Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 28-01-10 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 28-01-10 00:21
Pff, heb geluk gehad dat ik vandaag niet de route had, die ik gisteren heb gehad. Nu heb ik maar een beetje ijzel gehad, anders de volle laag Zag er niet lekker uit op het nieuws.
goeiemorgen, Pip is moeder gewoorden van een zoontje en een dochtertje,dmv een keizersnee. Ze is om een uur of 2 echt begonnen en om 5 uur kwam er nog niets in zicht.dus ik de dierenarts gebeld,ik kon gelijk komen.Er zat een dode pup voor,die is waarschijnlijk afgestorven met een week of 4.Ik maak gauw foto's,ik moet nu gaan zoregen dat ze gaan drinken.Ze liggen nu bij pip,maar die is nog suf dus daar moet ik goed opletten.
ja op zich wel,ze is natuurlijk helemaal beurs maar ze heeft zich om d epups heengekrult,ik weet niet of ze t al beseft hoor.Ze liggen nu onder een dekentje met een kruikje want ze heeft t koud.
ik heb slaaaap
Lucy_1
Geplaatst: 28-01-10 08:49
Mogge....
Inge! Gefeliciteerd met je pups!
Wat hebben jullie nog heerlijk tig pagina's vol zitten kletsen....
Jan Willem Schotte..... Uit welke periode ken je die Leon?
Grit ook nog even boven water gekomen gisteravond...
Verder weinig blijven hangen....
Zit net te denken hoe ik rottige appels netjes op een schaal op school krijg..... Die blijven natuurlijk nooit liggen met autorijden Moet nog een doekkie overheen, want de kinderen mogen de traktatie nog niet zien. Ze moeten raden.....
Pffff..... Wat waren wij vroeger dan toch makkelijk he?