Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

voor de nieuwe loonwerker!
Venkel of bleekselderij heb ik nog nooit gemaakt. Het is spitskool geworden, mjam! Spruitjes is t enige van groente wat ik echt nooit zal maken, vind ik bar smerig.
Pellie schreef:genoeg liefde om je heen dus, zou mooi zijn als dat genoeg is! er komt zo vaak wat anders aan te pas, peuten en pilletjes... maar als dat niet hoeft is het mooi!

:D
Zaten wat klitten (door de diarree die ik de laatste tijd niet weg had gekregen dmv wassen of poetsen) tussen zijn achterbenen en die moest ik weghebben...
En voor degenen die het nodig hebben uiteraard! 

Beetje mixed feelings 
Gelukkig maakt ze na de kerst nieuwe foto's
Kijken of we al op Funda staan..... 

Voel me een stuk beter, zolang ik maar horizontaal blijf
met 't laptoppie. 't Is trouwens puur hormonaal, soms 1x per mnd, soms 1x per 2 mnd, en dan 1 of 2 dagen.
NikitaGoGo schreef:Heb 9 jaar in de psychiatrie gewerkt en heb veel gezien helaas, komt vaak door vereenzaming en het opkroppen van problemen, trek maar aan de bel hoor, gooi het eruit, praten, praten, praten en nog eens praten, daar zijn wij hiervoor toch dames en heer?
Indezz schreef:Oef, heavy stuff die hormonen van Fjordkootje![]()
![]()
*zucht*
Pellie schreef:haha ik zie je al gaan, daar kun je ook goed mee rocken, alsof het een gitaar is
fijn dat je wel begrip in je omgeving hebt.
Aan ex had ik ook niet veel, zei ja en amen. Ook van kindsafaan beetje een pantser om me heen getrokken, heeft mijn zus ook. We proberen onszelf zo te redden en worden er alvast middelbaar mee, haha.