Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(voor t gewas)
veel sterkte met wachten!
Ben zonder zadel op Dewi gekropen. Ellie in de paddock achtergelaten, en wat rondjes op het erf gaan stappen. Na een paar rondjes vond ik een stel lefschoenen en dr in draf gezet. Dit was iets van de 4e of 5e keer ooit zonder zadel op Dewi, en de 2e keer in draf
En het ging eigenlijk verbazingwekkend goed, met zadel vind ik haar een stuk lastiger uit te zitten. Ik gleed wel helemaal naar achter, maar bleef wel zitten. Dewi kan zo enorm opgooien / zwalken, dus vind zonder zadel rijden eng...
Ellie was lekker aan het rondcrossen in de paddock. Flink wat bokken en actie erbij, die was het er niet zo mee eens dat moeders wegging...
Toch probeerde ze niet door de draad te klimmen, da's wel fijn 
Drie kwartier ongeveer, beetje conditie opbouwen nog. Veel draf. Hier kan je jammer genoeg niet in galop met de wagen...
Geen gras/zandpaden...
Het is nog maar 2 maanden.. 26 Augustus..

Heb foto's gemaakt, maar geen tijd meer om ze erop te zetten. Komt morgen!
Geloof niet dat we ooit zo hard gestapt hebben
Ze had enorme lol, was over enthousiast en kon niet op een normaal tempo stappen, het moest hard, harder hardst. Volgens mij is het veulen compleet door elkaar geklotst
Ze had er zo'n schik in 
Dewi kon daar ook zo vreselijk van genieten, gewoon er nog even op uit, beetje rondkijken. Ook gewoon draf en galop als ze dat wilde... Rijdt wel heel apart met zo'n enorme buik
Sita_ schreef:Pff.. Ik wilde die papieren van de keuring opsturen alleen ik weet niet hoe en wat over die werkproeven.. Nu had ik gemaild, al meer dan een week geleden, en heb nog niks gehoord.. Nu weet ik ook niet of ik die papieren al moet op sturen.. Ik heb echt zoveel zin in de keuring!Het is nog maar 2 maanden.. 26 Augustus..
Ik heb het alleen niet gezien, flauw he!

Dát is de vraag..