eroparty...erg fun.....het zal je verbazen hoe serieus de dames dan zijn
Mijn vriendin heeft er dus eens een gehouden en toen kon ik nie, ik was ziek.. Maar zij vertelde inderdaad dat er een paar hele serieuze tussen zaten toen. Lijkt mij niks hoor, je moet toch een beetje kunnen lachen op zo'n avond!
Ze hebben ook van die cremes en die moet je dan 'down under' smeren en dan zou je dus opgewonden raken.. Hebben er toen ook een paar geprobeerd en die zat dus echt te stuiteren op de bank..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 06-11-07 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahaha, kheb nu al lol! Ik ben benieuwd wat mij allemaal gaat overkomen.. Ik zei nog tegen Kim, die meegaat, we besparen ons Tupperware geld en gaan Donderdag wel eens wat kopen..
haha mijn zusje had ook de tarzens en zo in handen gehad. Het schijnt echt heel grappig te zijn.
Maken jullie zich ook zorgen over de super storm? Ik denk dat ik de paarden maar even binnen zet, die nachten dat het erg te keer gaat. Ben veel te bang dat er takken op de draden waaien, en de paarden er tussen uit knijpen.
Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken. Truste allemaal!
Tsja.. Superstorm.. Ik weet t niet hoor.. Mijn paarden staan zowiezo binnen 's nachts.. Maar toch, er staan erg veel bomen rondom stal.. En tsja.. Straks waait dr een om ofzo..
Hmm.. Niet aan denken..
Ik ga ook maar eens richting bedje denk ik..
timokyana
Ik ga dalijk naar stal, Marsepeintje scheren.. Dan weer terug naar huis.. Beetje huiswerk maken en weer terug naar stal voor les en de kiesjes van Shania..
goede morgen Zit ik hier met mijn goede gedrag op school, komt de lerares niet opdagen. Ze had er om 5 over half 9 moeten zijn. Ze heeft ook niet naar school gebled ofzo... Naja nog maar even wachten