Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grit schreef:Sterkte vandaag Petra!
Ellen, heel kort door de bocht staat de H bij ADHD voor hyperactiviteit. Bij ADD speelt hyperactiviteit dus minder een rol.

Nouja, moest er toch uit...
Als je zeker weet dat hij en Bonny goed samen kunnen gewoon even proberen? Bij ons gaat dat prima, Kas en Banbay samen. Hier gaan ze vanmiddag in het weiland naast ons carbit (hoe schrijf je dat eigenlijk?) schieten, doen ze elk jaar, en vaak staan de paarden er gewoon rustig naar te kijken, is wel grappig. Maar nu hebben we Fries erbij, die schrikt denk ik wel, dus maar even in de gaten houden.

Trea schreef:Ik moet ook nog een paar kleine boodschappen doen (of zal ik gewoon de kinderen sturen)
Wonen vrienden van ons.

, X-Life...
Ellen heeft het fenomeen "Bianca en Michellen" weer te boven gehaald!! Was het net weer vergeten, vriendlief snapte al niet als ik in bed ineens moest lachen.. Maarja, als je aan "Bianca en Michellen" denkt kan ik niet meer serieus zijn!
Heb de boerderij al uitgezocht, met heeel veeel hectares land erbij! 
maar als het daarna over is, is dat ook wel wat waard.

, ik vind het op deze manier ook veel leuker
, maar dan moet iedereen er wel ook gewoon tijd voor hebben natuurlijk 
?

... Gelukkig wel goed opgelost door het schoonmaakbedrijf

, en dan met je kind ook weer allerlei onderzoeken
, zit even niet mee!

, op naar meer geluk in het nieuwe jaar 
, en veel plezier met het appelflappenbakken 
, gelukkig maar! Mooie momenten heb jij ook gehad marleen
, en inderdaad ook minder mooie 

Juist doordat er van die vervelende dingen gebeuren leer je het juist zo waarderen als het weer goed gaat he
, En inderdaad dat nieuws van die vriend 
, en al een boederij uitgezocht 

, het afscheid van Mallow.. Het laten inslapen van Shabi..