Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maargoed, ieder zn ding toch
.zeker met die blote voeten erbij.heb zelf nu echte ijsvoeten en de huissokken aangetrokken over mijn normale kousen. 

kwam thuis met bevroren vingers en tenen(nu zijn mijn voeten nog steeds ijskoud).nu is t sneeuwen weer gestopt,maar daarstraks kwam t weer neergedaald uit de hemel.
)
Inderdaad heel erg jammer dat ze onvruchtbaar is, had deze zomer een fantastisch aanbod van een prachtige andalusierhengst die qua bouw en karakter helemaal bij haar zou passen. Heb zelfs nog naar de fokkers gemaild aangezien zij verschillende vruchtbaarheidsonderzoeken hadden laten doen bij haar maar helaas, het was niet mogelijk. Achja gelukkig lopen er genoeg leuke veulentjes op de wereld rond, dus wie weet komt er ooit nog gewoon eentje bij.
Ja ik hoop dat mijn vervoer in orde komt, zou zo tof zijn de tinkerrit!
Ik heb echt een drukke agenda, jeetje! 

) en gaat ze in de tuin. Probeer ik haar te pakken, spurt ze weg. Foei!

Soprano schreef:Ja een strandrit staat ook nog op het verlanglijstje, ik heb alleen helemaal geen idee hoe Iowa daarop zou reageren. Soms verbaast ze me hoe braaf ze kan zijn maar soms komt die tank-modus naar boven. En bij open vlaktes denkt ze: jeej renneeeen!