Ik ben trouwens begonnen aan een website rondom Diaz.. ik wil even haar foto's en familie dingen op 1 plek hebben.. staks ook de activiteiten en uitslagen. Ben haar familie nu aan het uitzoeken, daar komt ook een mooie pagina van!
Zo ben nog niet eens een uurtje op het ijs geweest. KRAMP in mijn kuit en onder mijn voet. Jeetje. Wist niet hoe ik terug moest komen naar mijn schoenen.
Tja.. echt een C-ponytje.. gelukkig is ze een tinker, en dan oogt het allemaal wat groter en steviger hihi. Maar ze komt over het algemeen niet met haar hoofd boven mij uit.. en ik kan zo mijn arm om haar heen leggen. (ze past onder mijn oksel zegmaar hihi) en 1.65 is ook al niet zo lang
Zonder zadel is het opzich ook een beetje een gek gezicht.. dan steken mijn korte beentjes er onder uit
Leuke site Diaz! Ik ben ook al even bezig met 'voorbereidingen' voor men eigen site, moet er binnenkort nog eens aan verder werken en een vriend van me aanspreken die me ermee zou helpen haha
Ik had vandaag mijn eerste stagedagje in de dierenartskliniek en was echt leuk! Leuke collega's, leuke patiëntjes Ook heel rustig vandaag... soms had ik echt niets te doen (smorgens, smiddags en savonds maar de avond hospitalisatie heb ik niet moeten doen (moest van 8-16 werken) moeten de honden worden uitgelaten, de hospitalisatie ruimte moet worden gepoetst en dieren krijgen hun eten en medicatie. de tijd daartussen is het hier en daar iets opruimen, dingen aanvullen, assisteren bij een operatie (nuja ik moest gelijk al assisteren bij een biopsie ) en soms gewoon even wachten in de privé tot er weer iets te doen is en babbeltje slaan met de collega's en wat knuffelen met hun honden (jaja, sommige DA's nemen zelfs hun hond mee naar het werk )) Morgen nog een dagje en dan weer 3 dagen school
SiemxFunny: ik doe dierenzorg/dierenartsassistentie. (nuja even helemaal compleet klinkt het als 'agro en biotechnologie: dierenzorg') Vandaar dat we dus stage moeten doen bij dierenartsen en sommigen hebben ook het geluk van in een KI-station te mogen staan tussen de paardjes (maar dat is geloof ik enkel dit jaar, we moeten stage doen vanaf vandaag elke maandag en dinsdag tot volgend schooljaar december (en 2weken aaneensluitend in de zomervakantie) gezien er vanaf september eigenlijk niet veel meer te doen is daar qua inseminaties en geboorten ed)
Kaatastrof
Geplaatst: 06-02-12 20:21
Ben dan toch vandaag dekentjes wezen shoppen. Ze zijn totààl niet dik, 0 grams met een fleecevoering. Heb er regelmatig mijn hand in gestopt, en Tinky bleek niet te zweten en haar vachtje was niet té warm. De deken is kortom ideaal. Hebben ze het toch wat warmer vannacht.. Het zijn er allemaal van Harry's Horse. De 2 merrietjes hebben dezelfde. En Jacky heeft een ietsje andere
Moest trouwens eerste keer zijn dat ze écht een deken ophebben. Deden ze allemaal erg flink
Leuke dekens! Ik gebruik normaal nooit dekens (buiten soms vliegendeken maar dat is vooral dan voor de warmbloeden) maar soms vind ik het zooo verleidelijk om er te kopen (al kan ik me op dat gebied nog wel beheersen dan haha) sommigen zijn toch zoooooo leuk
Hebben jullie paarden met de vorst ook zoveel last van dat de condens die ze uitademen vast vriezen op de snor / neusharen. Gisteren maar de lange haren afgeknipt.
Ik gebruik normaal ook geen dekens hoor, maar het werd me toch wat te kou.. Het was trouwens een ramp om een gepast deken te vinden We zijn 2 keer heen en weer moeten rijden aangezien de dekens van de shetten te klein waren.
flowerstreet
Geplaatst: 06-02-12 20:48
ik gebruik altijd in de winter voor mijn tinker een deken dat is makkelijker met rijden alles ze bezweet is