Wil iemand mijn zenuwen overnemen please Morgen is al de verhuisdag. Aangezien het slechter weer word weer heb ik daar bewust voor gekozen. Ik slaap toch lekkerder als ze in stal staat als het snachts stormt en regent. Maar vind het zo sneu wat ik Mona aan moet doen, want zij kiest hier niet voor. Dus mn hart zal echt wel ff breken. Maar ja, hopelijk kan ze snel wennen. Is op zich ook wel weer goed leermoment voor haar, want later wil ik ook wel eens op vakantie met haar en zal ze ook een korte tijd ergens verblijven. Maar maakt het allemaal niet minder spannend....
Andrea, een J is wel gaaf idd of een T van Turbo.
Patrick ik heb wel vaker gehoord dat de M een beste struikelblok is. Maar gewoon lekker door gaan, de punten komen er wel. Je moet niet je eigen gevoel vergeten. Als jij voor jezelf top gereden hebt, dat is dan toch het belangrijkst. De punten komen dan wel.
Ha ha Gizmo liet zich even van de stoute kant zien?!
Wat ga je nu doen Andrea met scheren?
Ik heb eerlijk gezegd de zenuwen voor morgen, maar heb er ook zin in. Ben nu een klein kado'tje en een kaartje aan het schrijven voor mn stalgenoten die ik achter laat. Want heb er evengoed erg fijn gestaan en Mona is daar erg opgeknapt, maar Mona wil meer in de winter dan als decoratie dienen
NathalietjeB
Geplaatst: 26-10-12 21:17
Snackie schreef:
wat deed hij?
eigenwijs zijn....mij over t land sleuren aan t halstertouw (had geen zin om em vast te zetten) dus had borstel in me ene hand en touw in me andere toen besloot hij in ene om maar terug te rennen naar ze vriendinnetje daarna heeft hij wel flink op ze hasses gehad hoor maar ik vond em echt even stout heeft hij namelijk nog niet gedaan... daarna heeft hij wel weer dik een half uur stil gestaan hoor omdat ik em verder wou poetsen en ze staart beetje uitplukken
gelukkig begrijpt ie dat hij met jou niet kan sollen
hij heeft niks te willen hij luistert maar gewoon anders heeft tie toch echt een probleem en krijgt hij gewoon even flink pak op ze reet... maar het is ook net een kleine puber die gewoon af en toe enorm aan t kijken is hoe ver hij kan gaan...
Groot gelijk hoor, dat ene uurtje per dag dat hij zijn aandacht bij jou mag hebben, mag je die ook gewoon onverdeeld opeisen
Heb nog eens gerekend qua proeven en punten. De M1 heb ik in 60 proeven gedaan
Mira283
Geplaatst: 27-10-12 10:45
Amigo had gster weer een pestdag. Uitbreken bij het longeren tot ie op den duur in galop ervandoor vloog en ik wel los moest laten. Staat de vriend van een vriendin van mij te kijken. Zegt ie: Laat mij hem maar even longeren. Hij had nog nooit gelongeerd maar goed hij de lijn ik de zweep en Amigo probeerde constant uit te breken maar hij kreeg het maar niet voor elkaar. Toen dat gelukt was heb ik hem zelf gelongeerd en hij was zo mak als een lammetje. Dit gaan we mooi nog een paar keer herhalen en dan hoop ik dat ik hem alleen kan longeren zonder problemen. Sorry voor de lange post
Zo he , heb hier er al een behoorlijk dagje aan werken opzitten. Vanochtend gemolken , kalfjes gevoerd , melkput schoongespoten en daarna de paarden gedaan ! koffie gezet voor de mannen die in de nieuwe stal aan het werk zijn ... En toen pas gegeten , ahhahah , dus maar wat eieren met spek gebakken en die op 2 boterhammen gedaan en er lekker van gesmuld ... dat was dus mijn ontbijt .. moet er neit aan denken om om 5.30 uur iets naar binnen te moeten werken , dat lukt me toch niet.
Daarna de stallen uitgemest van de paarden , paddock weer schoon , kinderen weer voorzien van hun natje en hun droogje en nu even hier bij de computer uitblazen , hahahah
En dan is het pas 11.15 uur....
Wanneer Andre thuis is van zijn werk , vlieg ik met een paar kids naar de kapper , die moeten ook hoognodig weer eens een lekker koppie krijgen , isnu veel te lang !
Dan vanmiddag alle was wegwerken ( want vanochtend heb ik er al 3 gedraaid )...... eens zien hoever ik kom , maar zal het vast niet af krijgen .... nu ja , morgen weer een dag....
Dames en heren , ik ga weer even lekker naar buiten , werkjes genoeg te doen ! Eerst maar weer even naar Annabel , even lekker kroelen !
Fijne zaterdag allemaal Ellie , ik zal aan je denken morgen !