[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra1984

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:15

zo vergeet ik gewoon de rest te beantwoorden..

ik hou niet zo van scheren. Krijg dan altijd het idee dat ze het koud hebben, ondanks een deken!
plus hou wel van een teddybeer. ik stap wel beter uit als merc straks ingereden is.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:16

merk het denk ik ook wel hoor aan de pil, je komt aan, vlakt wat af, maar ja gebruik het al heeeel veel jaren. Heb ook (nog) geen kinderwens. Wel een veulenwens whaha

Gracey is ook een teddybeer nu. Ik vind het echt zo schattig en ach in de winter pas ik mijn tempo er gewoon op aan.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 12:18

je hebt ook andere anticonceptie ;)
Frank werd helemaal gek van mij.. nu een stuk minder!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:47

Ik slik ook gewoon lekker door tot de doos leeg is en ik heb geen dikke ellende voordat ik de pil slikte.
De dekens voor Miggie zijn droog dus die kan ie lekker op krijgen na zijn scheerbeurt. En ik scheer hem bewust aangezien hij van boven tot onder na een half uur rijden zo ontzettend nat is van het zweet. Zelfs de zweetdeken krijgt hem niet droog die komt er kletsnat vanaf.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:52

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:54

Hmm, zie hier veel mensen bewust scheren.. Tinky stond ook kletsnat vorige keer, maar dit kwam omdat het in de trailer erg warm was, heb s'avonds der zweetdekentje effe opgedaan en dan was ze zo goed als droog :)

Ik heb dinsdag shoot, dus moet ze gewassen worden met dit weer.. Met beetje geluk kan ik ze in de stal zetten met der zweetdekentje zodat ze lekker kan drogen :) Met een hoop hooi en wortels, denk dat ze zich wel lekker bezig kan houden zo.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 13:55

Ik ken deze webshop helemaal niet

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:10

maar tis ook logisch dat t zweet aan de bovenkant zit ey, als de huid droog is, is het goed. de haren zorgen er juist voor dat het water afgevoerd wordt en het paard niet ziek word.
daarnaast mocht ik er nooit een zweetdeken opleggen, ja heel ff, want t paard krijgt het juist warm van een zweetdeken en kan dan na gaan zweten en dan blijft die zweetdeken wel nat worden ja..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:22

Ik heb ook gelezen dat zweten geen kwaad kan en een zweetdeken niet nodig is maar goed. Zijn vacht gaat er gewoon vanaf hij word nu gewoon goed doorgereden.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:25

door zweetdeken erop te leggen als ze een vacht hebben.. heb ik zelf het idee dat het alleen maar erger word

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:34

ik doe net als sandra, gewoon lekker goed uitstappen. En van het voorjaar wel weer wat meer opvoeren.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:38

heb 1 jaar een deken gebruikt en king was nog zeiknat na het werken..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:26

dat was ook mijn plan, maar als je na 10 min werken al zeikend nat ben en 30 min moet stappen, dan werkt het niet.

Whiii ik ben trots.
Net t bos in geweest met de kar met jaron, t was fantastisch, zelfs een galopje gedaan!
Mn vriend vond het ook helemaal leuk. nu ff filmpje uploaden:

Hij is nu nog niet klaar,maar over een paar minuten..

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:02

Wat doet Jaron het goed!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:10

Super hoor, Jaron doet het erg goed!

Ben vandaag van Tinky gepleurt :P We gingen op een weide, omdat men vriendin even wou filmen. Haar paard schoot in galop en Tinky dus ook.. Daar crossden we dan door die weide zeg.. Maakt men vriendin een bocht, begint Tinky kei hard te bokken :+ Had me vast gegrepen aan een van haar vlechten, maar ze bleef bokken en gleed er dus uiteindelijk af. Heb me helemaal niet bezeerd, integendeel, zat er heel hard mee te lachen :o

Edit; Heb wel last van mijn rug en mijn nek is stijf, maar dat eerste kon ik wel al verwachten. Elke val - ondanks geen harde - heb ik last aan mijn rug, eigenlijk hoef ik al niet te vallen.. naja, heb binnenkort onderzoek en ga er eens naar vragen :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:13

ohoh die tink, wat een boef!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:17

Ja, hé, stoute meid kan ze soms zijn! Ze heeft echt haar momenten dat ze echt een engeltje is, maar soms.. }:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:41

ah, dat houdt het leuk hoor:D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:10

Zolang ze dinsdag flink is Kaat......

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:19

Hopen, hihi.. Meestal is ze op shoots verbazend braaf. Dus we'll see :P

Edit; Nog sfeerplaatje van vandaag.. straks volgt misschien topic.. ;) Kijk hoe groot Tinky is :oo (naast paard van 1.65)
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:25

ik zal me ook even melden.Iedereen zal wel willen weten hoe t met me is en hoe het is gegaan.

gelukkig heb ik vanacht goed kunnen slapen.werdt alleen al vroeg voor mijn doen wakker,maar dat kwam door man.die ging naar t toilet,vol de lampen aan en bleef een half uur zitten.
om 10 uur opgestaan en na t eten vertrokken naar stal.
daar haalde ik haar uit de weide.lekker begonnen te poetsen.evn later komt t stalgenootje aan,wat er als mentale steun bij zal zijn.als ik bijna klaar ben komen ze er al aan.Bijna een half uur te vroeg!maar ok ruana is toch klaar,en t kan maar beter vlug gebeurd zijn.als ze t erf opkomen zie ik al dat zeiets bij hebben.blijkt t een halster+touw te zijn precies in de kleur die ik altijd al wilde hebben voor ruana.die hebben we omgedaan en zoooo mooi stond t haar!mensen stonden meteen weer te knuffelen en ik kreeg complimentjes dat ze er zo schon er uit zag.
vervolgens eerst t financieele gedeelte gedaan en contractje getekend.en toen was het zover.Ik heb haar met een beetje hulp zelf de trailer in gezet.ging eigenlijk best snel,volgensmij maar een 5 minuutjes en zonder stress.ook toen ze er op stond bleef ze superkalm.ik heb met veel moeite haar geknuffeld,geaaid en nog wat gezegd.daarna ben ik de trailer in gegaan.en yoen kon ik t echt niet meer droog houden.nog afscheid genomen van die mensen,en voor dat ze wegreden al weer het erf op gelopen.

daarna ben ik met stalgenootje en haar paard even een ronde gaan wandelen.even tot rust komen.nou ja rust...

Nu gaat t nog niet veel beter met mij.Ik moet echt moeite doen om t droog te houden,mijn lijf staat nog steeds onder spanning en ben heel erg moe.
Maar ik heb echt geen spijt van mijn besluit.de eerste berichten zijn goed en de eerste foto's zijn binnen.de mensen zijn nu al knettergek mee.beter kan je het toch niet hebben?voor mij zal t even moeten slijten,maar dat komt wel.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:27

Ah, Ellie, dikke knuf :+:
Volgens mij gaat Ruana het daar erg goed hebben :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:31

Heftig hoor Ellie :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Stoute Tinky,maar gelukkig kan je er om lachen en valt de schade mee!

Wat doet Jaron het supergoed zeg!!

Hier afgedraaid na dit weekend. Vandaag naar Den Bosch geweest voor Holiday on Ice, had kaartjes gewonnen. Was erg gaaf!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:35

Mooi dat het leuk was Leonoor, zag je foto op facebook en vroeg nog af wat het was :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:38

leuke foto jackytje!