Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
moggûh iedereen!

Dat betekent wel dat ze wat minder bereden zal worden gedurende de komende tijd en dat ze geen maatje heeft om bij te staan maar ja...ze heeft een weitje en kan daar haar ding doen. Wordt vervolgd... peeky schreef:Er is misschien een andere oplossing. Toen ik gisterenavond de hele avond heb zitten janken alleen al bij het idee dat ik Jildau kwijt zou raken leek me dat bij nader inzien toch geen goed plan....
Venna moet er dan wel uit....met dat geld kopen mijn ouders Jildau van me over en als ik over een paar jaar het geld en de tijd heb dan koop ik haar weer terugDat betekent wel dat ze wat minder bereden zal worden gedurende de komende tijd en dat ze geen maatje heeft om bij te staan maar ja...ze heeft een weitje en kan daar haar ding doen. Wordt vervolgd...
Eet smakelijk mensjes
irish_lady schreef:
De persoon waar ik ruzie mee had was Jean, ......
Jean schreef:Goed en dan nu de reden waarom ik 2 dagen voor niemand bereikbaar was [incl lonneke]
en het ook niet wilde vertellen voordat hij weer weg was
Dit is Terry
Het was super leuk, wel heel spannend want iemand die je op vakantie leert kennen, in je eigen huis, ik was bloed nerveus [hij ook]
maar hij komt gauw terug
crazy_funky schreef:ik heb alles wel even doorgelezen maar heb even geen zin/behoefte om te reageren op iedereen, want mijn oma is vanmorge opgenomen in het ziekenhuis..
en het kan eigenlijk ieder moment afgelopen zijn![]()
ik hoop dat jullie het begrijpen..

Jean schreef:crazy-funky, heel veel sterkte,
IL, FO
crazy_funky schreef:ik heb alles wel even doorgelezen maar heb even geen zin/behoefte om te reageren op iedereen, want mijn oma is vanmorge opgenomen in het ziekenhuis..
en het kan eigenlijk ieder moment afgelopen zijn![]()
ik hoop dat jullie het begrijpen..
Citaat:Op welke site vind ik deze ?
. Zo gek als een deur rondracen door de bak. Kon ik weer een zweetdeken opdoen.
,hoe zijn jullie contacten met jullie bazen als je ziek bent ?
, ik zoek ook nog een paardenliefhebber van ongeveer 35,iemand nog suggesties ?

.
.
). Komen er straks aan dus.
Tinkerpraat zonder Jellie is geen tinkerpraat!