[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:39

Ellie heel veel sterkte!!!

Jackytje was is Tinky soms een duiveltje!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:01

Dikke knuffel ellie, en veel sterkte! gauw roetje opzoeken dus!

Gaaf leo!

Leuke foto, tinky is idd groot naast die vos!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:15

@andrea:ik wil minimaal 2 maanden wachten voor ik haar opzoek.Dan kan ruana wennen aan hun rn haar nieuwe omgeving en kan bij mij de pijn ook wegzakken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:20

ik snap het volkomen ellie. dat heb ik toen ook gedaan met mijn paard

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:22

Groot gelijk hoor Ellie, dat je die tijd neemt :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:28

wil niet zeggen natuurlijk,dat ik niet ga kijken naar een ander dier.maar ook dat doe ik op mijn dooie gemakkie

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:29

je kunt beter de tijd nemen om.goed te kijken idd.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:28

:=

Als ze begint te zeggen 'Neen roxy, whaaah' ging ze dus in galop :') Mijn val heeft ze niet op film -O-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:32

lol :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:34

Was ook een geniaal idee om op een groot grasveld te gaan hé.. := Ik luister niet meer naar men vriendin :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:35

normaal moet dat ook geen probleem zijn denk ik :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:40

Ja, de bedoeling was dat haar paard bleef staan en ik naar haar toe kwam in draf/galop (wat overigens idd geen probleem is..) Achja, heb me smakelijk vermaakt :D

Stiekem heb ik Tinky gewoon laten lopen, mits ik wist dat als ik in der mond ging pleuren ze juist nog sneller ging gaan. Ik ken Tinky ook en weet dat ze niet eindeloos zal galopperen.
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 28-10-12 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:42

als je er maar om kunt lachen he? :D

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:29

Lol dat filmpje.. Gelukkig niets ergs aan over gehouden Kaat! Tinky is inbderdaad geen ukkie!
Met gewonnen kaartjes is alles altijd extra leuk he Leonoor
Braaaaave Jaron, wat doet ie t goed!
Ellie sterkte de komende tijd Y;(

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:45

Super brave jaron!

Ellie neem lekker je tijd om het een plekjr te geven meid. Dat het zo zeer doet is een teken dat ze iets voor je betekend heeft. dat is normaal. Sterkte...

Ik ga zo naar Gracey. Wil eff loswerken en dan haar laten.vrijspringen

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:49

Sterkte Ellie, het valt je nu nog heel zwaar maar je moet het een plekje geven. En het gaat toch goed bij de nieuwe mensen? Nu kan jij rustig na gaan denken voor een nieuw paardje, als je het zo ver hebt.

Brave Jaron voor de kar in het bos :-)

Stoute Tinky hihi maar gelukkig kan je er om lachen

Verder hier met ups en downs zeg maar, met Luna gaat het heel erg goed :-) soms heeft ze van die puber momenten maar eigenlijk is ze nog steeds heel braaf <3 *\o/*
We doen het rustig aan, af en toe beetje rijden en ook vaak even er op zonder zadel, wat figuren rijden in stap

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:52

fijn dat je zo van haar geniet. de fotos zijn heerlijk

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:53

:-) ja als ik bij der ben dan vergeet je even alles en kan je je verstand op nul zetten en genieten ;-)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:55

heerlijk. al met de scoot geweest?

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:57

Ja :-) haha vorige week donderdag ben ik met de scooter heen geweest :-) jaja dus ook wel beetje trots op mezelf ;-) het was wel koud brr ik was een beetje overmoedig om zonder handschoenen te gaan. En volgende keer doe ik ook thermo broek eronder haha.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 11:59

hihi gelijk heb je!

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:02

Ik kwam van de scooter en mn handen waren helemaal verkrampt van de kou hihi. Dus maar geeft niet, een leer voor de volgende keer zal ik maar zeggen ;-)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 12:03

Mooi dat het goed gaat met Luna, vind jullie zo'n leuk stel samen! :D
Veel plezier Jess

Straks even naar de stad, een cadeautje kopen voor een vriendin die ik woensdag en donderdag ga bezoeken. We gaan griezelen en ik vrees dat ik niet ga kunnen slapen, haha!
Vanavond komt Laura, om me te helpen met tuig invetten en s'ochtends met paarden poetsen/wassen. Dan ga ik morgenmiddag Lor ophalen met paard en kar, dus bedacht me net dat ik de sulky ook nog moet opblinken :+ Enne, daarna shooot *\o/*

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 13:07

Haha tot morgen Kaat heb er al zin in!
Morgen m'n 10ritten kaart gaan halen bij de trein invullen en richting Kaat :D. Eens Tinky, Jacky, Zohra, Kaat en Laura ontmoeten.

En moet Laura het een en ander bespreken voor de tinkerrrit :D

*Kaat je usb niet vergeten mee te geven morgen zodat ik de foto's er op kan zetten, en als alles goed gaat bij de tinkerrit terug kan afgeven (als ik klaar ben maar ik ga goed doorwerken!) :).

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:32

Hoooi allemaal,
Nou eindelijk ff de rust vandaag om mijn verhuisverslag te typen. (alle stress van afgelopen tijd is er vannacht uitgekomen waardoor ik halve nacht op wc heb doorgebracht en nu dus ziek thuis zit).
Mona hebben we zaterdag verhuist. Aangezien ook de klok weer achteruit is gegaan zaterdag, was zaterdag gewoon de beste optie, aangezien ik nu dan mooi verlichting heb voor de avonden. Mona stapte echt als een hele dappere dame de trailer op. Gewoon paar keer op en af laten gaan en op den duur er helemaal op zetten met helemaal appels en wortels en toen stang er achter en klep dicht. Ze leek vrij rustig te staan. Onderweg behoorlijk wat hinneken, maar ik toeterde paar keer (reed achter dr), zodat ze wist dat ik mee reed. Ik toeter namelijk altijd als ik aan kom bij de paarden en Mona herkent mijn auto en toeter inmiddels. Toen we daar aankwamen stond ze uiteindelijk toch te trillen als een rietje en was ze aardig nat van het zweet. Ze liep wel keurig de trailer af (wat dan juist vaak probleem was) en toen hebben we dr ff in de bak gezet zodat ze ff kon razen en rollen. Rollen deed ze wel, maar razen niet. Toen in haar landje gezet. Ze stond alleen met naast haar een friese ruin die net gecastreerd is en een fjord. Mona en de ruin zijn best snel vriendjes geworden. Aan andere kant van het land staat een veulen met moeder (welsh) en een shet. Mona is dol op keintjes. Na uurtje geprobeerd om Mona bij de kleintjes te zetten, maar ze claimde het veulen en ging dus niet helemaal goed. Toen maar weer apart. Maar dat kleine uitje had Mona wel even goed gedaan, want vanaf toen is ze wel uit dr schulp gekropen en zoelt ze nu toch wel contact met paarden, terwijl ze zich normaal afzijdig houd.
Nou na paar uurtjes op stal gezet. Stal heeft beide kanten lage schotten, dus kunnen met hoofd er over heen. Ene kant staat ene merrie, maar daar hadden we nog even een draadje gespannen en andere kant de friese ruin. Dat is helemaal super en prima gegaan. Ook met de merrie gaat het goed. 1 dezer dagen gaat het draadje ook weg. Mona stond gisteren ook nog alleen en merk dat ze het veulen goed in de gaten houd. Nu besloten om Mona bij de friese ruin en fjord te gaan zetten deze week en als de friese ruin helemaal hersteld is van castratie dan gaan ze met zijn 3en terug de kudde in en hoop ik dat het op die manier goed zal gaan. Er is een hele kleine kans dat de fries Mona gaat dekken, maar dat zien we dan wel weer. Geen problemen mee eigenlijk haha.
Over 2 uurtjes ga ik weer heen, kijken hoe het gaat.
Wel besloten dat als Mona straks eenmaal goed gewend is in de kudde om haar dan toch bij de schuilstal te houden en niet op stal te zetten. Maar dan wil ik idd wel erst dat ze volledig op dr gemak is, zodat ze ook de schuilstal in durft en leker op dr gemak durft te gaan liggen etc. Tot die tijd gaat ze de nachten nog op stal.

Magica waar komen de downs vandaan? Leuk dat het goed gaat met Luna.

Ellie heel veel sterkte! meer kan ik je niet wensen. Hou goed in gedachten waarom je het gedaanhebt!

Jacky van tinkly gevallan, gelukkig ging het goed.