Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
starjo schreef:carolina1278 schreef:Ziet er goed uit dames, alleen Miranda is wel erg serieus
Ja ik wordt dan ook echt gedrilt door Miran![]()
Ik heb er zin in , nu hopen dat het weer tegen die tijd ook meewerkt. doe vast een zonnedansje![]()
Ik zal mn camera wel meenemen
destiny88 schreef:Even een vraagje; Ik neem 2 mensen mee die op Destiny een onofficiele dressuurproef gaan rijden. Maar nu zag ik op de site van de tinkerdagen staan dat er 2 onofficiele proeven stonden, maar ze rijden er toch maar 1? En welke moeten ze dan rijden?
TinkerTom schreef:![]()
![]()
en ik heb nog wel zo n heerlijke taart voor je gemaakt vorige week
![]()
Ben gewoon fanatiek![]()
![]()
![]()
Ohh en misschien heb ik wel iemand geroggelt voor de september editie om met Tom de cross te doen...![]()
Ik grapte het vandaag maar moeten er maar eens over babbelen...
Heb maandag nog een springlesje...wordt ik ook nog ff gedrild want we moesten de dubbels ook even gaan oefenen![]()
straks wordt ik nog een springruiter hahah
MichelR schreef:Yoh, wat een belangstelling voor Adelinde.
Teveel aanmeldingen.
Gisteren contact gehad met Adelinde en we gaan nu 3 clinics van 4 man/vrouw doen. Per clinic +/- een half uur.
Hebben helaas (of gelukkig) nog teveel aanmeldingen. Maar we kunnen weer verder.
Ach, je hebt niks aan deze info, maar, zoals je ziet, zijn we er volop mee bezig.
Maar sorry als we (ik) niet snel reageer, we hebben dit weekend de Hafs en mijn klanten willen ook aandacht. Maar ik lees alles mee.