Ik verlang ook weer naar een ritje in het bos door jouw foto Maar nu helaas even geen tijd om lange ritten te maken door stage, maar volgende week vrijdag mijn laatste dagje van deze periode dus nog even
Och, dat zijn nog korte werkdagen, vergeleken bij die van mij soms Record staat op 05.45 beginnen, 23.00 uur klaar. Maar normaal draai ik regelmatig 12-14 uur per dag.
Lekker dat bos, binnenkort hier ook weer eens doen!
Ah.. ja.. dan geloof ik dat er lange dagen tussen zitten
draaakje
Geplaatst: 25-11-15 19:55
Oh, lekker met Feike op pad geweest
Hier ook hard gewerkt, altijd flink druk zo rond de feestdagen in de bakkerij
Maar wel nog tijd gevonden om net voor het donker nog een rondje dorp te maken met Izzy en Khaleesi, vandaag voor het eerst op Izzy gezeten en Khaleesi als hand-paardje mee, ze deden het alletwee zo braaf
Laatst bijgewerkt door draaakje op 25-11-15 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ik Izzy heel langzaam laat stappen (die heeft een vrij hoog basis tempo van zichzelf) Kan Khaleesi gewoon stappen, als Izzy gewoon stapt moet Khaleesi af en toe even bijdraven, en als Izzy flink doorstapt kan Khaleesi joggen. In draf kan Khaleesi Izzy wel makkelijk bijhouden. Ik had Khalies aan de leadrope, dus die heeft dan wat speling, en heb het tempo heel erg afgewisseld. We zijn 3 kwartier weggeweest en heb maar 1 pad gedraafd. Khaliesje is nog jong, dus wou heel rustig aan doen.
Morgen gaan we na werktijd nog even met Indy en Izzy naar het bos, ook zin in
Ben benieuwd hoe Xaffier zich gedraagt in de les. Vorige winter was hij echt gek, altijd bokkend op de sprong af met warmspringen. Komt omdat hij dan een ander voor zich heeft en wil er heel hard achteraan. Hopelijk nu niet, heb niet zo'n zin in rodeo
Hahaha. Ach, zac had 2 seconden de deken af.. hij vond de bak wel droog genoeg.. als gevolg dat ik dus t zand niet uit zn vacht kreeg wamt de bak was uitaard niet droog
Vorig jaar bokkend op de sprong af hahaaa, hij zal zijn leven wel verbeterd hebben hahaaa. Je bent weer een jaar verder, zal nu wel goed komen. Succes!!
Jullie paardjes zijn niet vies. Storm spant de kroon hahaaa. Hij had Myoplast voor zijn bovenlijn een boost te geven en dat gaven we met een handje mais. En daarbij was mijn vader overgestapt op voordroog/kuil ipv hooi. Nou nou.....die Storm heeft al gevoelige darmen, je wil niet weten. Echt alles is stront. Verschrikkelijk. Ik had gelukkig zijn staart in de vlechten, maar door het rijden waren de elastiekjes geknapt. Dus nu een losse staart. Echt een grote rampen partij hahaaaa. Dat is pas vies!! Staart en sokken krijgen zaterdag een mega wasbeurt hahaaa.
Shelly, wat wil je zien? Als je Storm in een actie wil zien met traver enz dan moet je nog even een paar weken wachten. Hij is nu goed hoor, maar durf hem nog niet in de verzameling te vragen. Storm wordt erg kort en verzameld vrij makkelijk. Maar dan bruist hij ook van de adrenaline en die wil ik nog even vermijden hahaa. Hij is nu eenmaal niet de makkelijkste hahaaa.