heb foto's van kleine (not) Himesh gezien! wat een droppie hoofd
en Berdien en Jessie in een ver verleden hihih
Mooie Vince
nog wat gelezen over muziek.. wat jullie daar allemaal opnoemden ben ik niet zo weg van!
Verder was ik best een rustige puber.. ben alleen gaan roken toen ik 16 was en doe dat helaas nog steeds.. en af een toe een drankje op zijn tijd gaat er ook wel in
Roger heeft verloren Kreeg een smsje op stal, paps is goed afgericht
K-k-k-koud was het inderdaad! Jessie galoppeerde ook zo mal, heel stijf. Voor de rest veel losgewerkt, ze houdt weer erg vast op rechts. L-achterwaarts ging wel heel lekker, de achteruiknop is weer helemaal gefixt Flynn nog bekapt, maar die was de bekapregels vergeten Zijn been wegtrekken, willen schoppen, het bokje omschoppen.. Maar na een laatste waarschuwing en een tik met de vijl was het ineens en wist hij het weer Lekkere puber Jessie heeft nog voor kinderpoownie gespeeld, kleindochter van de boer, nog geen 3 jaar en geen drie turven hoog 'reed' op Jessie terug naar stal, en mocht ook toen ik richting bak ging een heel stuk op haar rijden. Grote Jessie, héél voorzichtig en dan dat kleine meiske helemaal stoer Op de ezels wil ze niet, de shetlanders vindt ze te min, maar de grotere paarden.. dat staat haar wel aan Heerlijk meiske
Guus is ook vies dit was overigens voordat ik hem gepoetst had (jaaa alweer )
Koppie
En even ter illustratie het draad waar meneer overheen gaat. het hoogste draad is nu op 1.40m, hij ging dus over die eronder. Het lijkt niet zo hoog nu maar dat komt omdat Guus niet tegen het draad staat maar wat verder naar achter. Hij kijkt altijd heeeeeeel zielig als je weggaat
Ja was echt heel lief, meiske en Jessie. Ze ging ook Jessie wortels voeren, en Jessie poetsen. Met een borstel die te groot was voor haar handjes, en hoger dan de bovenkant van Jessie haar been kwam ze niet. Echt schoon werd ze er ook niet van, maar ach Het gaat om het idee
Ik wil eigenlijk toch wel heeel graag eens op hem rijden... Maar durf het nog steeds niet goed aan zonder begeleiding.... Misschien moet ik gewoon eens boos doen op mezelf en gewoon gaan met die banaan. Moet het wel ophouden met waaien
Ojah, helemaal vergeten te vertellen. Prada is deze week 2x ontsnapt uit dr stal! Maandag hoorde ik van Mariska, die was aan het lessen in de binnenbak, hoorde ze gestamp aan komen, kwam Prada kijken bij de bak Met dr hoofd erover heen. En donderdag avond heeft ze de biksbak aangevallen, helemaal leeg gegeten. En ze heeft een 1500 kilo zak open gemaakt. Nu zit er een soort klipje op de opening van de stal, en nu gaat die gelukkig niet meer open