Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sandra1984 schreef:Jullie gaan veel te snel om op alles te reageren. Ik lees wel veel bij, maar bijv in een half uur hebben jullie 3 pagina's getypt..
bokt staat open, maar ik ben altijd druk met vanalles..
ik wil wel even klagen hoor.. moest vandaag mijn katten laten enten... 125 euro! en 26 jan mogen ze weer.. Ze hadden na hun kittenenting niets meer gehad... en als je dan 3 bent moet je weer een booster krijgen..
ellieellende schreef:Vervang Dodge door Ingrid en Niamh door Leon en je weet hoe veilig ik mij vroeger voelde als onze ouders laat thuiskwamen en wij al moesten gaan slapendodge; sta nou eens op lamme knol! ze komen ons vermoorden!!
niamh; snurk, maak je eens niet zo druk verdomde terrier, snurk
dodge; jamaar jamaar
mnkortleve schreef:Hier is Dolly ook erg bang ze zal wel naar binnen komen.![]()
Bonny en Grainey vreten gewoon door en Bravour schiet na elke knal door zijn hok heen.
Zal het nu schelen als ik hem bij Bonny in de box zet???????????????
ellieellende schreef:sorry ingrid, wilde geen jeugdtrauma's naar boven halen![]()
maareh, wij moesten altijd mee overal naartoe, werden we daar na een half uur op bed gelegd en vervolgens midden in de nacht dat bed weer uit om naar huis te gaan en daar weer in bed gelegd te wordenboehoe!