Ik hou van me nieuwe lens
en natuurlijk van pall 

Mijn buffel

en misschien komt er wel eent opic van vanaaf,
heb er zoveel hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en natuurlijk van pall 

Sita_ schreef:Even het pionnetje wegwerken op de eerste foto.

uitdrukking... En als ze dan reageert, loopt ze 3 passen met de oren in dr nek...

snowdon schreef:Bij Amanda waren jouw paarden tenminste wel actief
Die stipneus van Pall is zooo cute he!
Sita_ schreef:snowdon schreef:Bij Amanda waren jouw paarden tenminste wel actief
Die stipneus van Pall is zooo cute he!
Toen was ik ook zelf aan het rennen, met een zweep met een plastic zak..
Maar dat werk sinds dat Tijgerspel ook niet meer..
Die van mij zijn nu plastic zak proof geloof ik, ik kan wapperen wat ik wil..
, en Shania zo hengstig..
Alleen dr staart was vies, maar ik ga hem echt niet wassen. Dus mooi ingevlochten, zadel erop. Zoë aan de touw mee, want anders kon ik er niet komen. Ging allemaal goed, totdat ik op het terrein kwam. Toen begon ze al druk te doen van alle 'enge' dingen. Maar er waren er voor me een paar uitgevallen, dus ik was te laat voor het losrijden. Balen, maar ik heb al een stuk gelopen om daar te komen. Dus ik moest de bak in
Jahoor, ik volle galop
zeker 5/10 rondjes, keihard galoperen
Niet terug te krijgen. Hinneken dat ze deed! Nou eindelijk terug gekregen, begon ze te bokken als een tierelier, bleef ook zitten. 2e bokserie hield ik het nog net, verloor me beugels en ik had blijkbaar niet goed aangesingelt
Maar ook dat overleeft. Toen aan de proef begonnen, die ging toch nog goed als je kijkt hoe druk ze was. Wel paar foutjes, maar blijf je houden! Toen uit de bak, hoorde ik van een vriendin die stond te kijken dat ze het goed vonden dat ik bleef zitten! Maar ik wel is dr staart mocht wassen, want die zag er niet uit! Dus toen liepen we terug naar huis, kwam ik Sylvia nog tegen! Even mee geklets, toen naar huis, afgezadelt en eten gegeven. Snel weer terug naar Pullens. Nét op tijd voor de prijsuitreiking. Ben ik laatste geworden met 164 punten. Vind ik toch nog heel netjes als je kijkt hoe ze liep!
die heeft ze toch mooi laten zien
En een 6 voor de verzorging, vieze staart he. En een 7 voor me houding, waar ik érg blij mee ben! Protocol meegekregen, en een mooie rozet! Druk dagje, maar 6maart doen we zeker weer mee!

l0rdJ schreef:Laatst zij iemand tegen me : Jij bent toch dat meisje met dat paardje met die leuke vlek haha

Grappig dat je Syl nog tegenkwam Joyce, ze vroeg nog per sms bevestiging aan mij hoe je heette
Op zich toch nog wel tevreden over hoe ze liep?
Gezien de situatie?
Vond het zo grappig dat ze me herkende 

stel je net die vraag nu ik twijfel.