Ein-de-lijk! Ben ik bij. Het waren 14 pagina's toen ik begon, inmiddels zijn het er 21 geworden! Bleven aangroeien!
Echt leuk om alles van jullie te lezen. Alhoewel, niet alles. Mira als eerste, gecondoleerd
Heb je het al een beetje een plek kunnen geven?
Zorgen om Boris en Caily. Kaat jouw verhaal was shocking. Heb meegeleefd tijdens het lezen! En leek met de paarden alles goed afgelopen, krijg je toch nog die blessure van Boris. Topic gelezen, pittig!
Ik kan niet op alles reageren, dan zijn er weer 3 pagina's bij
Maar wil toch wat kwijt:
Lotte tnx voor de moeite met de lijst, handig!
Nientsje je smid ervaringen met Feike voor mij erg leerzaam (en hoopgevend) om te lezen, tnx.
Maartje wat is je huis leuk! Die keuken
en in de tuin kan je met je paard langskomen
En Claudia fijn dat Indigo een huisje heeft.
Snackie wat zijn je crossfoto's gaaf! Indrukwekkend ook en wat vindt hij het leuk, het plezier spat er vanaf.
Welkom Bianca met je mooie merrie. En Sandra wat een gaaf dier is Mercury.
Caroline gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. En Niene! Wat een knap dier! Je gaat wel voor de bijzondere kleurtjes hé
Lor wat rij je toch een enorme afstanden, ik bewonder je!
Genoten van de fotos. Kee staat er super op! En Jack, als moedertje, lief hoor die Cuppie. En Pluis
Chimello je paardjes én je foto's zijn weer top. Naomi jouw foto's ook prachtig!
Ellie balen van je werk...
Morgane wat tof van je fjord. Je zegt je blijft haar eerst nog verzorgen, kijk je in die periode toch hoe het je bevalt? Wat Chimello zegt (week geleden alweer) is allemaal heel erg raak. Waardevolle raad! Bij ons op stal staan veel 20+ paarden, doen het heel goed, maar nagenoeg allemaal van (50+)mensen die er niet meer mee rijden, alleen er heel erg goed en veel voor zorgen. En daar zijn ze ook veel tijd en geld aan kwijt qua speciaal voer, medicijnen, behandelingen etc.
Van jonge paarden heb ik veel voorbeelden gezien dat mensen niet meer op hun vierjarige durfden (moet wel zeggen: waren geen tinkers, gewoon een te duur en te hoog in bloed paard voor de persoon)
Voor mij is rijden nu minder belangrijk dan de wens iets met een jong paard op te bouwen, vandaar mijn twenter. Daar kan (moet) je dan al wel van alles mee.
Wij gaan naar één van de tinkerdagen in Leusden. Zonder paard, onze eerste keer, om eens te kijken (en mijn man enthousiast te maken voor als we wél ooit met paard gaan, trailerrijden enzo!
). Kan ik sommigen van jullie, én paard ofcourse, misschien IRL zien.