Heb vandaag ruim 400 foto's gemaakt haha ik ga ze zo eens uploaden
En dankje
Ik ga zo ook eens op jouw topic snuffelen donnar, ben benieuwd.
Lori
Geplaatst: 24-02-14 20:10
Terug op zijn klein stukje net . Vind dat die er met de dag terug beter uit ziet . Dat blinkend ding er in is een stoeltje ik lees iedere keer als ik 'm er in laat met dit weer moet ik er van profiteren (droog, zonnig)
Drogan vandaag voor het eerst in onze wei! heb echt een gigantische lading foto's gemaakt vandaag, misschien dat ik er nog een paar plaats maar deze vond ik zelf heel mooi gelukt, moet wel nog echt oefenen met de plaatsing van het paard voor mijn lens. Iemand nog tips voor mijn camera instellingen trouwens? Heel erg geapprecieerd!
Die heeft nog het een en ander op te peuzelen inderdaad nu strook begrazing vanaf na dit stuk, tegen dat dat op is zit er vast al groei in het gras terug .
Ik heb een Nikon D5100, genomen met een (niet stabiele) 18-55mm lens.
Nou, avond eten gaan voeren bij de paarden, ga het hooi erna bijvullen en Wesson had z'n voer niet opgegeten. Dus ik kijk naar hem en hij begon stuiptrekkingen te krijgen en wilde gaan liggen, dus meteen uit de box gehaald want duidde dus op koliek en DA gebeld. Is meteen gekomen, was geen ernstige koliek omdat we er meteen bij waren en zijn gaan wandelen. Nu heeft hij een pijnstiller en iets voor de koliek, nog half uur gewandeld en dadelijk nog een keer op stal gaan kijken. Nog nooit zelf koliek meegemaakt maar dat was echt even schrikken. Hij is nu al rustig, heeft al gemest. Hij was echt niet vooruit te branden, wilde niet eens lopen (hij is echt lui). Maar ben blij dat hij zich nu beter voelt.
Heb vandaag een aantal nieuwe foto's op de website geplaatst van alle paardjes, moet er nog een paar doen maar ik zal een enkele hier plaatsen want anders spam ik echt veel haha mijn hele facebook staat momenteel vol met paardenfoto's, zullen m'n niet-paardenvrienden heel leuk vinden
Whis is thuis!!! Whis heeft nog wel even tijd nodig om bij te komen. Maar ben zo blij dat ze er nog is, dat dacht ik niet toen ik haar donderdag naar de kliniek bracht. Ze wordt dit jaar niet gedekt.
Wat fijn dat Whis thuis is. Geweldig!! Weten ze wat nu de oorzaak is geweest?
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 25-02-14 21:01
Graag jullie mening i Ik ben aan het rond kijken voor een boomzadel. En weet niet goed waar ik moet beginnen. Welke zadels of zadelpassers hebben jullie positieve / negatieve ervaringen mee ?
Prijs is niet zo belangrijk. Voor een goed zadel heb ik veel over. Zelf lijkt het mij verstandig dat het zadel nog te veranderen is, ivm spieropbouw ect.
Het belangrijkste is dat whis weer beter wordt! Fijn dat ze weer thuis is.
Hier gaat t redelijk. Nog steeds verkouden,maar ach dat gaat wel over.met eros en de nieuwe bijrijder vordert t gestaag. Duidelijk veel achterstand dat je niet in een weekje wegpoetst, maar t komt wel goed. Hij is iig veel liever geworden nu hij weer de beweging krijgt die hij nodig heeft.