[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:04

Goedemorgen.

Gefeliciteerd met de pups Inge. *\o/*

Gefeliciteerd met je zoon Liesbeth *\o/* , heb je geen mandje om ze in te doen?
Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 28-01-10 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:06

Jij ook natuurlijk gefeliciteerd Lies met je kleine spruit, hopelijk vallen de trakties in de smaak :+

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:20

Goeiemorgen :D
Ga straks bijlezen, eerst GTST gemist en naar school... :=

timokyana

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:20

morguh,

gefeliciteerd lies, succes met de appels :-)

Inge gefeliciteerd met de pups!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:23

ik ga naar stalen grondverf halen, mijn missie is de de trap in de verf zetten vandaag :+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:45

Goedemorgen!

Pip heeft pups, gefeliciteerd *\o/* (jammer van het dode pupje)
Ben heel benieuwd naar de foto's.

Lies gefeliciteerd met je zoon (appels met dubbelzijdige kleefband aan elkaar plakken :+ )

TK succes, trap verven, niet het gemakkelijkste klusje.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:23

lies jij ook nog gefeliciteerd met je zoon

Pups en ma doen t super,ze liggen al een hele tijd bij haar en zij gedraagt zich alsof ze nooit anders heeft gedaan,ben zo blij

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:24

Leon uhh Nik is ineens een schaakbord :D en Euro-star en dutch Supercar rijder =:) idd de auto ook niet mijn smaak := maar je komt wel van A naar B en hij is best vlot of nie?!
Dutch supercar zou ik trouwens wel willen rijden *D
Nik lijkt we super stoned :')

Lies gefeliciteerd met je spruit *\o/* succes met appels naar school brengen! folie erover misschien?!

Inge gefeliciteerd met puppy's *\o/* nog ff spannend :(:) maar met keizersnee goed gegaan :) en nnu al erg zorgzaam :+:

Grit baas weer tevreden :7 en gezellig gehad met inwerken maar wel vermoeiend :(:)

Pff Dagmar foto met Mens en paard die heb ik niet zoveel := maar komt zo snel mogelijk :j

Sommige ouders :(:)

Haha Mirjam moeder met paard opgesloten :')

Pa van Ellen op Niamh was leuk filmpje 8-)
Pa van Carola nergens bang voor en helpt goed mee ERG handig *D
Pa van Maartje op Kandans := haha daar stapte ik paar jaar geleden nieteens op :o (nu zou ik het denk ik wel weer durven)

hmm vaders over het algemeen meer dan moeders te paard dus :D

Denise zo gaapje halen :):)

TK trap verven vandaag :#
Laatst bijgewerkt door grid op 28-01-10 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:28

En over ouders met paarden 8-)

Ik ben mede door mijn moeder paardengek :D
Alleen ging ze dus niet zo vaak mee aan ene kant ivm mijn zenuwen :o en ook wel ivm haar slechthorendheid :(:)

Zat samen met mij zus op paardrijles =:) maar die is er mee opgehouden toen ze vast vriendje kreeg en veel uitging ;) ze heeft toen me nichtje (haar kind dus) 2-3jr was nog wel 1x op Say gezeten omdat nichtje nog niet alleen durfde :P

Soms vergeet ik trouwens dat mijn mam paarden leuk vind :o we hebben het er op 1 of andere manier niet zo vaak over...
Maar als ik dan ineens bedenk O ja zal mam eens laatste foto's laten zien 8-) en dan stuur ik haar de internetalbums en een week later Staat er een nieuwe Say als achtergrond op de PC en heeft de hele familie Say gezien op MSN en hyves enzo :D

In omgang is ze trouwens ondertussen niet meer zo handig :(:) maar dat komt mede ook door haar geringe hoogte :+ ze vind ze nu allemaal maar groot :(:)
Vroeger trainde ze racepaarden voor de sulky, liepen op zondag de trakeners voor de wagen en werden de Belgen voor het land gebruikt en hadden ze bij de boer nog de beschikking over een grappige Pony Peter (die volgens mij een ijslander was :P )
Geweldige "lol met mijn knol" verhalen heeft ze van die tijd :z =:)
Op Collendoorn heeft ze nog een keer op pony gezeten maar dat vond ze ondertussen doodeng :(:) en de pony was zo lief :+:

Nu is het voornamelijk lekkers voeren :Y) en mijn nichtje nog meer paardengek maken :D die heeft al een heel paardrijsetje :oo en wij begonnen met 2ehands zelfgemaakte rijbroeken en oude bruine caps :')

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:35

Klinkt wel gezellig Grid!
Vroeguh was er ook nog geen Anky kledingslijn, dus moest je wel zelf je rijbroek maken :D En een bruine cap is nu hartstikke hot, wel in een iets ander model, maar toch, je was de tijd vooruit.

Pip zorgzame mams :+:

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:38

Inge gefeliciteerd met de puppy's!! Goed ingescaht dat ze vannacht zouden komen! Hopelijk gaan ze vlug drinken

Lies gefeliciteerd met je zoon!!

Tk succes met de trap schilderen!

Wel leuk ouders die het ook leuk vinden!
Ik ben vroeger ook door mijn moeder aangestoken om op paardrijles te gaan, ze dacht in eerste instantie dat het meer iets voor mijn zusje was, dus wij zijn samen op een manege gegaan.
Achteraf vond mijn zusje het toch niet zo leuk, en werd vaak bang, dus die is gestopt.
Ik ben wel door gegaan. Toen heeft mijn moder ook nog een tijdje op les gezeten :)

Mijn ouders vinden het ook altijd leuk als ik foto's laat zien, of ze komen eens op een zondagmiddag even kijken hoe het met Travis is, vind ik wel erg leuk!

Owja mijn eerste rijbroek had mijn oma gemaakt :))

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:42

Dagmar dus ook door moeder aangestoken :D en zelfs moeder nog tijdje op les 8-) wel gezellig dat ze af en toe komen kijken :z

Onze rijbroeken waren gemaakt door buurvrouw en die kinderen pasten er niet meer in :+

O ja idd nu je het zegt Grit we waren toen al hyper modern :D

Ja mam had een leuk paardenleven in Duitsland 8-) Oké het was wel heel zwaar werk :(:) , want ze waren niet van hen ;) de hele familie werkte bij de boer en zijzelf dan ook nog op de renbaan.
Maar eigenlijk is het jammer dat mijn pa haar aan de haak heeft geslagen en ze naar nederland is gekomen :o daardoor was ze alles kwijt :(:) en waarvoor :x ... Naja ze heeft ons :P

Het is dat mijn ma niet zo van grote druktes houdt anders zou ik haar meenemen naar de Hengstenkeuring =:) dat zou ze geweldig vinden :j al die bontjes *D en zo harig da's ook iets wat ik volgens mij van haar overgekregen heb :=
Laatst bijgewerkt door grid op 28-01-10 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:49

ze zijn niet echt best,maar ik vind t beter om ze nog even niet te verstoren,het gaat zo goed,de beebs liggen volop aan de tiet en ma heeft al poepjes geruimt en al

Afbeelding

Afbeelding

ik vind ze zo koddig

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:50

ach wat een schattige frummels! fijn dat het zo goed gaat!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:51

O 2 donkere, grappig de ene net een slag donkerder dan de andere :D

Schattig :+:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:55

Lieffffffff!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:58

tja ik had witte bestelt :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 10:59

Wauw wat schattig...
gefeliciteert :D

lies gefeliciteerd met je zoon

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:05

Eefje03: Gefeliciteerd, het zijn echt schatjes om te zien. Helaas jammer van het ene puppie, maar fijn dat mams en de anderen het zo goed doen!! +:)+

Liebeth: Gefeliciteerd met je zoon en leuke appels heb je gemaakt! :9

En Denise Proficiat met je prachtige tink! Echt een heel leuk paard om te zien. Veel plezier ermee! :j

Ouders en paarden: Mijn moeder vind Janus een prachtig paard. Ze heeft er zelfs een keer opgezeten "wat istie breed, wat istie hoog x 20" :D Maar toen kwam ze er bijna niet meer af. Vond het heel dapper dat ze het geprobeerd heeft, toch een vrouw van bijna 70. Helaas houdt Janus absoluut niet van knuffelen en aaien en dat laat ie ook heel duidelijk merken :( Ongeveer zo maar dan met oren in zijn nek. Dus mijn moeder bewondert hem vanaf een afstandje.

Fijne dag voor iedereen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:12

Haha ik hoor het al helemaal voor me := Jammer dat Janus geen knuffel is :\

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:22

Hoop dat Goofy een wat liever karakter heeft, maar daar heb ik alle vertrouwen in :o Nog steeds twee jaar wachten zzzuuuuchht
Gisteren nog een vreemdeling gezien die verdwaald is zeker... :D Had zeker vleugelverwarming :D
Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 11:23

hihi wel een leuke foto :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:00

Leefde die nog :wow: dat verwacht je toch niet :=

De zon schijnt weer :):) (en is paar graden boven nul) ... en ik zit natuurlijk tot half 5 binnen -O-

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:33

Goedemorgen!

Ben maar weer aan het werk:-(
jeeeeuuu gefeliciteerd Inge! het zijn baby dodgejes:-)
lies ook gefeliciteerd!
TK ook succes met je missie vandaag!
Ingrid is trendsetter in ruitermode!
leuke foto gooya!

ga weer wat doen, loop nu een beetje achter natuurlijk...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 12:42

wat lief die pups!

gefeliciteerd met je zoon en suc6 met de appels!

ja grid, kadans was gestoord. enorm veel in haar mars, maar vele udenaren hadden haar soms liever dood gezien, zo gek als een deur. de ene keer liep ze de sterren van de hemel en de andere keer was ze gewoon levensgevaarlijk.
beestjes werden allemaal zo lief en braaf geboren, karakter van goud, maar met inrijden ging het bijna allemaal fout. veelste snel en gehaast. zelfde met pilou en rivant, had ze nog een jaartje gegund en wat meer beloond dan waren het hele andere paardjes geworden. maar mag niets zeggen, want ik zou er zelf voor geen goud voor de eerste keer op gaan zitten :P
bij ravel trouwens wel gedaan, en dat was dan ook samen met tres bien de enige die er geen kronkel aan over had gehouden, maar die kon dan ook niet binnen 3 maanden die ibop lopen :P haha