Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Rhiannon_ schreef:Vroegâh hebben we op een feestje het meest onschuldige Flakkeese recept opgeluisterd met een handje wiet.
Maar ook zonder wiet een aanrader!
Maar het zijn lekkere koekjes inderdaad....

mijn zwager zei nog, hadden ze mij niet kunnen roepen om te helpen met opruimen... hihihi erge man dat
Katja de moeder van de kleintjes nu, zou misschien wel weg gaan, ze valt nu elke keer mijn andere kat aan, die vermoord ze echt zowat. Dus als ze dit blijft doen als de laatste ook weg is, dan gaat zij de deur uit. Silly, de heilige birmaan ging er al uit aangezien ze hier niet kan wennen, zelfs met haar dikke buik probeert ze nog te ontsnappen. Ik wilde haar alleen niet vlak voor de bevalling ergens anders heen brengen. Dan hou ik alleen de kater (pers) over, dat is echt een sukkeltje en is van mijn dochter. Zucht ik wil er eigenlijk geen 1 weg doen...
.. met de tondeuse van mijn broertje
. Ze is steeds zo aan het hijgen en ze heeft een ondervacht
, gewoon zielig, soms kunnen we haar niet eens vinden, dan ligt ze op de gekste plekken omdat het daar zo koel is.. Dus mijn moeder en ik hadden zoiets van :"Hup die vacht eraf!!" Over een paar weken moet ze mee naar Frankrijk, dus dat komt wel lekker uit.
... Valt dat kapje eraf.. Heeft onze hond nu een hele kale plek op zn rug zitten.... Ik had het niet meer, mijn moeder ook niet..
.. Lig nog steeds in een deuk
.
het gaat goed zo met je knappe ponys!

Met me tante moeder en nichtje

_Rhiannon_ schreef:Grappig paardje Lois, wat voor 'merk' is het?
Geen idee, arabier/welsh ofzo?
Illian ziek, arm beestje
Lekker die poffetjes

! *is stiekem vet jaloers
*
)
JEKS!