Ze is gedekt door Denzel, ze is minder flink dan bij Aslan.
Wordt een merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niene87 schreef:Leuke dier zeg!
Roos en ik tijdens stalconcours
[ [url=m/tQVz41.jpg]Afbeelding[/url] ]
TurboTinker schreef:Onze weekplanning is een slechte wedstrijd voorbereiding.
Ik ga dinsdag rijden. Vrijdag scheren en rijden en dan zaterdag wedstrijd. T zal mij benieuwen.
Heb sportbrok en muesli gehaald waar haver in zit. Kijken of we het turbootje terug vinden
Nientsje schreef:Dottje kan het meid!
Al bijna 4 jaar TT
Doet me eraan denken dat Feike komende zomer ook alweer 4 jaar de mijne is
Leonoor schreef:Dott, ik heb hier ook zo'n draakje hoorEn geloof me, die pak ik echt wel aan, ook op wedstrijd. Als je het niet kwaadaardig doet, of om je frustratie af te reageren, maar puur ter correctie, lekker schijt hebben aan de hele wereld!
TurboTinker schreef:Beter 1x duidelijk dan 100x half.
Nientsje schreef:Tijd vliegt inderdaad!
Dott, inderdaad niets van aantrekken. Komt vast goed!
Oops I did it again
[ [url=m/TPJG38.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paaaaaars
Achja wilde toch een nieuw hoofdstel om te longeren
De jodphurs waren er niet in mijn maat maar die komen nog naar het filiaal
Lekker te longeren geweest bij de hengstenhouder. Was natuurlijk donker toen we terug moesten. Maar daar wisten wij wel wat op
[ [url=m/xrRT4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had ook lampjes dus we vielen wel op
Ik heb nu ook 2 hoofdstellen te koopeen zwarte rose onderlegd en een bruine wit onderlegd. Nog prima in staat maar wel gebruikt. 10 euro per stuk. Dus wie interesse heeft stuurt maar een pb
Iris92 schreef:De wereld is een tinker armer, onze Romeo is dit weekend helaas heen gegaan.
TurboTinker schreef:[ [url=m/YswiE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IaRaz1.jpg]Afbeelding[/url] ]wat wassie smerig!
Nientsje schreef:Net lekker in het bos wezen wandelen. Heerlijk ontspannen aan een los touwtje. Feike heeft zelfs een gedeelte los (touw over hals gehangen) gelopen
Het is net alsof je ScoobyDoo aan het uitlaten bent
We zijn 2 uur weggeweestverneem ik nu wel aan mijn voeten
Maar wat was het heerlijk
[ [url=m/jHwk3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nessa schreef:wat een geluk hebben jullie!
Binnenbak waar ik gebruik van kan maken is 1,5 km van mij vandaan.
Bak waar ik kan lessen is onvindbaar... Zelfs bij verenigingen mag ik geen eigen instructeur meenemen.
Word er een beetje moedeloos van. Nog van 1 manege en 1 pension antwoord afwachten.
Zeggen die ook nee, dan moet ik 6 km rijden voor een bak waar ik lesje mag volgen.
Helaas is de auto die de trailer kan trekken total loss.
draaakje schreef:Hier ook geen dekens, ze maken zelf een mooi dekentje aan, kunnen ze door hem uit te zetten mooi zelf bepalen hoeveel "grams" ze nodig hebben.
Vind ze altijd zo mooi in hun wintervacht, en heb een enorme hekel aan dekens, lijkt me echt niet fijn zitten, bij nat weer worden ze nog zwaarder en klam, je weet nooit 100% of ze niet te warm of te koud zijn. En als je lekker een paar uur het bos in wil moet je weer gaan denken aan uitrijdekens enz.
Ondervind ook totaal geen hinder van hun wintervacht, zelfs afgelopen weken toen het voor de tijd van het jaar zo warm was niet.
Dott schreef:[ [url=m/Fj7W7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had vandaag wat in mn laars op stal
[ [url=m/R5ylOf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een half uurtje buiten gestapt met de vriendmn moeder wandelend mee. Hij was wat kijkerig, en stuiterde ff toen er aan 2 kanten shetjes begonnen te rennen. Maar verder braaf als altijd. Onze band is niks veranderd (weet ook niet waarom ik daar aan twijfelde). Was echt fijn eventjes.
Morgen nog niet naar les. Das nog wat te veel voor mn koppie
_Patrick_ schreef:Vanmorgen gewandeld en vanmiddag naar het strand geweest
[ [url=m/rhYEBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qepdZI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HPuK6S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/syMHBX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shelly21 schreef:[ Afbeelding ]
Eindelijk een echte springsingelKlein maatje heeft ie toch ook een 115.
nu nog een echt springzadel en dan is de set compleet.
chimello schreef: