Nigel , manier van bewegen doet wel denken aan spierbevangenheid. Ben er niet zo in thuis. Wat kun je dan doen?? En hoe zou het gekomen zijn? Hij is gewend te trainen, dus dat zal toch niet van een intensieve training komen Wel balen, ook een voor jou!
Fijn dat je vader weer thuis is Eefje! De scan zal ook nog even spannend zijn.
grrr
Geplaatst: 07-11-09 18:15
Ach, wat loopt Nigel stijf en moeilijk... ben verder idd ook niet thuis in spierbevangenheid... sterkte ermee Puck!
A_Pallieter
Geplaatst: 07-11-09 18:23
goedenmiddag
Eevee, jeetje meis sterkte met je vader!
Mnkortleve, een zadel gehaald voor bravour, hopen dat hij past en je lekker kan gaan rijden!
Paintlinger, sterkte met de veulens, een veel plezier met de high tea!
Grit, ik moest erg lachen om je actie, haha alles blauw en jij vragen wat het is
Puchje, nee ag arme Nigel! Hele dikke knuffel voor jullie, ik hoop dat je snel vind wat hem zo een pijn doet meis! Zijn loopje lijkt inderdaad op een spierenkwestie, en spierbevangenheid meis!
Draaakje, lekker opzoek naar een kat dus, leuk! Ik ben dol op katten
Pradaaatje, meis ik herken je gevoel pal heeft dit soort dingen ook, het gaat over maar je moet echt op je strepen blijven staan. Wel echt heel naar dat ze het doet, dikke knuf!
En ik ben zo superduperblij Ik heb een nieuw zadel, een hele mooie continental, fotos komen zo snel mogelijk!
het passen ging even lastig, hij werd even erg boos, daarna even flink terug gezet toen was het goed en konden we weer verder
grrr
Geplaatst: 07-11-09 18:26
Eevee, volgens mij heb ik ook nog helemaal niet op het verhaal van je vader gereageerd, sterkte meis!
Joyce, probeer gewoon hulp te krijgen meid, jullie zijn zo'n leuk stel en hebben ook veel plezier!
Net geweldig lekker gemend, keurig recht, voorwaarts, Banbay kan er wat van! Klein rondje maar, maar toch even lekker uitgewaaid! Wel balen dat hij dan meteen weer zo enorm staat te zweten...
Annique, leuk, nieuw zadel! Heb je foto's?! Hoe gaat het bij jullie met de rij vorderingen?
ja hier gaat het goed! hebben hem nu mooi recht tijdens het rijden, en zijn lekker voltes en dergelijke aan het oefenen ( grote hoor ) en dat doet hij al redelijk! ben erg tevreden
Zal morgen eens bij kim horen over kascha
Fotos van me zadel volgen snel!
grrr
Geplaatst: 07-11-09 18:29
Kim houdt me goed op de hoogte hoor, is erg fijn! Tot nu toe gaat het goed, zover ik hoor. Wil er volgend weekend even langs...
ik ga van de week even langs als ik tijd heb! En dan stuur ik je natuurlijk meteen fotos
Ben super benieuwd hoe het met haar gaat!
Chanel_
Geplaatst: 07-11-09 18:31
Goede middag
Puck, sterkte met Nigel hij loopt echt niet lekker.
Joyce Zadels in de buurt gestolen waarom kunnen mensen gwn niet van ander mans spullen afblijven
Eevee, gelukkig is je vader weer thuis. Sterkte nog verder
Grit, lekker paarden ochtendje gehad En vanavond verjaardag vieren Leuk kado van Carlo gekregen, nu kan Spoek veilig mee met de fiets
Grid,vandaag wezen Shoppen En ben je nog geslaagd voor iets ?
Ellen,als je het te druk hebt lukt ook niet altijd alles,je hoeft je niet te verontschuldigen
Maartje samen met Pim omzoek naar een kat, leuk zeg
Denise, vandaag bij Gaab geweest Heb je het leuk gehad?
Lies, feestje gehad, en nog brak
Angela, gelukkig vanmorgen geen dood veulen. Droes lijkt me echt helemaal niks, ben er verder nog niet bekend mee. Ga zo maar eens ff op google kijken
Dagmar, vandaag gewerkt.
Eevee, vandaag gewerkt
Annique, leuk dat je nieuwe zadel er is Pal die even boos werd, maar op z'n plek gezet
Marleen, met Banbay gemend Kascha die het goed doet bij Kim
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 07-11-09 18:37
Grit vanavond alvast verjaarsvisite. Wat een leuk cadeau voor jou en Spoek.
Nathalie moe en niet zo lekker.
Joyce kan Puck je niet een keer helpen met Prada? Wat doe je als je aan Prada ziet dat ze op je voet gaat mikken? Aan Gaap zie ik ook als ie wat van plan is en ik waarschuw dan al met m'n stem. Dan kijkt ie zwaar beledigd, maar blaast z'n actie wel af.
Nigel loopt inderdaad alsof heel z'n lijf niet zo wil
Vader van Eevee weer thuis
Annique een nieuw zadel.
Marleen lekker gemend.
Vanmiddag Gaap even gepoetst, hij was errug knuffelig, steeds kriebelen en overal met z'n neus bovenop.
Daarna naar de opening van de nieuwe yoga praktijk geweest en zit nu lekker aan een patatje.
jeetje puch, dat lijkt wel verdacht veel op spierbevangen, wat erg... arme nigel en een knuffel voor jou.
wat rot pradaatje... ik heb (in 1 keer al) heel veel hulp van puchje gehad, je wordt echt geholpen om gewoon even anders kijken naar je paard. ik geloof niet dat ze expres op je voet gaat staan hoor..
Ravien
Geplaatst: 07-11-09 18:45
Goeiemiddag, vandaag mijn pony even los gegooit Lois heeft foto's gemaakt!! verder niet echt een leuke dag gehad er kwam vandaag een zadelmaker op stal(op de zelfde stal als annique)en ik had voor de lol ook even mijn zadel gepakt om te kijken of die ook goed lach. ze keek er naar en ze zij dat hij niet goed lach Dus k*t k*t k*t ik baal als een stekker
had jij nog fotos van pal en zadel van vanmiddag? Zou ik die via pb dan een keer mogen?
ik ga nu lekker eten
Tot strakjes!
grrr
Geplaatst: 07-11-09 18:52
Even over het voet op jouw voet zetten... ik geloof dat dus wel, Mirthe hier deed het ook, vooral bij vreemden, uittesten wat je deed. Het was overduidelijk, dus zeker zijn er paarden die dit uit dominantie of wat dan ook doen...
En nu Ravien, kun je niet meer rijden?
Lucy_1
Geplaatst: 07-11-09 18:55
Arme Nigel.... Wat kan je doen tegen spierbevangenheid?
Denise lekker aan een patatje.... Lekker dagje gehad...
Marleen lekker gemend...
Annique... Gefeliciteerd met je nieuwe zadel....
Weet het verder niet meer.... Zit hier zo in twijfel... Max is in principe verkocht, maar zit er hard over na te denken om hem uit de verkoop te halen.... Eerst maar eens overleggen met hubbie of hij het er mee eens is.... Heb er echt een kl*te gevoel over en houd me nu al dagen bezig
grrr
Geplaatst: 07-11-09 18:57
Wat dan Lies, wil je hem toch houden, of heb je een naar gevoel over de kopers?
Wat grappigs, wie zat er gisteren IN, ja echt helemaal IN de wcpot? Blue.... lekker met water spelen, kletsnat was ze, en gewoon blijven zitten he.
Lucy_1
Geplaatst: 07-11-09 19:00
Hij gaat op een gegeven momentl wel de verkoop in Marleen... Maar zit er over te denken om hem gewoon hier in de opfok te laten en te kijken wie er een keer op mijn pad komt die helemaal in love is met hem.... Heb geen goed gevoel bij deze kopers....
grrr
Geplaatst: 07-11-09 19:06
Oke, dan snap ik het wel... jammer dat je niet alles kunt houden he?! Ik en wel in love met hem... maarja, de centjes he?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 07-11-09 19:09
Die kopers voor Max hebben je ook al aardig wat energie gekost Lies en eigenlijk van hun kant nog weinig concreets.
Whaha, mijn moeder zit ook de hele tijd; Rood is Dewi hoor En geel dacht ik inderdaad ook Naomi
Whaha Bianca d'r verkochte kater een poesje
Puck
Grid weer naar Hugo, leuk
Jez*s Joyce Balen zeg Ook van die gestoplen spullen...
Pim een maartje opzoek naar een poesje
Grit gereden En nvince nog even met een gehandicapt kindje rondgehobbeld
Nathalie
Arme Nigel Maar oooh, wat is basje cute zo met dat dekentje
Vader van Eefje gelukkig weer thuis
Denise bij Gaap geweest Wanneer komen er Gaapinwintervachtfoto's?
Bah Chantal, ik snap dat dus echt niet he een snackbar heeft toch veel lekerdere patat Of zie ik dat nou verkeerd
Inderdaad Marleen, ze zijn echt niet dom hoor, denk ook dat ze dat expres zeg maar (kunnen) doen
Jeetje Lies, moeilijk Zeker als je geen goed gevoel hebt over deze kopers....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 07-11-09 19:13
Ik heb vanmorgen bij de Xenos 2 rieten manden gekocht voor onder het bureau en de kat doet niets anders dan ze er weer van onder trekken
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 07-11-09 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Resi_lover
Geplaatst: 07-11-09 19:24
Trouwens Vanaf vandaag ben ik de leaser van Perfect Ze is vandaag weer meegegaan naar stal, lekker in de regen Maar we hebben wel gereden, ze was super braaf, wat niet over d'r veulen te zeggen was Hij probeertje tegen perfect aan te steigeren, tegen d'r aan bokken, en toen ie me wilde bijten heb ik 'm een tip gegeven, toen was het ineens een heel braaf veulen wat heel goedmet z'n moeder mee kon lopen Verder Perfect ook nog 1 lange zijde gegallopeerd, dat paard heeft echt teveel energie toen uitgestapt en begon het weer heel hard te regenen Maar, ik is blij
Leuk denise
A_Pallieter
Geplaatst: 07-11-09 19:24
hahaha blue in de wc, geweldig! zie haar al helemaal zitten!
Over het expres voetjes ergens op zetten, ik denk ook wel dat het kan, vraag maar aan lois, pal kan het ook
lois gefeliciteerd! Gaaf dat het nu officieel is
snowdon
Geplaatst: 07-11-09 19:33
Denise, koop er nog 2
Lois, vanaf vandaag pas? Veel plezier!
Sterkte Eevee!
Nigel
Vind het nog steeds geen porum hoor Bas met z'n jurk
Joyce, heb je gelezen wat ik laatst schreef als reactie op je dip met Prada?
Hier vandaag lekker genoten, eerst met Tobias naar het park. Lekker geravot met twee retrievers en een duitse staander. Daarna in m'n uppie naar de paardje, wat gemest (ligt nu genoeg) en gecheckt. Snowdon geprobeert te fatsoeneren en opgezadeld, gauw een borstel over Chayenne heen en huppa mee als handpaard. Was maanden terug alweer dat ik dat heb gedaan en toen ging het mis (aan de kletter samen over smal bospad met laaghangende takken en dikke boomstammen ) Maar m'n lef kwam weer wat naar boven vandaag en er gewoon op uitgegaan met die twee dikbillen. Ze gaven me alle vertrouwen, wat uiteindelijk resulteerde in een gestrekte galop over de brede zandpaden.... heeeeeeeeeerlijk even uitwaaien. Ditmaal wel onder controle En toen waren ze moe, nuja Chayenne dan.... maar het was zoooo machtig weer Daarna naar huis, eten en Arjan en Tobias meegesleurd. Op naar Himesh. Die nog even lekker geknuffeld en bekeken. Die zag er gewoon goed uit, ook lekker muddy. We ontdekten nog een zwarte streep in zijn bles, heel apart. Alsof iemand met een liniaal een hoek af had gesneden Zie je alleen als het nat is.... gelukkig. Hou wel van aparte dingen, maar moet niet dominant aanwezig zijn hihi. Ach zijn voorpluk valt er toch ook overheen. En die staart.... jaaa dat wordt echt een tweede Snowdon voor mijn tweespan. Zie het al helemaal voor me Twee ongeveer evengrote zwartbonte dikbillen met twee mega dikke witte staarten
Toen naar huis en zelf met Tobias naar bos gewandeld, springt die mafketel nog ineens voor de wielen van een auto (die daar niet helemaal hoorde te rijden overigens). Ging net goed... als hij aan het spelen is met een andere hond is hij echt blind en doof. 1-op-1 gaat het nog altijd prima en beter en beter, maar dat vind ik nog wel even moeilijk en k*t hoor. Hij was weer lekker zwart
Maar moe nog niet hoor Thuis bij het ravotten was ik voor de lol als een wolf gaan loeien, nou hij vond me doodeng hahaha maffe hond. Nu gaan Arjan en ik nog even naar de bios. Fame, the movie.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-11-09 19:37, in het totaal 2 keer bewerkt