[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:56

Hi en Bye Ellen :wave:

Ja idd :(:) gelukkig is Pilou in ieder geval goed terecht gekomen :) en het jonge spul! Utha via een omweg := en de rest weet ik niet :o

Marjon C kon geloof ik wel goed met Kadans overweg toch?! die vader heeft toen nog geholpen om Valencia in Berghem te krijgen := Zij staat als het goed is ergens bij Wormer :+

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:12

eefje
wat lieffff
welk ras is het ?

Afbeelding

Afbeelding

ik vind ze zo koddig[/quote]

Pradaatje

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:14

Hoe is het me je Ellen?
Leuke foto!
Gefelciteerd met de pups :+:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:21

hoe is het met jou joyce?
heb je nog wat kunnen regelen met die leerlingen/leraar?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:29

Nee heb mijn stukje gepresenteerd. Lerares was iig heel blij dat ik er was. Maar waarschijnlijk heb ik toch een lager punt als de rest. Maar daar kan ik nog enigsinds inkomen. Alleen net deden ze zo aardig in me gezicht, terwijl ik zeker weet nu ik weg ben het onderwerp weer ik ben. Maar ik laat me niet kennen, ik schrijf gewoon precies in de evaluatie hoe het is gegaan. De samenwerking ed.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:30

haaaai,heb nog iets duidelijkere foto's gemaakt.

He Ellen hoe voel je je?

Anita het is een kruising tussen een chihuahua en een parson russel terrier.

Maartje,zonde van die paarden zeg,soms zitten er zulke leuke dieren tussen en dan worden ze helemaal verziekt,jammer

haai joyce,hoe is het?

ok fotobommetje

Afbeelding

Afbeelding
meisje

Afbeelding
piemelaartje

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:36

Ahhhhhh wat lief zeg, Gefeliciteerd

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:38

zou ik ook doen hoor...
vindt het zowiezo nergens op slaan dat je klasgenoten zo doen

ze zijn echt te schattig eefje :D
ga je zo ook houden?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 13:40

nee,ik heb al 3 honden.Het reutje gaat naar mn vriendin het teefje weet ik nog niet.Er is ook een gegadigde voor dus dat komt wel goed.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:00

ellieellende schreef:
Mijn ouders hebben niets met paarden, komen weleens kijken naar een wedstrijd enzo, maar verder niets.... Maar heb wel Niamhs staart voor mijn verjaardag gehad.... de rest moest ik zelf bijleggen....
Vindt het overigens niet zo heel erg, als ik kijk naar de ouders die aan de kant staan te mopperen bij een wedstrijd.... die van mij zeggen altijd; ging goed he??? heerlijke onwetendheid

euhm...
mijn paps gaat bijna altijd mee met mij alsk ga trainen,
gaat ook mee op concours, leest me voor,
enz...
maar op het moment dat er iets fout gaat, krijg ik het echt wel te horen...
vroeger trainde hij me ook, maar daar zijn we maar mee opgehouden...
hij zei alles wat hij zag... maar dan vooral de negatieve dingen.
dat kon ik niet zo warderen:D wil namelijk ook wel is horen dat ik iets goed doe :D
maar op concours krijg ik echt wel te horen wat ik allemaal wel niet heb fout gedaan :P
vroeger was het zelfs zo erg, dat ik van mijn training al een concours maakte, omdat ik alles perfect wilde doen(als me vader keek ;))

majah me paps en ik zijn nou eenmaal zwaar perfectionistisch
en dan krijg je dat soort dingen :P
vroeger kon ik er niet zo tegen(zijn kritiek)
maar tegenwoordig is het echt een stimulans geworden!!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:10

Hé Joyce :wave: stukje dus alsnog gepresenteerd en lerares was wel blij dat je er was :)
idd als je het (netjes) omschrijft in evaluatie hebt je het toch mooi aangegeven hoe het ging :) heb je na de les niet nog ff met lerares gesproken?? over je ziek zijn e.d. :(:) (ze kunnen nl niet ruiken hoe het met je gaat ;) )
en ach als je onderwerp van gesprek bent ben je in ieder geval interessant genoeg om over te hebben :P en verder moet je daar niet teveel over nadenken ;) :(:)

Inge vanwaar eigenlijk die kruising? zou niet zo snel voor chihuahua kiezen bij parson russel :o maar dat komt misschien omdat ik parson russels veel leuker vind dat chihuahua :o

MDH snap dat niet dat ouders tegen kinderen zo negatief doen op wedstrijd :n en je ook al zo moeten bewijzen tijdens training :\ die is er toch juist om iets te leren... en er bestaat ook nog zoiets als Opbouwende Kritiek!
maar gelukkig is hij ondertussen een positieve stimulans geworden :)

Maartje heb je hier trouwens al ooit gekeken? http://www.paardenfokken.nl/progeny.php?horseid=113291
Als ik wist dat Kadans officieel M1 was toen ik moest helpen met verkopen was ze misschien wel eerder weggeweest, maarja niemand kon me toen helpen aan info :n (achteraf had ik KWPN of KNHS kunnen bellen, maar dat wist ik Toen niet -O- )
en Kandans heeft dus in 2007 en 2008 nog veulens gekregen en 1tje is door naar 2e bezichtinging bij BWP 8-)
http://www.paardenfokken.nl/progeny.php?horseid=120172

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:26

Klinkt gezellig met de paarden en je moeder vroeger, grid!

Ah wat lief Inge!

Leuke foto Yvonne, dat zo'n beestje die kou overleefd.

Jammer dat het zo moet gaan Joyce, maar ik vind het wel knap dat je er zo boven staat.
En gewoon netjes in de evaluatie uitleggen dat de samenwerking niet gelopen is zoals gehoopt.

Ik ben ook wel perfectionistisch Desiree, maar ik vind dat perfectie als het om paarden gaat toch minder belangrijk is.
Die dieren hebben er niet om gevraagd om onze hobby en bij sommigen hun broodwinning te worden.
En ze kunnen er ook niks aan doen dat hun prestaties samengaan met heel veel geld en belangen van diverse mensen.
Ik zag een paar jaar terug een meisje huilend uit het parcours komen, ze ging er lachend en vrolijk in, maar werd vanaf de zijlijn bij elke hindernis volledig door haar vader afgebrand.
Ok ze zat te giebelen en was niet zo geconcentreerd, maar het kind had gewoon lol op een onderlinge wedstrijd.
Na het parcours overigens niet meer, om over haar zelfbeeld maar niet te spreken.

Zo lijkt ie best groot (gister tijdens de keuring):
Afbeelding

En vandaag:
Afbeelding

Gaap is gewoon groter :=
Afbeelding

En een beetje buffel:
Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:29

jaa gaapje en nathan samen!!!! :D leuke fotos Denise!!!!
die twee koppies naast elkaar zijn leuk!

Joyce goed dat je lerares het fijn vond dat je er was! en goed dat je de evalutie precies gaat doen zoals het ging!

Ik vind het zelf ook niks dat gebemoei vanaf de zijlijn van ouders, nu rijd ik zelf geen wedstrijden enzo maar ging wel is kijken, en idd sommige worden echt afgebrand :\
kun je niet beter je kind gewoon stimuleren in het plezier hebben denk ik dan? Maar goed sommige mensen..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:33

Ik heb op wedstrijd zwemmen gezeten, was ook best snel, maar ben afgehaakt omdat ik zelfs met m'n kop onder water die ouders nog hoorden schreeuwen.

Dan zijn mijn ouders er niet vaak bij, maar das beter dan dat.
En als ze er bij zijn, zijn ze ook harstikke trots.
Ik weet nog dat ik de sloomste manege-pony ooit aan het springen kreeg, heel de kantine stond op z'n kop en het hele dorp kreeg het nog eens van m'n moeder te horen :D

En toen ik met m'n Welshje lijkbleek en buiten adem de ring uitkwam omdat tijdens het springen de rem zoek was, vond m'n pa het prachtig dat ie zo hard ging. (Had nog nooit met het etter gesprongen, groen het parcour in en lijkwit er uit)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:34

Eva ik weet niet of je meeleest, maar dit is toch gewoon eng?
Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:37

Ah wat lief! vooral die 2e al lekker knus saampjes :+:
en ja wie ga je nu kleine noemen :+

Perfect maatje voor jou toch *D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:47

hihihi ik zie gelijkenis :-)

paps en mams vinden prestatie gelukkig minder belangrijk dan plezier! ze hebben er de ballen verstand van en das prima!
En om over de mensen die denken overal verstand te hebben maar te zwijgen....
boekjes mensen he mirjam? hahaha
ze zijn gewoon blij dat ik blij ben met mijn knappe vrolijke pony!

het gaat dus super zo zien denise?

Leon: auto en jij nog heel? hihihihi

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:53

Denise, wat een mooi duo!! En een leuke (ava) foto :D
Accepteren ze elkaar goed??

Goed dat je bent gegaan voor de presentatie Joyce :j

Wat een heerlijke pupkes Inge! (lijken wel cavia's :D )

Ellen, hoe voelt je tong vandaag???

Pushende ouders :(
De mijne niet gelukkig. Ik mocht gewoon giegelend over de tennisbaan heen huppelen, als een olifant door de balletzaal stampen en alles wat ik met een paard doe vinden ze knap.
Terwijl mijn broer, neven en ouders enorm fanatiek waren bij het sporten, was ik het buitenbeentje dat het iets rustiger aan deed :D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:55

Gaap is wel druk hoor, maar ik zag wel dat Nathan duidelijk aangeeft als ie moet kappen.
Even afwachten hoe het gaat, af en toe even gaan kijken en voor de rest is het voor allebei wennen.
Ik wou even gaan rijden of longeren met Nathan vandaag, maar ik denk dat Gaap dan over de rooie gaat, die is vandaag z'n opfokmaatje al kwijt geraakt, dus wil er even wat rust in hebben.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:31

hahahah Ik zie je al gaan in je tutu ingrid!
Denk ook dat dat beter is Denise, ook al snap ik dat je aan de gang wil:-)
Mijn tong ontken ik maar gewoon.... voel nog steeds niks:-( echt jammer dat dit geen amerika is, anders had ik met meneer moskowich er ff een zaakje van gemaakt...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:32

zo klaar met de trap :D

ik haak ook even in met het item ouders en paarden.
Mijn ouders hebben er vroeger toen ik klein was niets om gegeven, ik denk dat ze ook verwacht hadden dat het zou slijten, helaas :D
ze hebben me wel altijd gesteund bij verzorgpaarden en het komen kijken naar wedstrijdjes van de ponyclub.

ik heb overigens vroeger nooit om een eigen paard gevraagd, jullie wel?

later toen ik op mezelf ging en een weitje had kreeg ik Timo van mijn ouders.
Heel mijn jeugd was het een droom en toen ik zelf genoeg had gespaard en ik de plaats had kreeg ik uiteindelijk timo kado.
sindsdien is het wel veranderd, mijn vader is altijd gek van timo geweest, hij vind hem de mooiste.
een aantal jaar later kochten we samen balou en nienke, balou voor ons pap om mee te mennen.
hij vind het allemaal wel leuk en voert s avonds als ik moet werken maar momenteel heeft hij het te druk met klussen dat hij er verder niets mee doet.
hij heeft een tijdje menlessen gevolgd en lessen op de manege maar dit ligt nu even stil.
ik denk dat hij straks wel kan genieten van een bosritje op balou als het zo ver is.
hij rijd overigens wel erg graag.

mijn moeder daarintegen wil absoluut niet rijden, ze houd ze vast als ik het vraag en gaat vaak voor de gezelligheid mee voeren en elke zaterdag of zondag is ze mijn steun en toeverlaat met uitmesten.
vind het zo tof van dr, het is haar hobby helemaal niet maar ieder weekend staat ze voor meklaar :(:)
mijn moeder gaat ook gerust mee in stal zitten om even bij te beppen, vooral toen balou zo ziek was,ze knuffelt ermee maar verder wil ze er niks mee doen.

wat een droppies van pups inge!

Nathan is echt super leuk! hij heeft een ontzettend lief koppie!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:33

Ik heb ook nog steeds verminderd gevoel in m'n lip Ellen en er zit nog steeds een verdikking.
Klagen bij de diverse commissies levert geen klap op, ze lezen nauwelijks wat je schrijft.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:42

heb nog wat foto's van de ziekenboeg hier :+

Balou vorige week met 40.3 koorts

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

overigens hebben zijn twee meiden de deken inmiddels gesloopt over de staldeur heen }>

Janeeba 's hak:

Afbeelding

het pootje van kyaan;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en de trap :D

Afbeelding
Afbeelding

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:43

Netjes hoor TK!
Knapt de ziekenboeg al weer wat op?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 15:45

we gaan de goede kant weer uit gelukkig ;-)