Kan ze dat eerst met mijn paard doen en dan op Baggio.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
POLLO schreef:Misschien moet Leo maar is gaan springen.![]()
Kan ze dat eerst met mijn paard doen en dan op Baggio.
WenK schreef:Balen van die 179, dat zijn echt rotpunten, en helemaal als je wel echt een lekker gevoel had...
guppekop schreef:met springen bijvoorbeeld dat ik moest opletten dat ze niet omviel.. en met dressuur van die stomme dingen zoals dat ik niet met een tink de sport in moet en dat ze dat niet aankan (de oefeningen) enzo....
dapperdier schreef:Ik krijg vaak alleen maar positieve reacties.. ( of ik vergeet de negatieve) Ik heb meer last van dat ik ons zelf onderuit haal. Ik zie zoveel meer quarters en 'echte' westernpaarden in de sport. Maar we moeten ons niet gek laten maken hoor.. een paard is een paard.
guppekop schreef:neej
enne.. tink's kunnen ook wel op tegen andere sportpaarden (ik rij namelijk niet western.. teminste niet als sport.. probeer het wel soms als ik naar de bak loop.. dan probeer ik een stukje met lange teugels te draven en dan in de ho... gaat niet altijdwel lukt het om (dressuurmatig dan) vanuit achteruit naar de galop.. doen jullie dat eigenlij ook?)
heo ziet een westrnwedstrjd d'r uit?
WenK schreef:Dank je wel Pollo, dat zijn tips waar ik iets mee kan. De balans tussen hard/actief rijden is soms heel moeilijk. Op deze wedstrijd had ik haar bewust wat hoger in tempo omdat ze in deze bak altijd loopt te zeuren, de wand met de spiegel is heel eng en wat te denken van de deuren bij de A.... Als ik haar dan voldoende voorwaarts hou loopt ze ook op die stukken een beetje normaal door...
Overigens, wat bedoel je precies met krabbelen? Ik vind namelijk dat ze een mooi actief en ondertredend achterbeen heeft. Of moet ik het meer zien als rustiger in tempo en passen meer afmaken?