Vond de sfeer trouwens ook gezellig, ook de opzet zo met die tenten/caravans. Wie weet.....doe ik volgend jaar gewoon eens gek en kom ik ook met paard(en). Goede ervaring voor ze.
Oh. Dan heb ik je wel gezien maar met al die Tinkers zie ik door de bomen het bos niet meer... Wat had je aan? En kan je je paard iets beter omschrijven?
elinedeau95
Geplaatst: 11-06-11 22:46
uuh tja ik leek op alle andere zwart jasje, zwarte bodyprotector, witte broek, zwarte laarzen Deau is chocolade bruin met een paar witte vlekken (meer bruin dan wit) en heeft een wit hoofd. niet zo heel duidelijk eingelijk maar ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar de foto's kan alleen maar zeggen dat ik een van de laatste van de 60 cm was
Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten! Hadden jullie vandaag ook een beetje geluk met het weer? Moest nog aan jullie denken toen ik vanochtend weer in de regen poep stond te scheppen....
Heb wel wat foto's van Esther van gisteravond, zijn gemaakt door MarielS:
ja en heel erg vroeg dressuur gedaan maar las dat je daar al geen foto's van hebt gemaakt (moest om kwart voor 10 liep uit tot half 11 ) maar heel erg bedankt gave foto's