[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:26

Oiskypoisky wat zijn jullie hard gegaan na 1 avondje zeg :Y)

Ik las een aantal dingen over rebbellirige pubers? :)) Ik was ook heeeel lief, heb geen tattoeages geen piercings, Ik rook niet, ik drink niet. Nou wat wil je nog meer :P
Mijn zus is wel even anders :o Dat was echt een kreng in de puber tijd, vergeleken daarbij was ik helemaaaaal een lieverdje :D
Ik spijbelde alleen nog wel es :o maar dat terzijde :))

sosy

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:26

:P Ja maar je kan wel leuke sneeuwvlok foto,s maken hehe

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:29

oiskypoisky dat si van een tekenfilm.... Hoe heet die ook alweer er zitten dan verschillende dieren op een varend eiland...

cp112 volgens mij zijn wij aardig hetzelfde geweest in de pubertijd. Mijn zusje is een heel ander verhaal. Ik ben alleen gaan roken op mijn 17 ofzo. Maar drink geen druppel alcohol.

Vorig weekend waren wij bij mijn nicht in Etten Leur, komen vrienden van haar binnen. Dus mijn nicht zegt:
"Dit is mijn nichtje Janet, uit de polder" "Dit is wel de liefste en de braafste van de twee"

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:31

Haha, rebellerige pubers.. :x Geloof dat ik mijn moeder ook heel veel leed heb aangedaan.. :=
Sex, drugs & Rock'nRoll leventje vanaf m'n 12e tot 17e.. Geen school, tegen alles nee, verkeerde vrienden, veeeeel te veel stappen, bla bla bla.. Je kent het wel.. Maar daarna ben ik heel braaf geworden hoor! O:)

Tis hier ook vreselijk koud!! Paardjes staan even uit te waaien in de bak zodat ik kon mesten, heb concours voor vandaag maar afgemeld.. T schimpie was sinds gister niet zo lekker.. Slecht eten, weinig mesten.. Tandarts kom toch deze maand want heb zo'n gevoel dat hij ook last van zijn gebit heeft.. Geef hem nu maar geweekte biks met zemelen, zodat hij toch nog wat voeding binnen krijgt. Wortels kauwt hij trouwens wel weg, al gaat dat niet erg makkelijk.. (die zijn TE lekker om te laten liggen..) }:0

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:34

Geen idee of het hier koud is, ik ga zo richting stal. Flynn bekappen en Jes trainen.

Schimpie niet zo lekker :(:)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:34

_janet_ schreef:
oiskypoisky dat si van een tekenfilm.... Hoe heet die ook alweer er zitten dan verschillende dieren op een varend eiland...

cp112 volgens mij zijn wij aardig hetzelfde geweest in de pubertijd. Mijn zusje is een heel ander verhaal. Ik ben alleen gaan roken op mijn 17 ofzo. Maar drink geen druppel alcohol.

Vorig weekend waren wij bij mijn nicht in Etten Leur, komen vrienden van haar binnen. Dus mijn nicht zegt:
"Dit is mijn nichtje Janet, uit de polder" "Dit is wel de liefste en de braafste van de twee"

:)) klopt, van die ijsbeer en kangaroe e.d. op dat eiland. Oiskypoisky zegt dat ratachtige beest steeds :))

Heel af en toe wil ik wel eens een glaasje wijn drinken (zoete witte :9) maar verder ook echt niet. Roken is dan iets wat ik absoluut niet zal doen, vind het zo gigantisch ranzig! mijn ouders en zus roken allemaal en ik zat en soms zit nog steeds er altijd tussen. vind niks smeriger dan die ranzige sjag/sigaretten lucht....:r

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:36

ik drink af en toe cola berenburg, en heeeeeeeeeel soms rode wodka redbull

Mijn vader heeft altijd shag gerookt, en altijd zaten mijn zusje en ik op hem te schelden dat het stinkt enzo.
Nu roken mijn zusje en ik allebei.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:37

Oh ik drink van alles :D heb het alleen niet zo op die hysterisch zoete drankjes zoals Flügel. Geef mij maar een lekker koud biertje of een fijn wijntje.
Roken heb ik nooit gedaan, zal ik niet gaan doen ook. Vind dat ook niet zo'n lekkere gewoonte :))
Uitgaan ben ik pas later gaan doen, maar dan nog met mate.

Oeioeioeioei het is zo'n loeispannende wedstrijd, eigenlijk wil ik helemaal niet naar stal :=

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:39

Uitgaan doe ik eigenlijk nog steeds zelden... :Y) heeft wel tot mijn.... 18e (dik :))) geduurdt voordat ik dat überhaupt deed. Niet zolang geleden dus want ben nu bijna 20 :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:40

Ik ook pas vanaf mijn 18e geloof ik. Iets met ouders die uitgaan een verspilling van tijd en geld vonden, en ik had er zelf ook niet zoveel belangstelling bij.
Nou ga ik nog meer uit voor de gezelligheid, drankje en bijkletsen met vrienden. Discotheken zijn aan mij niet zo besteed, ben echt een kroeghanger :))

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:41

Sinds mijn 20e ga ik juist zelden uit.. := vanaf dat ik 15 was ofzo ieder weekend, heb het nu wel een beetje gezien.. Drukte, allemaal zwetende mensen in de kroeg om je heen, dronken mannen die wel even denken dat je hun vast wel ziet zitten.. :r
Ook heb ik sinds ik mijn rijbewijs heb nog nooit zo weinig gedronken..! Wat dan financieel wel weer gunstiger was, haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:42

Ik ga niet zo vaak naar discotheken.
geen mij maar een gezellige kroeg. Wij gaan meestal naar alle schuurfeesten hier in de polder. Geweldig vind ik dat. Allemaal gewonen mensen, geen arrogant gedoe enzo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:44

Ik echt een pubcrawler. Tijdens het weekend Londen ook heel veel pubs van binnen gezien. Niet eens zozeer om in door te zakken, maar ook om te lunchen, even bij te komen.. heerlijk :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:48

Discotheken zul je mij niet vinden, inderdaad net als Janet een gezellige kroeg vind ik veel leuker. Zal wel liggen aan waar we vandaan komen :)) (ik officieel ook NOP ;))

Dat ik later uitging kwam niet doordat mijn ouders het niks vonden, die gingen zelf geregeld stappen :)) mijn zus was 14-15 oid. Ik had er gewoon geen behoefte aan. Beetje geld uitgeven :Y) zonde :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:50

lees net bij schimpie iets over zwetende mensen.
Het nadeel van het niet roken in de kroeg vind ik nog wel het meest dat je nu die zweetlucht zo overduidelijk ruikt :r
Normaal stinken mijn kleren naar rook als ik uit de kroeg kom maar nu naar andermans zweet. Vind ik nog veel ranziger :r

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:51

Ja inderdaad CP, dan had ik nog liever die rookwalm om je heen.. :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:55

Ik heb verder geen probleem met het rookverbod als roker zijnde.

Ik kom niet uit NOP maar uit overijssel, de grens ligt net achter mijn huis van de polder.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:58

Ik heb daar nooit zo'n last van, van die zweetlucht. Schijnbaar ruikt mijn neus die niet :')
Vind het in ieder geval heerlijk dat mijn haren niet meer zo naar rook stinken, en dat je 's ochtends niet wakker wordt op een doorrookt kussen :=

Ik ben naar stal! :evaw:

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:00

_janet_ schreef:
Ik heb verder geen probleem met het rookverbod als roker zijnde.

Ik kom niet uit NOP maar uit overijssel, de grens ligt net achter mijn huis van de polder.

Naja bijna dan :P het ligt in de buurt. Bij mij is het ook Zwartsluis :Y) maar mijn ma komt wel uit NOP. dezelfde richting :P

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:01

Beterschap voor schimpie, schimpie :(:)

Ik drink eigenlijk ook wel alles, alleen niet te zoet.
Heb wel een tijdje een wodka red bull tik gehad, dan stuiterde ik door het plafond.
Uitgaan doe ik eigenlijk niet meer.

Bezopen mensen vind ik niet zo, komen ze ladderzat om je heen hangen om te vertellen dat je zo mooi kan zingen :roll:
Tja daar doe je het allemaal voor he _O- _O-

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:30

Bedankt voor de stemmen! :*
Er kon inderdaad pas vanaf vannacht gestemd worden..

Net terug van een ijskoude fotoshoot.. Was echt bijna niet te doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:12

Wat een gezever hier de laatste tijd zeg :+ :D

Berdien : heerlijke foto's. Vooral die briljante Engelse cap ook he, met dat strikje :))

Janet : wennen je ava, maar die foto is idd zo leuk :+:

Nog een drummer gevonden Arjan?

Ik zuip tegenwoordig niet zoveel meer. Komt er gewoon niet van :+ Ja, op de vrijdagnamiddagborrel op werk na. 1 biertje met de mannen. Je moet wat overhebben om in de groep te passen :+ :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:53

Goeie middag allemaal.. Echt wat een humor weer vanacht :=

K ga ff de was ophangen, schaatsen laten slijpen (verwacht schaats weer.. ) en dan op naar Oostwold :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 15:56

Het ultieme kuddegevoel: (gisteren vanuit m'n kamerraam) :+:
Afbeelding

En vandaag, hoogzwangere Kascha wordt bekapt:

Achter dat prachtige hart, zit vast een prachtig veulen. :D
Afbeelding
Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 15:56

zo siet, heb even 5 keer voor je gestemd :D
( met verschillende adressen )