Je geeft het zelf al aan, je bent nog best wel onzeker in sommige dingen. En als je onzeker bent, als is het maar een heel klein beetje en onbewust, is je paard dat automatisch ook. Simpel voorbeeld, ga op hindernis af en twijfel een beetje, je paard zal geheid ook twijfelen en de kans op een weigering is groot.
Heb 2 jaar geworsteld met Myrthe die heel snel de puf eruit had in een proefje. Bloedonderzoek gedaan, ze heeft magnesiumtekort. Dus ik hoop oprecht dat met aanvulling daarvan ik opeens een actievere knol onder mijn reet heb straks

En ik heb mn eigen sportpaardje staan

Daar had ik niet zo'n zin in. Bovendien vallen je foto's te traceren (ik kan dus bij iedereen die bij photobucket upload inbreken in de albums). Toen heb ik mijnalbum gedaan, maar dat vind ik gewoon niet fijn werken. Eens kijken hoe lang ik het bij imagesack volhou. Daar kan je trouwens ook resizen, net als bij photobucket.
Maar draakje schrok toen zo van mij dat het *plof* wild snuivend languit ging liggen, t leek wel een hond. Toen dat na een paar dagen nog niet verbeterde ben ik ermee gestopt, blijkbaar pasten wij gewoon niet bij elkaar (nu ik het zeg, t was een ruin
) Lady schijnt het voor de wagen ook vaker gedaan te hebben bij de oude eigenaar. 

Pb is gelezen hoor, jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen
Is Milou degene die met je meekomt?