Persoonlijk vind ik die pony's van Mireille mooier, die maakt er net ff wat meer werk van. Vind deze nogal 'simpel' als ik het zo zie.. Ze lijken nog steeds sterk op een MLP..
Ja goed, maar daar is het prijsverschil ook hé. En het is wat je et zelf aan wilt. Ik wil gewoon een Prada. En niet met rode haren of diamantjes op ze kont. Neemt niet weg dat ik het prachtig vind. Dat je daar het geduld voor heb! Doeg Dagmar
Als ik een Amy wil hoef ik ook geen diamanten en rood haar.. Het zijn voorbeelden die ze ooit gemaakt heeft. Ze had ook eens een paard nagemaakt, maar die kon ik even niet zo snel vinden..
Toen Turkije laatst won heb ik dat geweten ja ik woon aan de rand van een sportpark, en daar zit ook een Turkse voetbalclub. Die gingen hélemaal los toen Turkije won, en nog lang ook. Maar goed, wij doen niet veel anders, dus nou ja
oow die zijn wel super mooi maar inderdaad ook mooi gepresenteerd.. Maar ik meot toch wel zeggen dat ik dit ook wel echte MLP vind hoor! (of bedoelde je dat niet sita?)