[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:12

Silas, ik heb je gepbt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:29

moggûh iedereen!

Yarka, gefeliciteerd!!! Ben heel benieuwd naar de foto’s.

Lien is stevig bezig in de tuin succes drmee… Sterkte voor je polsen ook trouwens

Flet, fijn dat je zo lekker hebt gereden

Ging vanochtend naar de schuur waar de stal is, en ik al mijn zooi bewaar enzo, in de andere helft staat namelijk de auto. Zie ik de deur openstaan, ik denk nog eerst. Aah schattig, pa is met Amanda aan het knuffelen (Dewi had ik al aan hek gezien). Dus ik loop even naar de 1e stal om te kijken, hoor ik achter me gestommel… Ik kijk opzij, zie de emmer (die dicht zat met een deksel erop) leeg op de grond liggen, zie dat mijn net geopende fles olie (voor Dewi) heel de boel besmeurd heeft en gedeukt is. Gelukkig had ze de andere fles enkel in de emmer gegooid zonder te slopen. Die emmer die ik net beschreef, daar zat ongeveer 1,5 kg aan snoepjes in… Helemaal op… ik ga kijken naar waar Amanda is, zie ik haar heel sneaky vanachter mijn auto komen. Wie ik??? Heb dr bij dr voorpluk gepakt en in stal gegooid, fles overeind gezet, en mijn cap en chaps in veiligheid gelegd, zo te zien was daar geen olie aan gekomen, vanavond maar opruimen…

Dus even naar huis gegaan, gezegd dat Manda geen stro mocht tussen de middag, en of ze even wilden opletten, en om 3 uur in de wei zetten… Ik hoop dat ze geen last krijgt van al dat snoep, en dat ze niet van het hooi heeft gegeten…

Ik had nog het geluk dat pa niet de klep van de voerkist open gelaten had, want dat vergeet ie ook wel eens… Denk niet dat ze de tonnen met brok open gekregen had, maar die voor de maïsvlokken wellicht wel…

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:32

Er is misschien een andere oplossing. Toen ik gisterenavond de hele avond heb zitten janken alleen al bij het idee dat ik Jildau kwijt zou raken leek me dat bij nader inzien toch geen goed plan....

Venna moet er dan wel uit....met dat geld kopen mijn ouders Jildau van me over en als ik over een paar jaar het geld en de tijd heb dan koop ik haar weer terug Dat betekent wel dat ze wat minder bereden zal worden gedurende de komende tijd en dat ze geen maatje heeft om bij te staan maar ja...ze heeft een weitje en kan daar haar ding doen. Wordt vervolgd...

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:37

peeky schreef:
Er is misschien een andere oplossing. Toen ik gisterenavond de hele avond heb zitten janken alleen al bij het idee dat ik Jildau kwijt zou raken leek me dat bij nader inzien toch geen goed plan....

Venna moet er dan wel uit....met dat geld kopen mijn ouders Jildau van me over en als ik over een paar jaar het geld en de tijd heb dan koop ik haar weer terug Dat betekent wel dat ze wat minder bereden zal worden gedurende de komende tijd en dat ze geen maatje heeft om bij te staan maar ja...ze heeft een weitje en kan daar haar ding doen. Wordt vervolgd...

Hee da's helemaal niet zón gek idee, veel succes met het maken van keuzes.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:42

Goede oplossing Peeky. Alleen wel rot dat je moeders paard dan weg moet... Weet jij trouwens of er in Woudrichem een hotel zit? Heb je nog gekeken of dat Eileen was van die links?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 11:21

pfff jullie gaan veeeeeel te snel!!!

ok even snel:

Yarka: GEFELICITEERD!!! FOTO"S!!

Silas: ik kies ervoor om geen peesbeschermers of andere bende om te doen. Onze paarden hebben zoveel haren dat het ze meer in de weg zit dan dat het helpt! Het wordt warm en gaat jeuken, wat weer de ideale omstandigheden zijn voor mijt en mok. Ze hebben genoeg bescherming aan hun sokken.

TM: wat een prachtig buikje!

Peeky: super idee, hoop dat het gaat werken want je meisje verliezen lijkt me vreselijk! En als ze dan toch minder gaat rijden gooi er dan een leuke hengst op!

Ok nu even een klein verslagje van mezelf:

De persoon waar ik ruzie mee had was Jean, de laatste persoon waar ik ruzie mee zou willen hebben! Ze belde gisteren dat ik op school zat ( ongeveer 25 keer) dus ik ben naar huis gereden, heb een fles sambuca gekocht! en gezegd dat ze me om 21.15 mocht bellen. Halve fles leeg gedronken onder het praten! (oeps) En gepraat hebben we, de hele avond. Vanochtend weer een hele tijd! En het meeste is nu wel uitgepraat denk ik. Ik ben helemaal op en lichamelijk ziek ervan ( ok misschien ook wel een ietsie pietsie van de drank) maar ik denk dat we het nu wel uitgepraat hebben, in een doosje stoppen met een grote deksel erop met een slot! Toch zegt het ook wel wat over onze vriendschap dat onze ruzie me zo ziek gemaakt heeft......

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:31

Gelukkig is de lucht tussen jullie opgeklaard IL en Jean.

Ik ga zo lekker aan mijn broodje mario beginnen Eet smakelijk mensjes

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:33

irish_lady schreef:

De persoon waar ik ruzie mee had was Jean, ......

werkelijk??
lijkt me bijna onmogelijk
gelukkig is het uitgepraat nu....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:35

Goed en dan nu de reden waarom ik 2 dagen voor niemand bereikbaar was [incl lonneke] en het ook niet wilde vertellen voordat hij weer weg was

Dit is Terry

Afbeelding

zo'n pret hadden we met z'n allen

Afbeelding

En helaas, het was heel snel voorbij, 24 uur is erg kort

Afbeelding

Het was super leuk, wel heel spannend want iemand die je op vakantie leert kennen, in je eigen huis, ik was bloed nerveus [hij ook]
maar hij komt gauw terug

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:43

Jean schreef:
Goed en dan nu de reden waarom ik 2 dagen voor niemand bereikbaar was [incl lonneke]
en het ook niet wilde vertellen voordat hij weer weg was

Dit is Terry

Het was super leuk, wel heel spannend want iemand die je op vakantie leert kennen, in je eigen huis, ik was bloed nerveus [hij ook]
maar hij komt gauw terug

dus het is goed bevallen??
SUPER VOOR JE
leuke/relaxte vent om te zien........

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:51

ik heb alles wel even doorgelezen maar heb even geen zin/behoefte om te reageren op iedereen, want mijn oma is vanmorge opgenomen in het ziekenhuis..
en het kan eigenlijk ieder moment afgelopen zijn
ik hoop dat jullie het begrijpen..

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:52

crazy_funky schreef:
ik heb alles wel even doorgelezen maar heb even geen zin/behoefte om te reageren op iedereen, want mijn oma is vanmorge opgenomen in het ziekenhuis..

jeetje pietje wat ontzettend naar,begrijpelijk dat je nu geen zin hebt in reageren.
heel veel sterkte toegewenst!
Lien

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 11:52

Jean: hij heeft ecccccccht flaporen

Des: Nee gek he, dat kan ik me ook niet voorstellen!

c_f: meis heeeeeeeel veel sterkte en kracht toegewenst!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:55

crazy-funky, heel veel sterkte,

IL, FO

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 11:57

Jean schreef:
crazy-funky, heel veel sterkte,

IL, FO

Dream on!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:02

crazy_funky schreef:

bah naar om te horen. Maar daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen. Sterkte.

Citaat:
Op welke site vind ik deze ?

http://www.loesdau.de/ Daar staan de laarzen in en hebben ze ook heel veel XL en extra full en extra extra full dingen. En ze zijn over het algemeen nog redelijk betaalbaar. Wij laten het bij een collega van Sander in Duitsland afleveren. Dat scheelt een hoop verzendkosten.

De peesbeschermers kun je ook vervangen door gewone bandages. Die passen altijd. Anders schaf je extra full aan.

Maya hopelijk heeft Amanda er geen schade aan overgehouden zo vlak na haar koliek. Ze is wel bezig zeg.

Yarka gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Peeky verdrietig om te horen dat je zo'n beslissing moet nemen. Het lijkt me voor je moeder ook niet leuk dat haar paardje verkocht moet worden dan. Kun je geen betaalde verzorger vinden daar dat ze allebei kunnen blijven.

Connor heeft gister los "gelongeert" in de bak samen met een vriendje van hem. Normaal zijn ze allebei heel braaf bij maar gisteravond dachten ze er duidelijk anders over . Zo gek als een deur rondracen door de bak. Kon ik weer een zweetdeken opdoen.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:09

Lijkt me een leuke vent Jean!
Gelukkig hebben jullie de geschillen weer bijgelegd Jean en IL.

Kan niet wachten om foto's te plaatsen...vanavond!
Benieuwd wat jullie vinden.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:14

Jean ziet er goed uit zo!
CF sterkte met je oma
Las net dat BartVB de beheerder is afgezet. Dat topic is haast niet uit te lezen want er komen binnen een minuut zoveel posts bij.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:26

iedereen maakt zich zo druk. ik heb het hele verhaal gelezen. Waar het op neerkomt is dit. Bart heeft gevraagd om sponsoren te zoeken ivm draaiende houden van bokt.

Deze is gevonden. Na lang overleg is besloten dat het beter is om Bart beheerder af te maken. Barts reactie is ook dat het hem nu teveel tijd kost op afstudeergebied en in de prive sfeer. Dat hij hierdoor finiancieel, technisch en beleid teveel heeft moeten laten liggen.

Nu zijn er 2 tijdelijke beheerders aangesteld omdat heike net is geopereert. En nu valt zowat half bokt over het moderator team heen.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:26

goedenmiddag,

Ik ben vanochtend weer naar de dokter geweest en voor de zekerheid moet ik toch een echo van mijn bovenbuik laten maken !

Over mijn nachtmerrieklachten gaat hij nu contact opnemen met de neuroloog om mijn klachten een van een andere kant te bekijken,misschien dat mijn slaapritme niet goed is,knap he dat hij het nu na 8 jaar eens van een andere kant gaat bekijken !

Gisterenavond ook leuk contact met mijn baas (jongen van 24 ) gehad,kreeg op mijn kop dat ik niet gelijk de eerste dag naar de dokter was geweest want dan had ik misschien al gewerkt !
Hij vergeet even dat het vorige week vrijdag was en dat ik werkte en dat we nooit weg mogen als we niet lekker zijn.
Sukkel ,hoe zijn jullie contacten met jullie bazen als je ziek bent ?
Zijn alle bazen zo .........!

Ik wens iedereen sterkte die het nodig heeft,
en Jean: Hij ziet er leuk uit ! , ik zoek ook nog een paardenliefhebber van ongeveer 35,iemand nog suggesties ?

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:29

Korte lontjes op bokt?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:32

Crazy, heel veel sterkte....

Ook sterkte voor anderen die het nodig hebben

Voor de rest besloten om maar wat minder te reageren op iedereen en meer tijd op andere topics wil gaan rondbrengen

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:35

zooooo ik heb het gewonnen van de kerstboom!!
en nu ga ik als beloning voor mezelf een lekkere buitenrit maken (arme tommie hahahaha)
mijn handen plakken nu wel van de hars maar dat slijt wel weer......

ik weet nog een leuke vent in het noorden van het land,handeld in de durw kwpn-ers en is hopeloos alleen,niet het stuk van de wereld maar wel aardig,intresse??
pb me maar dan geef ik het door!

NOU JELLIE WAT IS DIT NU?
zoveel is er hier toch niet veranderd?
jemmer hoor..........

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:46

Jellie, nee, sorry, maar dit kan echt niet hoor ! De énige persoon zo ongeveer die het iedere keer weer voor elkaar krijgt om voor iédereen een persoonlijk woordje te schrijven, minder op Tinkerpraat komen ?!?!?! Nee sorry hoor, daar kan ik niet mee accoord gaan .
Nee, hoor, grapje, maar ik zal je wel missen !!

Jean, wat zie je er ongelofelijk happy uit op die foto's ! Ik ken je (helaas) nog steeds niet "live", maar je ziet er echt ontzettend gelukkig uit op de foto's. Ben blij voor je !! Ook blij voor jou en Irish Lady dat de lucht weer is opgeklaard tussen jullie.

Jacky, sterkte met je buik, hoop dat het snel beter gaat. Ik heb ook zo'n nare baas, was vroeger een "gewone" collega en was toen heel aardig, maar sinds hij gepromoveerd is is het echt een ontzettende eikel geworden .

Yarka, schiet op met die foto's, ben zooooo benieuwd !!!

Crazy_Funky, veel sterkte !

Hoop dat je een oplossing vindt Peeky, lijkt me erg om zo gedwongen je paardje weg te moeten doen.

Maya, even schrikken dus dat Amanda zo'n vreetbeer is geweest. Hopelijk krijgt ze er geen last van.

Ga nog even wat foto's opzoeken, heb via MP een westernhoofdstel gekocht én heb zaterdag na de keuring een hééééél leuk cadeautje van m'n ouders gekregen (omdat Keeva niet gewonnen had ). Komen er straks aan dus.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:49

Hee Jellie, je hoeft niet op alles te reageren hoor, gewoon gezellig hier blijven kletsen. Tinkerpraat zonder Jellie is geen tinkerpraat!
Hoe komt het toch dat er opeens zoveel mensen afhaken.