[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:10

Ik snap de reactie van Puchje ook niet.... :?

Nog leuke foto's gezien van Vince!

A_Pallieter

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:19

zal het meteen veranderen lois!

Perfect is inderdaad de knappe 'half' zus van pallieter!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:21

.....heb gelezen :o

Annique, jeetje wat een toestand! :oo
Sterkte voor jullie allebei!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:25

Dank je wel :)
zolang ze temp. goed is maak ik me geen zorgen nog. het ziet er alleen best rot uit :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:25

Haha, goedzo Angela ~~}> :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:27

Goede avond!

Heb weer wat kindjes afgemat! hahahaha
Achos Annique ik heb met jou net zoveel te doen als met Pallieter hoor! Brrrr, wel een super goed teken dat het niet enorm zwelt! Het is een vrij rechte 'nette' snee, klinkt misschien vreemd, maar dan is de kans op een haast onzichtbare genezing het grootst. Sterkte nog hoor!

Puckje! je slaat door! hihihi, ik kan het je vergeven omdat je zo druk aan het leren bent voor juf! hahahaha

Lois!! Wat leuk! (Had ik dit nou niet al eerder gehoord, of had ik dat gedroomd?) *\o/*

En Anky..... ehhhh Ingrid op Vince! Wat zit jij keurig zeg! wowie!
En een mooi statieportretje van Vince als toetje!
Tom wil gewoon aan de gang joh!

Angela moet aan de redbull achossie! snap dat je je tong op je schoenen hebt hangen!
En echt veel meer dan een heeeeeeeeele grote berg slappe klets heb je niet gemist!
Op natuurlijk het verhaal van Pal na..... of schop ik nu iemand tegen het zere been? :D

Wil nu eigenlijk de slaapkamer gaan poetsen enzo.... maar pfffff ik heb geen zin!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:27

ziet er best netjes uit zijn wond! en gelukkig is zijn temp. goed en eet hij enzo. fijn hoor!

maandag ga ik waarschijnlijk op Odinn buiten rijden en woensdag gaat mijn zus waarschijnlijk mee, ik denk, ik hou jullie even op de hoogte :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:28

ellieellende schreef:
Lois!! Wat leuk! (Had ik dit nou niet al eerder gehoord, of had ik dat gedroomd?) *\o/*

_O- Gedroomd denk ik, heb het hier nog niet geplaatst :')

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:29

Annique gelukkig weer wat beter met pal, zal nogsteeds wel geschrokken zijn ja, snap ik heel goed hor :*
En wat een gaaaaf halster :D

Lois ik wist t stiekem al, maar gefeliciteeeeeerd :D :D

Mirjam, de paardjes tussen de koeien, oeps :oo

Janet gekust :')

Tsja, ik begrijp Puck dr reactie wel :)

Leuke foto's van Vince en tom :):)

Nou hier weer wat meegemaakt met Clover..........
Madame moet gaan leren in een stal te staan, ze kan t ook prima, maar maakte er net weer een spelletje van, er is een kans dat ze dit weekend weer naar binnen moeten, dus het werd nu gewoon even wat vaker oefenen. Eindelijk na een half uur gekloot stond ze er in. Deurtje dicht, en even laten staan zeiden we. Maar mijn gevoel zei al, dat beest komt er over heen. En ja hor, na 5 minuten heel relaxed te staan vond ze het genoeg, en mevrouw nam een sprong. Voorbenen en bolle buik over de staldeur, de andere helft lukte haar niet meer. Man wat waren clover en ik gesproken. Ze was helemaal in paniek, maar heb haar gelukkig wel kalm kunnen krijgen. Gelukkig de deur los kunnen schroeven, en haar er zo na een hoop gehannes uit kunnen krijgen. Ze heeft een paar schaafwonden, maar verder niet heel ernstig, en liep nog goed. En tegen m'n gevoel in, maar met m'n verstand mee, clover hup die stal weer in. Deur dicht, waverek erop. En toen EINDELIJK na 10 minuten werd ze 'rustiger'. Na een half uurtje er uit gehaald, mevrouw denderd keihard door me heen. Even op dr plek gezet, en naar t land gebracht. Ik kreeg geen knuffel meer, en ze keek me niet meer aan ;(. Pfoe voel me zo'n vreselijk mens dan.....
Maar wat denken jullie, moet ik t nou morgen weer gewoon proberen? Of laten rusten?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 20:31

Eef :(:)
Jeetje, vervelend joh... :(:)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:31

Mallow Zeker weer proberen en dan ook dat weefrek er weer op.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:33

Oh nog zo'n rotsituatie.... :(:)
Je moet het wel weer proberen inderdaad.......zorg er inderdaad voor dat ze er niet uit kán.....

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:34

moeilijk mallow...
maar de volhouder wint, zolang het wel veilig is natuurlijk.
zeker omdat je zelf zegt dat ze het niet eng vind maar er een spelletje van maakt.

vergeet ik je nog te feliciteren resi lover, wat stom van me!
leuk hoor!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:34

Ja maar voel me echt vreselijk dan :oo, je zag gewoon aan clover dat ze ff niet meer wist wie ze nou kon vertrouwen.. Maar ze moet en zal t leren....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:35

jeetje....... :oo Maffe Clover :oo
Ik zou het ook weer proberen, alleen wanneer weer hangt een beetje van de omstandigheden af.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:36

mmmm dan heb ik vast over je gedroomd Lois, leuk dan kan ik de toekomst voorspellen:-)

Ik zou het ook weer proberen Eva! is ze erg druk, of kan ze een beetje ruwvoer in de stal wel waarderen?
Ze moet de stal gewoon leuk gaan vinden; dus een plekkie waar ze eten krijgt, lekker geborsteld wordt etc etc

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:37

Leuk draaakje, heel veel plezier alvast!
balen mallow, ik zou het gewoon nog een keer proberen!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:38

Ah Pallieter ik kan me heel goed voorstellen dat hij liever niet op dat been staat of er stram mee loopt, dat zal best wel trekken. Wel fijn dat hij er gewoon mee naar buiten mag en geen stal rust heeft zo kan die zelf een beetje zijn beweging bepalen.

Ingrid wat kijk je serieus :D je hebt wel een mooie rechte zit, flink aan het oefenen voor volgend weekend?

Lois wat leuk en wat een mooie lease Tinker, Gefeliciteerd.

Leon :D ik wil jou ook wel eens serieus op Niamh zien rijden en ook wel in een rijbroek zien ;)

Desie is moe en voldaan zonder mopperen(9 van de 10 keer gaat dat niet vrijwillig naar bed gegaan, ze is zo serieus aan het oefenen voor 11 okt en tja ik ben bevooroordeeld maar ze rijd nu toch wel vrij netjes. Die staat echt de hele volgende week stijf van de zenuwen en weet straks zondags niets meer. Hopelijk gedraagt Hobje zich een beetje, wat die kan vrij eigenwijs zijn en helemaal als die voelt dat Dees gespannen is.

En El ki die up go aan de poets ~~}>

LBLGypsyCobs

Zo weer heerlijk los en opgerekt :D

bianca en michellen _O- en dan nu ook janetten :')

Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Pal, Annique, wat zullen jullie geschrokken zijn :(:)
Dat halster is stoer!

Lois een prachtige lease-dame!

Grit serieus aan de dressuur :D

Ik denk dat je even moet doorzetten Eva, als ze het echt eng vindt in de stal, was ze er gelijk wel uit gekomen, eerst rustig staan en dan er ineens uit willen is gebrek aan geduld.
Ik vind dat je het goed aangepakt hebt om ze nog even terug te zetten en het feit dat ze je niet meer bekijkt is een teken dat ze het wel begrepen heeft dat ze fout zat.
Het is niet leuk dat het zo moet, maar ik denk dat je weinig andere opties hebt :(:)

Mallow

Ja met een rammelend emmertje loopt ze er zo in. Morgen gaan we t gewoon weer proberen. Hoop alleen wel dat ze me ooit nog lief gaat vinden ^)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:40

Ja klopt denise, ze stond ook heel de tijd te schrapen, beentje op te tillen, te gapen. Ook als het poetsen haar te lang duurt, dan gaat ze met de poetskist aan de haal. ( m'n arme roze poetskist ^) )

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:41

Deesje moe? :(:)

Trea schreef:
Leon :D ik wil jou ook wel eens serieus op Niamh zien rijden en ook wel in een rijbroek zien ;)

Kan gedeeltelijk geregeld worden op korte termijn hoor...
Enne ik ben geen paspop die zich even snel een rijbroek laat aanmeten om te kijken hoe het staat }:0 :+ :7
Dat komt nog wel s, als ik de spijkerbroek echt zat ben op VZ haha

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:42

Resi_lover Mooi leaspaardje.

Grit Je kijk idd wel heel streng. ;)

Paintlinger Ik denk niet dat alleen de naam angela neer gezet moet worden. ;)

ellieellende Kids afgemat. :=

draaakje Leuk dat je weer gaat rijden op Odinn zo leer je elkaar goed kennen.

Mallow Er in er uit er in er uit en geregeld een passen achterwaarts zetten als je bezig ben goed belonen ondertussen en idd zorgen dat het leuk is.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:44

Arme Desie! En ik probeer echt heeeel erg veeel te zeggen dat ze het zo goed doet! Maar soms mopper ik misschien teveel..... :o

Maak je nog wat foto's dan maandag maartje? Misschien ga ik er ddan straks wel over dromen, weet ik al of het hem word ja of nee :+

Denise heeft lekker op haar vliegend tapijtje.... ehhh yoga matje gezeten! Mijn moeder had het er vandaag nog over om ook weer te beginnen, maar ik kan er echt niks meer bij hebben, zit ik straks te flippen op dat matje!

Gewoon doorgaan Mallow, je paard kan je beter waarderen als jij boven haar staat als zijnde kuddeleider, ze moet respect voor je hebben. Je hebt toch wel eens gezien hoe paarden elkaar op hun plek zetten.... zo hard kan ik niet meppen of gillen hoor....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 20:45

Jee wat vervelend Eva!!
Niet schuldig voelen, komt vanzelf goed. Ze heeft een groot ego, maar je bent haar aandacht niet zomaar kwijt.
Als ze in stal moet, dan heb je geen keuze dan oefenen en dan met bovendeur dicht ofzo. Anders zou ik het maar even zo laten.
Is er geen grote stal waar ze met een ander paard in kan??

Leuk Maartje!!

Serieus aan het oefenen ja, dat is wel te zien toch :D Ga oefenen om er lachend op te zitten.
En zo netjes is mijn zit niet, heb een ernstige afwijking om naar achteren te hangen. Heb een keer een zitcursus gevolgd, verder naar voren met je bovenlijf, verder naar voren........ kreeg ik tig keer te horen. Tot ik dacht dat ik mijn gezicht op zijn hals lag, "nu zit je recht" zei ze. Kan het niet volhouden.

ellieellende schreef:
Tom wil gewoon aan de gang joh!

Vandaag heb ik Tom maar wat aandacht gegeven. Stap 1 was het bereiken van de bak, terwijl er daar ook een bokje met zadeldek stond.
Ik wilde zijn frisse koppie filmen, maar dat lukte niet lopend. Had twee handen nodig om dit gevaarlijke dekje te benaderen.

Daarna kwam hij in de bak even lekker op mij af