Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SIEMxFUNNY schreef:Leonoor schreef:Janesho hoop ik van het najaar op de jonge hengstenkeuring te zien
Challenger komt op een keuring dit jaar? Of dat niet?
Als je nu weet, waar en wanneer hij te zien is op de hengstenkeuring, mag je mij een gil geven.
Moet ik maar tijd voor vrij maken
challenger3 schreef:Ja ik kom wel naar keuring kijken zonder mijn tink meschien als ze meer spieren heef als ze een tijd voor de wagen gelopen heeft dan kom ik zeker naar keuring ik denk dan het nsvt
sofietje0802 schreef:Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de ervaringen van andere tinker eigenaren en verzorgers.
Je hoort en leest wel eens dat tinkers een 'klik' kunnen krijgen en van het één op andere moment kunnen uitbartsen (wegrennen bijvoorbeeld). Dat ze gevoelens opkroppen.
Zo ook bij Diesel, hij is aan de ene kant zo mak als een lammetje, maar kan ook ineens héél boos zijn. Ook is hij er een keer in volle rengalop van door gegaan in het bos, toen ik met hem aan he wandelen was. Oorzaak onbekend.
Zijn er meer eigenaren/verzorgers met dit soort 'klik' momenten?? Herkenbaar?
Leonoor schreef:sofietje0802 schreef:Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de ervaringen van andere tinker eigenaren en verzorgers.
Je hoort en leest wel eens dat tinkers een 'klik' kunnen krijgen en van het één op andere moment kunnen uitbartsen (wegrennen bijvoorbeeld). Dat ze gevoelens opkroppen.
Zo ook bij Diesel, hij is aan de ene kant zo mak als een lammetje, maar kan ook ineens héél boos zijn. Ook is hij er een keer in volle rengalop van door gegaan in het bos, toen ik met hem aan he wandelen was. Oorzaak onbekend.
Zijn er meer eigenaren/verzorgers met dit soort 'klik' momenten?? Herkenbaar?
Jeps, in het verleden wel eens meegemaakt. Zijn vaak de binnenvetters die dat doen. Maar dat is ook te trainen.
Sandra1984 schreef:heeft king ook soms.. zoals op de heide, rondjes draven(dit moest) en ineens uit het (leek ons) niets naar huis rennen in volle rengalop.
maar hij doet het vooral als hij het moeilijk vind en dan ineens is het te veel en gaat ie in protest..
met longeren gaat ie er gewoon vandoor. met rijden ligt eraan wie erop zit..