Ben ook blij dat mijn het er ook mee eens is.... Heb nog even aan iemand wat gevraagd of die kopers bekenden zijn, maar nog geen antwoord gehad. Maar denk dat ik het afblaas... Heb hier zo geen zin in en gun Max een goed tehuis...
Dat been was vreselijk om te zien.... Schrok ook nog eens extra omdat Jildou al aan de antibiotica stond (Cubarmix)...
ik zal het onthouden, ook leuk om een keer met vriendinnen te doen!
leuk janet fotos!
Boncho
Geplaatst: 07-11-09 20:58
Hallo allemaal!
Ben alweer een tijd niet geweest! Voelde me een paar dagen niet helemaal lekker en was bang voor de mexicaanse griep..... Zijn nu op het werk 5 kinderen waar het officieel is vastgesteld en in totaal 23 kinderen ziek!! Ben zelf dus maar een paar avonden erg vroeg naar bed gegaan en lange nachten gemaakt! Nu voel ik me gelukig weer een stuk beter.
Morgen heb ik meer tijd en ga ik even bijlezen!!
Leuk nieuwetje is dat we een nieuw fototoestel hebben gekocht!! Geen spiegelreflex maar wel een betere dan wat we hadden. Deze: Heb al wat uitgeprobeerd en hij maakt mooie foto's!
Ben nu bij mn ouders en gaan even koffiedrinken, morgen ben ik er weer hoor!
Lucy_1
Geplaatst: 07-11-09 21:01
Gave camera Boncho en gave foto's!
Janet... Kom maar op met die klusfoto's.... Jij een beetje gaar nu
Ben het klussen helemaal zat, het zijn nu echt de laatste loodjes. Ik ga moe naar bed en sta weer moe op, maarja even doorbijten. En dan kan ik lekker tot rust komen en wennen aan ons nieuwe stekkie. Lekker met zn tweeen en niet meer met de hele klusfamilie
Ben er weer. Ook nog even naar stal geweest Chan is een lekker teddybeertje vind het echt zo schattig en het voelt zo lekker zacht aan.
Puck, balen zeg , schrok me echt rot van die foto's van Annique Hopen dat je AB keur snel aanslaat en weer snel de oude is
Lies, als je er geen goed gevoel over hebt niet doen hoor.
Denise, in huis bezig geweest met herfstversieringen
Leon, klinkt als een leuk dagje vandaag En Tobias wat een oen kan het soms ook zijn, gelukkig is het goed afgelopen
Annique, mooi zadel is het
Lois, gefeliciteerd met Perfect mooie foto van Perfect
Angela, lekker wezen hight tea'e. Wat zijn Scones?
Janet, schiet al op je huisje
Boncho, gave camera, hij maakt mooie foto's Gelukkig voel je, je al beter
Eevee, naar en verjaardag en morgen weer vroeg eruit Hier nog 1
Resi_lover
Geplaatst: 07-11-09 21:47
Lies besloten Max nog niet te verkopen
Leuke foto's Janet
23 kinderen ziek bij Carola Leuke camera, ken het merk niet, maar hij maakt inderdaad mooie scherpe foto's, vind de laatste mooi
Lucy_1
Geplaatst: 07-11-09 21:48
Gave lamp in je luxe schijthuisje Janet! Ziet er super uit! Even doorzetten meis! Die vloer is inderdaad prachtig!
Wat ik begrepen heb is degene die Max nu wilt kopen, dezelfde als degene die Morh van Biancaa wilde kopen maar geannuleerd heeft... Weet alleen nog niet waarom... Bianca?