Gefeliciteerd Leon! Leuk dat je gaat starten Paintlinger (ik heb ook een micra, leuke auto`s)
Ik weet nog niet of ik ga starten of mijn lesje ga nemen. Heb ook nog geen vervoer georganiseerd. Ik kan wel een extra oefening versatile gebruiken voor het NK. Ik denk er dus nog even over na.
he he wij zijn weer terug uit Heumen en sunflower staat in de wei wat een rit met al die regen Wij kunnen niet wachten dat dat jullie bij ons in de achtertuin komen wonen snowdon leuk zeg !
snowdon
Geplaatst: 24-06-12 21:03
Veel plezier met Sunflower! Hebben jullie geen foto's van jullie tinkers cassie_lane en jessiel22 ?
jessiel22
Geplaatst: 25-06-12 09:11
Ik zal vanmiddag even proberen om een foto te plaatsen
Wel wennen hoor een vos als je altijd een bonte hebt gehad
Maar ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst,laat haar nog lekker even in de weide staan zodat ze nog lekker uit kan zwaren..
mag ik me hier ook melden?ik ben Inge en ik heb vandaag mn 2e westernles gehad bij WNL Quarters in zwartewaal met mn tinker Pebbles.Ik vind zelf dat ze t erg leuk doet ze loopt al aardig recht en nageeflijk.
Wat me opviel daar is dat al die mensen daar zo ontzettend aardig zijn en dat ze het allemaal zo leuk vinden,een tinker in hun midden.Dat is me alles meegevallen
Mijn instructrice(Angelique Ferdinandus) ziet t al helemaal zitten om Peb trail te laten doen
Wat superleuk Inge!! Dus misschien ga ik je zien op shows ? Ik heb ook nog nooit iemand vies zien kijken naar Max hoor als ik op show ben...........volgens mij zijn we al behoorlijk geintergreerd
mijn vriendin heeft poolzadel maar is eingelijk niet geschikt voor afstanden
Paintlinger
Geplaatst: 07-07-12 22:17
Momenteel nog een Crates maar dat duurt ook niet lang meer. Heb ook een Bob Marshall gehad, die was voor het paard super maar voor mij niet het juiste model. Dus misschien ooit (als ik er 1 voor de goeie prijs kan score) een BM in het juiste model.