Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:Angelique, wat was jij goed! die smile was er niet vanaf te slaan he
Ik ben ook super trots! had nooit verwacht het parcours te redden. en hij sprong gewoon alles, echt zooo super super trots!
Zoefff schreef:Heb het ook erg naar mijn zin gehad! Mijn foto's zijn niet zo mooi als de meeste die hier al staan, maar heb wel van bijna iedereen een kiekje! Ik ben ze aan het uploaden!
@ Margot: ik heb sowieso foto's van Renske gemaakt!
@Calandra: morgen is het 't zelfde parcour in de cross en met springen en het is beide goed te onthouden!
mlenten schreef:Zoefff schreef:Heb het ook erg naar mijn zin gehad! Mijn foto's zijn niet zo mooi als de meeste die hier al staan, maar heb wel van bijna iedereen een kiekje! Ik ben ze aan het uploaden!
@ Margot: ik heb sowieso foto's van Renske gemaakt!
@Calandra: morgen is het 't zelfde parcour in de cross en met springen en het is beide goed te onthouden!
Nou kom maar op met die kiekjes !!
Het gaat boven verwachting goed, zelfs zo lekker dat Bram morgen thuis blijft !
Tot morgen!
Angeliekje schreef:Wauw wat een dag! Ben in de A 2x eerste geworden met 199 en 252 punten waar ik behoorlijk van schrok! Ben volgens mij spontaan van mijn wedstrijdangst af! Heb ervan genoten, dat absoluut! Volgend jaar misschien weer en dan doe ik mee in de B!
Iedereen in de organisatie bedankt voor deze leuke Tinkerdag
MamaMiesje schreef:Angeliekje schreef:Wauw wat een dag! Ben in de A 2x eerste geworden met 199 en 252 punten waar ik behoorlijk van schrok! Ben volgens mij spontaan van mijn wedstrijdangst af! Heb ervan genoten, dat absoluut! Volgend jaar misschien weer en dan doe ik mee in de B!
Iedereen in de organisatie bedankt voor deze leuke Tinkerdag
Je deed het ook SUPER
starjo schreef:Ik was er gisteren ook de hele dag.![]()
Wat was het weer gezellig, meiden![]()
Wat een gave foto's komen er weer voorbij.![]()
Ik vind het paardje van renske zo veel op mijn Bing lijkenlekker ding.
ik heb ook nog wat foto's gemaakt.![]()
Ga ze zo snel mogelijk ff hier neerzetten.Zijn niet zo professioneel hoormaar misschien toch wel leuk.
stalnijmegen schreef:starjo schreef:Ik was er gisteren ook de hele dag.![]()
Wat was het weer gezellig, meiden![]()
Wat een gave foto's komen er weer voorbij.![]()
Ik vind het paardje van renske zo veel op mijn Bing lijkenlekker ding.
ik heb ook nog wat foto's gemaakt.![]()
Ga ze zo snel mogelijk ff hier neerzetten.Zijn niet zo professioneel hoormaar misschien toch wel leuk.
Ik mis een erg belangrijke KoekKoek foto![]()