aaah klinkt gaaf leon, zo over de zandpaden met je 2 hele super knappe peerden! Zo braaf gaaf zeg! Dat vraagt fotos daarvan Dat lijkt me pas een machtig gezicht! klinkt als een heerlijke middag!
Ik lees vanavond bij, blooft! Maar Nigel eist nu even al mn aandacht op.
Vanavond weer met de weide-eigenaresse gaan kijken, nog een keer alle vier zn benen gevoeld en toen.... DIK BEEN, echt gigantisch. T voelde meteen als einschuss, dat verklaart ook zn spierpijn (lympfeklierontsteking). Hij had lichte verhoging en was wat klam onder zijn deken. Weide-eigenaresse checkt hem nu elk uur even en temperatuurt m voor me, en ik ben als een gek naar de DA gereden, daar ABkuur gekregen en een pijnstiller voor evt. spierbevangenheid. Ik ben de gezegende persoon om die toe te dienen aan mijn hengst-from-hell Ik post wel als ik ga, als ik dan na een uur nog niet terug ben, dan lig ik knock-out in de wei
Okee hier is hij dan niet heel duidelijk, neem morgen even veeeeeel fotos tijdens me les, zal eline alvast inlichten hahah zit toch naast me en dan zal ik ook ff fotos maken als er niemand op zit!
Maar evengoed, mijn nieuwe zadel
ik zit echt veel rechterop Paard loopt beroerd hoor, maar was echt om het zadel aan te voelen
_janet_
Geplaatst: 07-11-09 20:00
puck einschuss... sh*t zeg... Hoop dat de antibiotice en pijstillers aanslaan... Maar is het niet verstandiger dat de DA even komt kijken? Want Einschuss is niet mis...
geen goed gevoel lucy... en de kans om het niet te doen dan zou ik het niet doen..
klinkt machtig leon, gaaf! en gekke tobias.
jeetje puch wat balen.. hopelijk slaat het snel aan.
net bij mama geweest, heeft veel hoofdpijn en is moe, maar gaat wel.
vandaag onverwachts met pim naar het asiel geweest, gewoon eens rond gekeken, 1 hele leuke poes gezien, maar we hebben nog even de tijd. (willen ook nog eens rondkijken naar nestjes in de buurt enz.)
mooie foto's!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 07-11-09 20:20
Goh Leon dat klinkt als een heerlijk dagje, jammer dat je op Snow met Chayenne aan de hand geen foto meer van jullie 3 kunt maken in volle galop
Nigel een dik been, hopelijk slaat de AB snel aan (en Nigel jou niet).
Gaaf zadel Annique!
Maartje in het asiel wezen kijken.
Ben hier nep-klimop en herfstblaadjes aan het ophangen.
Janet, ik heb meteen de DA gebeld, hij heeft me toen dit voorgeschreven, hij kent de geschiedenis van Nigel, heeft vaker raspbulten gehad. Nu is er dus eentje (of meer) ontstoken geraakt.
een extreem dik been door een ontsteking in het lijf. kan al door klein wondje zijn
dit is extreem einschuss
Zo'n been had Jildou afgelopen winter ook Heb er toen wel direct een DA bij gehaald... Die spuiten in het bloed wat sneller werkt... Echt deze dikte had ze ook... Had het nog nooit gezien en ben me rot geschrokken...
Denise haar huis versierd... Leon... klinkt als een heerlijk dagje... Annique... Gaaf zadel, gave foto's... Lois.... Gaaf zeg! Leaser van Perfect! Vind het zo'n gave merrie! Gefeliciteerd! Angela naar mooi Wark... En lekker zeg, scones!
Angela Wil wel maar... Is niet goed denk ik. Ben bekaf. Ben zo moe... Morgen ga ik lekker uitslapen (naja lees tot 8 uur slapen ) Dan lekker met de paarden bezig. En om 1 uur moeten we bij de ouders van Wilco zijn. Hebben we een feestje omdat ze 35 jaar getrouwd zijn.