de spuiten via de been slagader gegaan. Zijn halsspieren konden niet meer gebruikt worden, zijn hals was compleet opgeblazen. Bij zijn operatie hebben ze de infusen en dergelijke allemaal via de borstaders moeten doen. Ik ben heel vaak boos geworden dat deze complicatie erbij is gekomen. Niet op de DA, dat was een vakkundig man, maar gewoon op de situatie, of zijn ziek zijn nog niet genoeg was. Die blik in zijn ogen vergeet ik nooit meer. Hij is ook een paar keer flink gevallen, schuimend bloed. Ik dacht eerst dat hij zich verzette tegen de spuit, maar de DA zag meteen dat het fout was en trok mij weg. Tom rende naar buiten en ik kon nog net de deur dicht doen, zodat Bert binnen bleef.
De foto hieronder was van een week later, na een week masseren was hij nog steeds dik. Mijn lieve Bertje! Hier was hij zo ziek en toch nog alert op alles. Maar aan zijn oogopslag en snuitje zie je wel dat hij niet fit was, die was veel ronder.
Leon naar de film geweest, wat het leuk? Fijne dag gehad met Snowdon en Chayenne En druk aan het bloggen..
Puck Nigel aan de AB, en je leeft nog Gelukkig issie al weer wat vrolijker..
Annique, gaaf zadel!
Eline, zadel past niet, en nu?
Maartje naar het asiel geweest en poes heeft Pim veroverd.. Jonge katjes zijn ook leuk natuurlijk, rustig rondkijken! En receptie vandaag, veel plezier!
Denise in de herfstsfeer
Angela naar Mooi Wark geweest en high tea gehad!
Lois officieel leaser van Perfect!
Liesbeth als het niet goed voelt zou ik de verkoop ook stoppen... en weer een feestje gehad!
Janet vandaag een feestje, veel plezier! Leuke klusfoto's het schiet al aardig op, of niet?! Mooie vloer! Mag je zeker trots op zijn!
Carola nieuwe camera! Nice, hij maakt mooie foto's! En 23 kids ziek
Bianca mensen voor de katjes En Mòhr misschien verkocht..
Grit naar een haflingerwedstrijd, en wat een afschuwelijk eng verhaal.. Brrr..
Cecille geslaagd en jarig! 2x gefeliciteerd dus!! En het topic klaar!!
Dagmar Druk...
Nou, hier ging vanochten om 6.45 in 1x de telefoon met de vraag of wij misschien koeien misten, omdat er koeien los liepen door de gemeente heen.. Nou direct kijken, maar het waren melkkoeien, dus niet van ons. Maar iemand had het ontdekt doordat er 1 op de weg liep, en het is hier de hele nacht en nu nog hartstikke mistig, zicht is net 50 meter denk ik. Doodeng. Inmiddels zijn ze erachter waar de koeien weg komen, (waren ontsnapt uit de schuur van de buren) en ze hebben ze bijna allemaal gevangen, er lopen nog 3 los. Dus nog wel ff voorzichtig hier dus... Pffff... En ik kwam vanochtend bij de paardjes, wou ze even wat hooi geven, maar dat hadden ze zichzelf al gegeven... Hooi ligt in de container, en ze hebben op een of andere manier de container open gekregen en zowat de helft ligt er nu uit De shetties stonden IN de container te vreten en Balou ernaast... Grrrr.... Dus goed begin van de dag!!
Leon aan het bloggen! Ook niet echt wat voor mij maar meer omdat ik niet zo'n schrijver ben.
Cecile jarig!! Gefeliciteerd! Ook met het behalen van je cursus! Topic al af! Ben benieuwd!
Nare verhalen over Bert! Dat hoopt inderdaad niemand mee te maken.... Helaas jij dus wel Grit.
Loslopende koeien!! Zeker gevaarlijk met de mist!
Balen dat het nog niet beter gaat met de veulens zeg! Hopen dat het bij jouw paarden weg blijft!
Ik ben net even bij Bons geweest om ook op hem mn nieuwe camera uit te proberen! Zitten weer best leuke foto's tussen! Zal ze zo eens uploaden. Hopelijk blijft het nog even lekker weer! Johan is zo klaar met werken en dan willen we eigenlijk nog even het bos in.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 08-11-09 15:39
snowdon schreef:
Waar heb jij dat nieuws dan weer vandaan, Denise?
Was vanmorgen op de radio.
Wat moet dat een rot gezicht geweest zijn met Bert, Grit
Nigel nog niet soepeler, gelukkig heeft ie wel minder pijn
Gefeliciteerd Cecille met je verjaardag en cursus.
Koeien los bij Nathalie in de buurt en de paarden doen aan zelfbediening.
Is wel handig zo'n bordje Angela, het kan er beter voor niks hangen dan dat er straks meer paarden besmet raken.
Boncho
Geplaatst: 08-11-09 16:06
Zo daar zijn ze dan!! Sorry.... kon niet zo goed kiezen.
In zn nieuwe regenjas.
Sepia stand
Lief!
Oogje
Mond
Oren
Kusje van Rianne
Poseren met Rian
Uitkijken over de weilanden
kuzznathalie
Geplaatst: 08-11-09 16:32
Mooie foto's zeg!! Die van die neus vind ik heel mooi
Ik maak niet zulke mooie foto's maar ff wat van de mist 10 min. geleden:
Mijn smeerkees Onze dekhengst
Resi_lover
Geplaatst: 08-11-09 17:02
Puck nog levend
Een moord in Steenwijk
Wilco dagje niet klussen
Leon een Blog
Jez*s Grit, arme Bert
Maartje een receptie op 't werk
Cecille, GEFELICITEEEEEEEEEEERD
Marleen, leuk zo, je profiel En lekker met de hond naar de hei
Aaah, bah ook iemand vermoord in A'dam
Jeutje, balen Nathalie, het is hier ook vresleijk mistig En stoute paardjes
Veulens bij Angela nog niet beter.... Gelukkig (nog) niets te merken aan jou paarden
Leuke ftoo's Carola
Baloutje
Eevee
Geplaatst: 08-11-09 17:03
Hallo hallo ik ben weer thuis van het werk
Moooie foto's allemaal....
Oeh wel gevaarlijk inderdaad loslopende koeien en dan ook nog in de mist......die van mijn vriend liepen laatst op het spoor, ook niet echt ongevaarlijk.
Cecile dubbel gefeliciteerd!!!
Puck, hopelijk gaat het snel beter (ik zal voor je duimen)
Zat ik gister foto's te kijken hier, zag ik Bram en Teun (veulens die laatst zijn verkocht) en ze staan nu in Overijssel. Laat ik nou morgen een midweek naar Overijssel gaan. En het is daar ook nog vlakbij!! Ik een PB sturen naar haar, en jaaaaa ik mag langs komen deze week....leuk leuk leuk Maarrr morgen dus een midweek weg, dus ik zal nie zo vaak online zijn ik zal vrijdag wel heeeel veeeel bij te lezen hebben
Resi_lover
Geplaatst: 08-11-09 17:05
Leuk zeg, Eefje Neem je je camera mee
Eevee
Geplaatst: 08-11-09 17:05
Ja ja zal ik zeker doen ik ga hem nu inpakken...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 08-11-09 17:33
Leuke foto's Carola, mooie deken ook!
Heeft wel wat die mistfoto's Nathalie.
Eevee binnenkort op bezoek bij Teun en Bram.
Jeetje wat is het rustig hier
grrr
Geplaatst: 08-11-09 17:33
Hihi Lois, knap dat je zag dat er weer wat in m'n profiel staat...
We gingen vanmiddag met een heerlijk zonnetje op pad (mennen), maar getver wat is het koud op de wagen! Nu even bij kachel opwarmen... Nathalie ook paardjes in de mist.. Gaaf een nieuwe camera Carola! Boncho staat er mooi op... Koeien los in de mist... oeps!
nou ben weer thuis.. alle potjes en oude lintklemmen uit de palen gehaald, nog wat palen recht gezet en het hek recht gezet die stond erg scheef. nu breekt eindelijk de stap aan van opbouwen volgende week maar eens beginnen met potjes draaien en dan kan binnekort het draad er op..
Travis en kaya waren twee moddermonsters, krijgen morgen maar eens een lekkere borstelbeurt.. als het niet regent.
puck sterkte voor nigel!!
grit gatsie wat een eng vrhaal zeg,dat wil je nooit mee maken..
max uit de verkoop, ik snap je hoor en wat een aparte evrhalen hebben die mensen..
Carola mooie camera met mooie foto's!
Balou gezien die zichzelf en de shetties van hooi had voorzien
Leon aan het bloggen geslagen
og klusfoto's van Janet gezien! leuk!!
Angela naar Mooi wark geweest
Lois officieel Perfect aan het leasen leuk joh!!
Marleen lekker gement
en de rest ben ik vergeten!!
mnkortleve
Geplaatst: 08-11-09 17:59
Puchje Nigel kreupel.
Pradaatje Alle zadels weg en dan zo dichtbij. Pra niet zo lief geweest.
draaakje Op zoek naar poesjes, er staan er gigantisch veel op internet jullie zullen vast slagen.
Grit Leuk als zo'n kind zichtbaar zit te genieten.
Eevee Je vader weer thuis. Leuk bij Bram en Teun op bezoek, ik had ze ook langs zien komen die foto's
A_Pallieter Nieuw zadel Ziet er mooi uit.
grrr Lekker gemend.
Lucy_1 Balen als je geen goed gevoel heb bij je kopers.
Boncho Mooie camera gekocht. Mooie foto's.
_Rhiannon_ Leuke link.
Resi_lover Leaser van Perfect Merrie op mp heeft een mooie hoofdtekening. 3e foto bij de 2e link komt me heel bekend voor.
snowdon Lekker paarden dagje gehad.
_janet_ Vloer ziet er mooi uit.
Biancaa Mohr misschien verkocht.
Grit Lijkt me ook vreselijk om te zien.
TinkerVlot Gefeliciteerd.
kuzznathalie Dat is schrikken als ze je uit bed bellen, gelukkig hebben de koeien niets. Slimme paardjes.
We hebben gisteren het zadel op Bravour gelegen, het lag goed ze heeft geen last van glijden of schuiven gehad, maar het gaat hem niet worden voor mij zit hij niet goed. We hebben op Grainey ook even een zadel gelegen ze deed heel raar en ik dacht nou dat vind ze echt niet leuk dat zadel ik ben rondjes gaan lopen ze bleef gek doen. Zadel er af en ze ging gelijk doen wat ik dacht dat ze al die tijd wou doen. Ze vond het zadel niet raar, maar de bak geweldig. Het zadel was er af en ik hoefde maar tot 3 te tellen en ze lag voor mijn neus te rollen. Gerjen heeft een hoop cadeautjes gehad visite is lang gebleven en zijn ook blijven eten.
Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 08-11-09 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt