Ik vind het harstikke leuk hier met jong en iets ouder.
Maar idd in het gewone leven is dat wel anders soms.
Leuke foto's!
Wij zoeken ons bedje op.... Mees is er ook weer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Dus ik heb hem nu kopieerd staan, dat ik hem telkens kan plakken, vrij irritant!
Kinderen van 11/12 jaar, ook al twee van 13.

402 al! Ik zal dan eens aan de opening gaan beginnen, dan is hij zeker op tijd klaar! 
) maar meer om mijn uiterlijk. Ik schijn een jong gezichtje te hebben.. 

Fijn gedroomd dus.. 
Succes met de spierpijn!
) in A'dam! guppekop schreef:bele = bale
maar idd als je bovenbouw hebt is het niet leuk...te koppig
Anders deed ik het echt niet elke dag! Als je maar een goede band met ze hebt!

grrr schreef:Angeliek: Met Banbay gaat het nog hetzelfde, wil niet echt lopen, doet natuurlijk zeer, en eet matig. Maar hij heeft geen koorts, en ik kan niet meer doen dan hem koelen en beweging geven.
grrr schreef:Hoe is het met Silas? Was wel grappig, een meisje uit m'n klas zei: Juf, wat voor paard heb je ook al weer? Ik zei een tinker. Oh, zei ze, bij Gerdine staat er ook een, een hele mooie bruine, een dekhengst....![]()
Wanneer gaatie voor de kar? Dan kom je wel een keer hier langs he?

Voor mij is het niet zo moeilijk, ik zie namelijk alle leeftijden van degenen die dat hebben ingevuld achter de naam staan
Maar niet iedereen heeft het ingevuld, dus dan wordt het schatten.
dat je niet zo lekker geslapen hebt... Ik heb op zich wel redelijk geslapen, kort alleen.. en daarna beetje met een boek in bed gelegen. Spierpijn valt op zich wel mee... Mijn kont / benen doen stiekem nog best veel zeer zodra ik beweeg
En ik heb wat last van m'n nek / bovenste deel rug. Ik heb alleen wel echt pijn aan m'n knie met vlagen...
Dat had ik gisteravond al, maar snap niet precies waarvan. Vermoed dat ik hem toch overbelast / verdraaid heb ergens in de sloot. Maargoed, dat betert allemaal vanzelf wel

als ik het zo op papier zet....