diny, wil hij naar jou kijken of moet jij ergens naar kijken?
misselijk van heien... dan moet het wel erg heftig zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lekker hoor, de klok rond slapen!
Vasthi schreef:Yarka, weer een nieuwe aanwinst! Leuk hoor. Heb je meer foto's van haar?
. Nog een paar nachtjes slapen en dan ga ik een weekje naar huis, even bijkomen en dan weer terug en met mn neus in de boeken.
desillies schreef:Citaat:Hengstenkettingen heb ik in het verleden ook wel gebruikt, maar verkies dan toch liever een bit met hoofdstel. Al dat geruk met een hengstenketting vind ik eigenlijk ook niks.
als je een keer flink rukt op het goede moment is het daarna niet meer nodig,maar dat is mijn ervaring....
en Tomie is misschien wel een doetje
Boya schreef:
Als ik met Boya over straat loop, gebruik ik ook een hoofdstel met bit. Dan is ie ook rustig, met halster en hengstenketting blijf ik rukken en plukken, daar is ie niet zo van onder de indruk. Heb al een keer de ervaring dat ie het andere geslacht rook en dan stelt zo'n hengstenkettingkje ook niets voor (ligt er natuurlijk aan hoe je em gebruikt, maar over de neus vertik ik!). Met bit heb ik geen kind aan em, als ik dan een keer druk uitoefen geeft ie op.
Chantaljamie schreef:Nu al? of tussen kerst en oud en nieuw als je em ge update had ??

Je steekt onderhand meer tijd in de koeien
Wat heerlijk dat T zo genoot met Kootje
Leuke foto's! Beterschap 
Soxje schreef:Oeieoeioei, lekker "samen" in bad gelegen, Jellie? Vandaar snel je bedje in, huh
Zou mooi zijn als ze Soxje erbij kan houden voor buitenritten. Klikt iig goed! Die premies zijn echt niet misselijk. Gelukkig krijgen we via Jan's werk een mooie korting. Ik kan me daar ook opgeven. Scheelt met zijn 2-en iets van 35 of 45 euro per maand.
Leuk dat je de foto gaaf vond!
Kit had geen zin om weg te gaan. Ik ben benieuwd hoe hij t allemaal op gaat pakken!
Leuk dat je er toch regelmatig bij gaat kijken. We hopen regelmatig foto's te zien en ik kijk uit naar je verhalen 
Balen dat je HA een nare vent is.
Ik heb bij de mijne af en toe ook vraagtekens…
Leuk van die pennen!
Lekker dat je ook een kort weekje hebt. Bij mij ook zo. Morgen hebben we hier trouwens een kerstluch. Altijd erg smakelijk en gezellig
Ik zal je site eens checken. 

Krijgt een eigen willetje.
. De ontstekingen zitten er volgens je bloed, je kunt het maar beter uitgesloten hebben hoor! Beterschap meid!!
Citaat:Jacky, mocht ik nooit op Kit kunnen rijden of met hem kunnen mennen dan zou ik hem nog altijd bij mij houden. Ik hou zielsveel van mijn hummeltje en ik kan hem echt niet missen. Heb hem gekozen om wie hij is en niet het ruggetje waar een zadel op zou kunnen passen. Lijkt me overigens wel heeeerlijk om met hem te mogen rijden in de toekomst. Ik hoef niet perse een weiland van mezelf te hebben om hem 24/7 weidegang en (vervroegd) pensioen te geven. Je kunt toch ook elders inscharen? Pension sta ik nu ook niet, mij te veel geld, dat besteed ik liever aan andere dingen voor mijn paard. Heb geen hekel aan zelf uitmesten en op pension hebben ze vaak geen weidegang of heel weinig. Stel dat je voor 60 euro je paardje op een weitje kan zetten, per maand. Haal dat van die 250 euro pension af en je hebt 190 euro over. Daarvoor staat mijn paardje nu per maand, incl stal, voer, hooi, stro, wortelen en zelf uimesten. Zal ook best wel een goedkopere oplossing zijn nog. Niet zo zeer tegen jou gericht maar meer een uitleg over hoe ik het zie.
Cheveyo schreef:
Dobbel
, stoer 3 stuks!! Knap hoor dat jullie deze weg in zijn geslagen. Wij willen dat voorlopig nog niet, ben erg aanhanger van de regels van de natuur hierin of we zijn er nog niet klaar voor om deze stap te maken dat kan ook. Hoop zo voor jullie dat deze keer mag aanslaan. Is het nou dat je de 1e vergoed krijgt en de 2e en volgende zelf moet betalen?
jacky2 schreef:Citaat:Jacky, mocht ik nooit op Kit kunnen rijden of met hem kunnen mennen dan zou ik hem nog altijd bij mij houden. Ik hou zielsveel van mijn hummeltje en ik kan hem echt niet missen. Heb hem gekozen om wie hij is en niet het ruggetje waar een zadel op zou kunnen passen. Lijkt me overigens wel heeeerlijk om met hem te mogen rijden in de toekomst. Ik hoef niet perse een weiland van mezelf te hebben om hem 24/7 weidegang en (vervroegd) pensioen te geven. Je kunt toch ook elders inscharen? Pension sta ik nu ook niet, mij te veel geld, dat besteed ik liever aan andere dingen voor mijn paard. Heb geen hekel aan zelf uitmesten en op pension hebben ze vaak geen weidegang of heel weinig. Stel dat je voor 60 euro je paardje op een weitje kan zetten, per maand. Haal dat van die 250 euro pension af en je hebt 190 euro over. Daarvoor staat mijn paardje nu per maand, incl stal, voer, hooi, stro, wortelen en zelf uimesten. Zal ook best wel een goedkopere oplossing zijn nog. Niet zo zeer tegen jou gericht maar meer een uitleg over hoe ik het zie.
Als je zoiets vind is dat fijn,maar ik zoek al 2 jaar een weitje om te huren in de buurt zonder succes dus ben ik aangewezen op een manege of privestalling.

Ik denk eerder knolletjes of groene koolprut ofzo.... Nou t kan nog 10x wijzigen.