ik geloof denise net zo als ik mezelf geloof, ben nu nieuwsgierig waarom ingrid dat vroeg, snel een vraag bedacht om mij wakker te houden zeker... ghehehehe
Ja, maar het scheelt dat ik er morgen ben, en dat de eigenaren van het weiland er ook zijn. En naar hen luistert ze altijd wel.
Puchje
Geplaatst: 31-12-09 01:08
ellieellende schreef:
ik geloof denise net zo als ik mezelf geloof, ben nu nieuwsgierig waarom ingrid dat vroeg, snel een vraag bedacht om mij wakker te houden zeker... ghehehehe
Wat een eng verhaal over je hond Eefje......lijkt me vreselijk om mee te maken, zo'n machteloos gevoel.....
Een hoop over vuurwerk gelezen, ben heeeel blij dat de paarden afgelegen staan. Vervelend zo'n buurvrouw Puck......hopelijk gaan ze het op straat afsteken.
Het was wel een bende in huis, van de poederblusser.....pfff, gelukkig kwam een schoonmaakbedrijf het schoonmaken....
Lucy_1
Geplaatst: 31-12-09 08:48
Goedemorgen....
Pffff... Druk weekje nog gehad... Jongste spruit had nog een paar onderzoeken opstaan voor dyslexie en ADD (andere vorm dan ADHD)... Ben zelf naar huisarts geweest voor knie en arm... Heb dus gewoon een tennisarm en waarschijnlijk een los zwevend stukje in mijn knie die af en toe vast schiet en waar ik dan helse pijn aan heb.... Dus mag naar orthopedisch chirurg..... Leukleukleuk..
Vandaag slaan we oliebollen bakken over. Is meestal traditie hier, maar dit keer niet. Moeten nog uitmesten en alles rondom in het stro zetten voor de vorst. De kantine is wel geplaatst voor de meiden hier op stal, dus die hebben ook weer een warm plekkie...
Verder niet bijgelezen... Zijn vanavond lekker thuis, dus waai hier nog wel aan denk ik
mnkortleve
Geplaatst: 31-12-09 09:37
Goedemorgen.
Kids waren heeeel vroeg wakker rond een uur of 6. Er ligt hier een laagje sneeuw.
Lucy_1 Druk weekje gehad. Gaan ze daar nog wat aan doen bij je jongste spuit? Balen van je knie, maar als ze er wat aan doen ben je er misschien wel vanaf.
Ik zo maar een oliebollen halen net zo makkelijk ben wel bang dat er een giga rij zal staan.
Grit
Geplaatst: 31-12-09 09:46
Da's vroeg Mirjam, gaat een lange dag worden!
Eefje, gelukkig dat ze het zo snel onder controle hadden. Moet je toch niet aan denken hoe het anders zou zijn gegaan.
Lies, succes met mesten en opstrooien! En idd gewoon lekker oliebollen halen Tennisarm en bezoek aan de orthopedisch chirurg in het vooruitzicht Als het dan in ieder geval maar opgelost wordt. Krijg je voor je arm ook therapie?
Ik ga zo nog een rondje filerijden in de AH doen en dan naar mijn vriendin en twins.
ellieellende
Geplaatst: 31-12-09 09:56
Goedemorgen!
wowie mirjam! maar het zou er uit zien als de kinderen van vee houders pas om acht uur uit hun bed komen hihihihi
Lies mag nog hard aan het werk vandaag ik ga zo ook nog ff mesten enzo hoor en kijken of de kust nog een beetje veilig is om te rijden! Op zich toch ook weer prettig dat ze de oorzaak van de pijn hebben gevonden en waarschijnlijk kunnen verhelpen! Wat is het verschil tussen ADD en ADHD? volgens mij heb je het al weleens gezegd, maar ben het even kwijt...
lang leve de schoonmaakbedrijven eefje! je zou die rommel zelf moeten opruimen
Ingrid heeeel veeeel succes bij de supermarkt! ik blijf er ver uit buurt vandaag
Hier bakken we ook geef flappen dit jaar Lies Ik ben op dieet en ruud eet ze niet. Dus dan komt het er op neer dat ik de drie schalen op zou moeten eten hihi.
Ik zal ook proberen wat meer bij te lezen. Zoals net 8bladzijde die gaan over reageren en bijlzen hihi.
Hier moeten we zo naar een begrafenis van een kennis. Hun dochter is op 15jarige leeftijd overleden aan taaislijmziekte. Daarna dus oudjaar, waar ik een hekel aan heb. Dus ik hoop dat deze dag snel voorbij is.
ellieellende
Geplaatst: 31-12-09 10:00
ahh dat was idd vandaag Petra Heel veel sterkte gewenst...