Vanochtend om 10.30 uur met Koot zijn leenmoeder T afgesproken. Ik wilde alleen maar met de paarden bezig zijn, maar kon direct doorlopen naar een koe die drijfnat en
bevend in de sloot stond. Nadat het dier gered was konden we ons op Kootje en Mira gaan richten.
Ik heb het verharde stukje vergroot zodat de paarden konden scharrelen en toen zijn T en ik lekker gaan borstelen. Al snel werden we helemaal blij, 't was lekker weer, de zon scheen op ons, de paarden
waren braaf.
Na tijdje zijn we gaan opzadelen en hebben we een half uurtje het voorpad op en neer gereden. T zat met een gezonde rode blos te glunderen op Koot, het was geweldig om te zien hoe zij en Koot genoten.
Miertje liep prima, niet gevoelig op 't harde, lekker.
Na 't rijden moest T weg, naar een lezing toe, en ik ben nog bijna 2 uur met strontruimen en sokkenwassen bezig geweest. Biotex dit keer, wat krijg je daar toch een enge handen van! Ik heb Koot en Mira hooi
gegeven en heb de gok gewaagd en heb ze samen op 't hele verharde stuk + open stal gelaten, hopend dat Koot Mira niet weer door 't draad heen zou jagen. Ben om 15.00 uur naar huis toe gegaan om de honden op
te halen en was met de honden om 15.45 uur weer terug. Heb rustig het voeren en hooi klaarleggen gedaan en om 17.00 uur ging ik met de honden weer naar huis toe.
Net even "Er is zoveel meer" gekeken. Die knul is echt goed, en 't is duidelijk allemaal waar. Ik begrijp dat mensen van hem onder de indruk zijn. Hij laat verschillende kanten zien als ik naar em kijk, van een onzeker jongetje, naar iemand die heel zeker van zichzelf gevoelens en emoties interpreteert.

en was 't zat om erop te moeten wachten.
. Thanks voor het helpen meid, je hulp heb ik hard nodig gehad en dankbaar gebruikt 
Gevonden! Ik laat hem nog even tot