Pellie schreef:misselijk van heien... dan moet het wel erg heftig zijn!
Wel als je beeldscherm er van gaat trillen en mijn water golfslag maakt
Maar het is nu 16:30 dus nu is het weer rustig 
Ach, eigen weilandje hebben... Wil iedereen dat niet? Wij hebben het geluk om al een halve ha. te hebben maar zijn ook nog steeds op zoek naar minimaal een halve ha. extra om te pachten/huren. Het schiet nog niet echt op maar onderhand weet ongeveer iedere boer in de directe omgeving dat wij wel bereid zijn om een redelijke prijs te betalen voor pachten/huren. Nu nog afwachten wanneer er een stuk vrij komt en wij de eer krijgen om dat te pachten/huren

Sorry, Chub, ben al mijn hele leven lang inspiratieloos geweest wat betreft spreuken en (sinterklaas)gedichten betreft.
Yarka, leuk die avonden en als ik het goed begrijp is die prijs voor alle drie de lessen? Dus al met al betaal je dan 40 euro per les. Nog prijzig maar zo bekeken valt het wel weer mee

Spetter: sterkte meid
Is er geen mogelijkheid om een 2nd opinion bij een andere HA te vragen?IJ en TM ook een
En verder? Ach niet zoveel bijzonders gebeurt vandaag op het werk. Daarnet een saaie en langdradige vergadering gehad
waarbij het enige goede nieuws was dat onze manager eind januari 2 weken op vakantie naar Taiwan gaat
Waarbij hij zelf al aangaf: "So you won't be bother by Taipei for 2 weeks" Hoezo hij weet wel hoe wij over Taipei denken?